BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חלקים לגרילי פחמים

חלקים לגריל ולמעשנה שלכם. רשתות צלייה, מבערים, משולשי נירוסטה, ועוד. אם חיפשתם חלקי חילוף לגריל שלכם – הגעתם למקום הנכון!
משולשים, רשתות, מבערים, כפתורים, הצתות ועוד…

טוען מוצרים נוספים...

מניפה לגריל פחם מתוצרת וובר נעה בין 90 – 120 ש”ח, בהתאם לקוטר גריל הפחמים. ניתן להשיג אותה בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או להזמינה דרך אתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  ולקבל אותה במשלוח עד פתח הבית. בנוסף למניפה תוכלו למצוא שפע של חלקים לגרילי פחם, אביזרים ועזרים לשדרוג גריל הפחם שלכם וכדי להפיק ארוחות טעימות ומפתיעות יותר, ולהרחיב את מגוון הארוחות שאתם מכינים. 

אם אתם זקוקים לרשת עגולה או מלבנית חליפית לגריל פחם מתוצרת וובר, תוכלו להשיגה בקלות בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il . ניתן לרכוש אותה ישירות בסניף או להזמינה עד פתח הבית באמצעות האתר. בנוסף לרשת, תוכלו למצוא עוד מגוון גדול של אביזרים ועזרים לבישול, צלייה ואפילו אפייה על גבי גריל הפחמים שלכם, להחליף לרשת מעניינת או מיוחדת יותר, ולהפיק יותר מן הגריל שלכם. 

חברת BBQN’MORE משווקת חלקים לגרילי פחם של חברת וובר לרבות גריל פחם נייד. ניתן להשיג בכל אחד מן הסניפים או להזמין במשלוח עד לפתח הבית דרך אתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il רשתות עגולות ומלבניות, מניפות, אוספי עפר ועוד כלים רבים ונוספים לשמירה על תחזוקה נאותה של המוצר, לנקותו כראוי ולשמור על המוצר שלכם תקין ושמיש לאורך שנים ארוכות. בנוסף, תוכלו למצוא מגוון גדול של גרילים ומעשנות, אביזרים ועזרים שונים שיאפשרו לכם להפיק יותר מן הגריל שלכם ולגוון את הארוחות, לקבל מידע, ייעוץ והדרכה ומענה לכל השאלות. 

בוודאי! עלותה של רשת חדשה הינה בסך הכל כמה עשרות שקלם או מאות בודדות של שקלים בהתאם לדגם ולמידת גריל הפחם שלכם, ובהשקעה קטנה זו תוכלו להמשיך ולהשתמש בגריל שלכם כמו חדש. תוכלו למצוא סוגים שונים של רשתות לגרילי פחם של חברת וובר בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il . בנוסף, תוכלו גם למצוא שפע של אביזרים ועזרים, גרילים ומעשנות במחירים משתלמים במיוחד. במידה ואתם זקוקים לרשת חדשה, התייעצו איתנו ואנו ננסה לסייע לכם למצוא את הרשת המתאימה. 

במידה ותרצו להכשיר את גריל הפחם שלכם לפסח, אחת הדרכים המועילות והבטוחות לעשות זאת היא להחליף את הרשתות כדי להמנע מחשש חמץ. בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו למצוא רשתות חדשות, מניפות חדשות ואביזרים נוספים לגריל הפחם שלכם על מנת להיות בטוחים שהוא כשר לפסח. בנוסף, תוכלו למצוא שפע של אביזרים ועזרים שיאפשרו לכם לגוון את הארוחות שאתם מכינים, ולהפיק הרבה יותר מגריל הפחם שלכם. 

גריל הפחמים של וובר הינו מוצר איכותי ביותר שניתן להפיק ממנו מגוון רחב מאד של ארוחות בריאות, טעימות ומזינות, לצלות, לצרוב, לעשן ( באמצעות קרש עישון או קופסת עישון ) בשרים, עופות, דגים, ירקות ועוד שפע של מאכלים טעימים ואהובים. בכל אחד מסניפי חברת BBQN’MORE או באתר החברה בכתובת http://www.bbq.co.il  תוכלו למצוא רשתות חדשות ומעניינות להחליף כדי להגיע לתוצאות שונות, אביזרים ועזרים שונים כדי להפוך את כישורי הצלייה שלכם למקצועיים יותר, וכדי שתוכלו להפתיע את המשפחה והחברים במנות מפתיעות וטעימות ביותר. 

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות