BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גרילי גז למרפסות

המלאי אזל

- בקרוב בישראל! הQ החדש!
גריל גז Q2800N+ שחור 2024
1,999

המלאי אזל

- בקרוב בישראל! הQ החדש!
גריל גז Q2800N+ כחול 2024
1,999

המלאי אזל

- בקרוב בישראל! הQ החדש!
גריל גז Q2800N+ אדום 2024
1,999

המלאי אזל

- בקרוב בישראל! הQ החדש!
גריל גז Q2800N+ עם עגלה 2024 – אדום
2,999

המלאי אזל

- בקרוב בישראל! הQ החדש!
גריל גז Q2800N+ עם עגלה 2024 – שחור
2,999
טוען מוצרים נוספים...

כדי לענות על השאלה הזו חשוב לבדוק תחילה כמה דברים בסיסיים: מה גודל המרפסת? האם תעדיפו מוצר שעומד באופן קבוע במקום אחד או מתקפל ומתאחסן בקלות? מה התקציב שברצונכם להשקיע ועבור כמה אנשים אתם בדרך כלל מבשלים? מומלץ להכנס לאתר של ברביקיו אנד מור ולהתרשם מן המבחר העצום של גרילי גז למרפסות ולבחור בדגם המתאים לכם ביותר על פי העדפותיכם.

אף על פי שישראלים רבים מתקשים לוותר על גרילי הפחם בשל הטעם האהוב של הבשר הנצלה על פחמים, במידה ואתם גרים בקומפלקס דירות צפוף עם מרפסת קטנה יחסית, רצוי לרכוש גריל גז שגם לו יש יתרונות רבים – הוא אינו מלכלכך, אינו מזהם את האויר, אינו מפריע למנוחת השכנים בעשן חריף, נדלק במהירות רבה וללא מאמץ גם כשיש רוח חזקה בחוץ ושומר על טמפרטורה אחידה לאורך כל זמן הבישול ללא צורך בנפנופים.

ישנם דגמים מתקפלים רבים המומלצים למרפסת, אחד מהם הוא גריל הגז הנייד webber Traveler אשר מתקפל לגודל מינימלי לצורכי אחסון או הובלה בתא המטען של הרכב. זהו גריל איכותי מאד המספק תוצאות יפות מאד הן במרפסת והן מחוץ לבית בפארקים ובשטחים פתוחים. לדגמים נוספים ומידע נוסף ניתן להכנס לאתר של ברביקיו אנד מור ולהתרשם ממגוון גדול של גרילים ביתיים למרפסת.

אם יש לכם מרפסת גדולה יחסית ואתם יכולים לפנות בה מקום קבוע לגריל ביתי, מומלץ מאד להכנס לאתר של ברביקיו אנד מור ולהתרשם ממבחר גדול של גרילים מתוצרת     Dchef, Webber, Fornetto ועוד רבים וטובים אחרים, מותגים בעלי שם עולמי מארה”ב ואירופה. תוכלו לבחור בין דגמי גרילי הגז השונים ולבחור את המתאים לכם ביותר על פי הגודל, המחיר, הצרכים והרצונות שלכם והעיצובים הרלוונטיים לכם ביותר.

דגם זה בהחלט יכול להתאים למרפסת, תוך כמובן התחשבות בגודלה. מידות המוצר הן 143 לרוחב, 122 לגובה ועומק של 54 ס”מ. אם מידות אלו הן רלוונטיות עבורכם זהו בהחלט המוצר שכדאי לכם לקחת הביתה. גריל גז זה נחשב למוביל בקטגוריה שלו עם גוף ביציקת אליומיניום, רשתות עמידות ומצופות לניקוי קל, מערכת ניקוז כפולה להקלת פעולת הניקוי, אחריות רבת שנים וכיסוי במתנה.

בוודאי, הרבה פחות, הכנסו עוד היום לאתר של ברביקיו אנד מור ותגלו את סדרת Q החסכונית המותאמת במיוחד למרפסות קטנות להנאה מושלמת בלי לקרוע את הכיס. כמו כן, רצוי לבדוק את האתר לעיתים קרובות כדי ליהנות ממבצעים והטבות שונות המתפרסמים מפעם לפעם ואשר יכולים לעזור לכם לחסוך ברכישת גריל גז למרפסת בלי לוותר על איכות.

שני המותגים, כמו מותגי על רבים נוספים, מספקים דגמים מרהיבים של גרילי גז למרפסת באיכות מדהימה ובעיצוב חדשני ומקורי. מומלץ להכנס לאתר של ברביקיו אנד מור ולהתרשם מהמבחר העצום של גרילי גז למרפסות של מותגי העל המובילים את תרבות הבשר בעולם ולבחור מתוכם את מה שמתאים לכם ביותר מבחינת העיצוב, המחיר, הרצונות והצרכים שלכם וגם ההעדפה האישית.

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות