BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טאבון פחם

מחפשים טאבון פחם איכותי במיוחד שיעניק לכם אוכל ביתי וטעים? אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי טאבון פחם מעולים, בגדלים ועיצובים מגוונים שישתלבו היטב במטבח שלכם. בואו לבשל ולאפות על טאבון הפחם שלכם וליהנות מטעמים מיוחדים!

טאבון פחם הינו טאבון הפועל בסגנון מסורתי יותר, ומעניק לכל מה שתבשלו ותאפו בתוכו טעם אותנתי אמיתי. בימי קדם נהגו לבנות טאבוני אבן גדולים שפעלו על גזרי עץ או פחמים ולכן טאבון הפחם הינו הדבר הקרוב ביותר לדבר האמיתי, רק מודרני ויעיל הרבה יותר. על גבי טאבון הפחם ניתן לאפות פיתות, לאפות, פיצות ומאפים נוספים, אך גם ניתן להכין מנות מבושלות של נזידים ומרקים, וגם לעשן איתו בשרים. כך שמוצר זה יספק לכם אינסוף חוויות קולינריות לארוחות בריאות ומזינות לכם ולכל משפחתיכם.

טאבון הפחם מאפשר לכם להרחיב את מגוון הארוחות שאתם מכינים באמצעות הגריל. באמצעות טאבון הפחם תוכלו גם לבשל ולאפות, ואפילו לעשן בשרים. כל זאת בפשטות ובקלות רבה במיוחד. תוכלו גם ליצור שילובים מעניינים ולאפות את הלאפות שבהן תרצו לעטוף את הבשר שבדיוק נצלה על הגריל. בדרך זו תוכלו להפיק יותר ולהעניק לאורחים שלכם חווית אירוח יוצאת דופן ולקצור מחמאות בלי יותר מדי מאמץ.

חברת BBQN’MORE מייבאת ומשווקת טאבוני פחם של המותג האוסטרלי המוביל         FORNETTO ניתן להזמינם בחנות האונליין בכתובת http://www.bbq.co.il   או לרכוש אותם באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ. טאבונים זה אינם רק יעילים ושימושיים ביותר אלא גם בעלי מראה יוצא דופן, קלאסי ואלגנטי, אשר ישווה לגינה או למרפסת שלכם מראה יוקרתי במיוחד. בעזרת טאבוני הפחם של FORNETTO תוכלו לאפות, לבשל, לצלות ולעשן בשרים, עופות, דגים וירקות וגם להכין פיצות ופוקצ’ות בטעם מדהים ואותנתי ביותר.

טאבון הפחם מעניק לכל מה שאתם צולים, אופים או מבשלים איתו את הטעם האותנתי המקורי שאתם זוכרים מבית אבא, אך עם זאת מדובר בדרך כלל במוצר גדול ומאסיבי המתאים למרפסת או חצר גדולה יחסית. טאבון הגז הינו קל משקל, קל תנועה וניתן להזזה ממקום למקום בנוחות רבה, ומתאים ביותר למי שעושה את צעדיו הראשונים באפייה באמצעות טאבון בשל נוחות ומהירות השימוש בו. כך או כך, שני המוצרים הינם איכותיים מאד, ישמשו אתכם נאמנה במשך שנים ארוכות, ויעניקו לכם חווית משתמש נפלאה. מומלץ להתייעץ עם חברת BBQN’MORE המייבאת ומשווקת טאבוני פחם של המותג האוסטרלי המוביל  FORNETTO בנוסף לטאבוני הגז של המותג Dchef. ניתן להזמינם בחנות האונליין בכתובת http://www.bbq.co.il   או לרכוש אותם באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

אם התקלקל לכם חלק או שברצונכם להחליפו, תוכלו לפנות אל חברת BBQN’MORE מייבאת ומשווקת טאבוני פחם של המותג האוסטרלי המוביל  FORNETTO דרך חנות האונליין בכתובת http://www.bbq.co.il   או לפנות אל אחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ. בנוסף לחלקי חילוף תוכלו גם למצוא אביזרים שימושיים רבים לניקוי הטאבון או כדי להעשיר את חווית המשתמש ממנו באמצעות כלי אפייה שונים.

חברת FORNETTO האוסטרלית מייצרת ומשווקת גרילים ביתיים, מעשנות וטאבונים הנחשבים למובילים בעולם כולו. בין היתר החברה מייצרת גם טאבוני פחם איכותיים ביותר עליהם תוכלו גם לבשל, גם לאפות, גם לצלות וגם לעשן. תוכלו להתרשם מן המוצרים של החברה באתר https://fornetto.com/ או לרוכשם באמצעות חברת BBQN’MORE המייבאת את מוצריהם לארץ דרך אתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il   או באמצעות פנייה אל אחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות