BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טאבון גז

מעוניינים בטאבון גז איכותי ומתקדם שיאפשר לכם בישולים מהירים ובריאים יותר? אצלנו תמצאו מגוון רחב של דגמי טאבון מתקדמים במבחר גדלים ותכונות שונות – החל מדגמי טאבון בסיסיים ועד לדגמי טאבון גז עם אפשרויות בקרה ושליטה מתקדמות. בואו לבשל איתנו בריא וטעים יותר!

ישנם מספר דגמים של טאבוני גז אשר מהם תוכלו לבחור בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם, וכמובן גם בהתאם לתקציב. ישנם טאבוני גז לחצר ולמרפסת וישנם טאבוני גז ניידים לטיולים וקמפינג. בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ תוכלו למצוא דגמים רבים של טאבוני גז מעולים ובעלי עיצוב מדהים לבחירתכם להכנה ביתית של פיצות, לאפות, פיתות, לחמים ועוגות, פשטידות ומאפים.

טאבון גז הינו הגרסה המודרנית, המעוצבת והקלילה של טאבון האבן המסורתי, והוא מעניק את אותו הטעם והניחוח המוכרים לכם מבית סבתא. טאבון הגז מגיע לטמפרטורות גבוהות מאד בלחיצת כפתור אחד, נוח מאד לתפעל אותו ושהוא לא בשימוש ניתן להניע אותו בקלות ממקום למקום ולאחסן אותו במחסן החצר. באמצעות הטאבון גם אתם תוכלו לאפות ולבשל מנות מסורתיות רבות, החל מפיצות ופיתות וכלה בקינוחים מסורתיים כגון קדאיף. באמצעות טאבון הגז תוכלו גם אתם לחזור למטעמים האהובים עליכם ללא מאמץ ולקצור הרבה מחמאות. ניתן להשיג טאבון גז בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

טאבון גז הינו גירסא קלילה ומודרנית לטאבוני האבן המסורתיים, הוא מסוגל להגיע לטמפרטורות גבוהות במיוחד של עד 500 מעלות צלזיוס כדי ליצור סביבה לוהטת במיוחד עבור אפייה מהירה של מגוון רחב של מזונות בריאים, מזינים ואהובים כדוגמאת פיצות, פוקאצ’ות, פיתות, לאפות, לחמים, עוגות, קינוחים, וגם תבשילים מסורתיים שונים, פשטידות וקישים ונזידים. באמצעות הטאבון תוכלו לחזור לטעמי הילדות שאתם הכי אוהבים ולגוון את יכולות האפייה והבישול שלכם לשמחת כל המשפחה. ניתן להשיג טאבון גז בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

דגם זה של טאבון גז הינו מותאם במיוחד לקהל הישראלי, בלחיצת כפתור אחת ניתן להבעיר את הטאבון עד ל – 500 מעלות צלזיוס לחווית משתמש אולטימטיבית להכנת פיצות ומאפים מסורתיים תוצרת בית. הוא מעוצב בסגנון מודרני וייחודי ובעל שטח אפייה בקוטר של 48 ס”מ, גדול דיו למספר לחמניות ופיתות או פיצה גדולה. ניתן להשיג דגם זה בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

טאבון גז נייד מדגם Dchef QP הינו דגם אידיאלי להכנת פיצות ומאפים שונים בחצר הבית וגם בקמפינג וטיולים. הוא קטן ונוח לנשיאה אך מספק עוצמת חום גבוהה לכל צורך. מומלץ מאד לרכוש דגם זה לצורכי הכנת פיתות ופיצות בשטח הפתוח וגם בחצר או במרפסת עם שטח אפייה של 33X33 ס”מ. בשל מידותיו הקטנות ניתן להכניסו בקלות לתא המטען של הרכב ולהציבו על משטח עבודה יציב במרפסת או בחצר.

בעבר נהגו הסבתות שלנו לאפות פיתות ולבשל על גבי טאבוני אבן בחצר. אולם כיום בעולם המודרני לא כל אחד רוצה לבנות טאבון אבן מסורתי מאסיבי על חשבון מקום יקר במרפסת או בחצר. טאבון הגז אשר מגיע לטמפרטורה של עד 500 מעלות צלזיוס בהחלט יכול להעניק לכם את אותה החוויה אך בלי לתפוס מקום רב, עם עיצוב חדשני ומודרני, ואפשרות להניע אותו ממקום למקום בקלות רבה.

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות