BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך עובד גריל גז 3 מבערים?

חולמים על גריל גז איכותי שיאפשר לכם צלייה איכותית ומקצועית אצלכם בחצר? גריל גז בעל שלושה מבערים יספק לכם את כל מה שאתם צריכים למשפחה או לחברים עם שטח צלייה גדול דיו לעשיית שתיים שלוש מנות במקביל, יאפשר לכם עוצמת אש טובה יותר וגמישות גדולה יותר בשליטה בטמפרטורה. במאמר זה נסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על גריל גז 3 מבערים שיעניקו לכם חווית גריל אמיתית אצלכם בבית.

 

גריל גז שלושה מבערים – בדיוק מה שאתם צריכים

מתוך המגוון העצום של גרילי גז בגדלים ובסגנונות שונים, גריל גז שלושה מבערים נמצא במקום מצוין באמצע. הוא מתאים למשפחות בנות שלוש – ארבע נפשות או קבוצת חברים להכנת כשתיים עד שלוש מנות במקביל. גריל גז שלושה מבערים מאפשר שליטה טובה מאד בטמפרטורה ועוצמת האש ומעניק את הגמישות המספקת לצליית מנות שונות בצורה מקצועית, ומהווה למעשה את המדרגה הראשונה של הגריל המקצועי.

לאחריו ישנם גרילי גז של ארבעה, חמישה ואפילו שמונה מבערי גז לכמות גדולה מאד של בשר הנצלה בו זמנית, וככל שיש יותר מבערים, כך מידת עוצמת האש הינה גדולה יותר. מבחינת הגודל והמקום שהוא תופס יש לזכור שישנם דגמים המכילים משטחי עבודה הנפתחים ונסגרים ובכך מצמצמים את גודלו כשהוא אינו בשימוש, בדרך כלל הוא יהיה באורך של בין 120-150 ס”מ לערך עם חריגים לכאן ולכאן, תלוי בחברה היצרנית ובדגם.

איך עובד גריל גז עם 3 מבערים?

שלושת המבערים מספקים לגריל הגז עוצמת אש איכותית וגמישות גדולה מספיק כדי לצלות מנות שונות בתכלית. תוכלו לצלות זה לצד זה סטייק עוף, פרחי כרובית ונתחי אנטרקוט עסיסיים לארוחה שלמה ישר לתוך הצלחת. זה מאפשר לכם להכין ארוחות משביעות ומפנקות גם בהתרעה קצרה או בספונטניות של רגע והמגוון אותו תוכלו להכין הוא עצום.

גריל הגז מתאים לצליית דגים, ירקות, עופות, בקר, כבש ובשרים נוספים בטעם נפלא וכמעט ללא עשן וללא התעסקות מיותרת בפחם מזהם ומלכלך. הגז מתחמם במהירות גבוהה מאד ואינו זקוק ל’נפנופים’. השליטה באש נוחה גם היא ומתאפשרת באמצעות משחק עם שלוש הברזים להתאמה מושלמת לסוג המנה שאתם צולים.

 

יתרונות גריל הגז

רבים תוהים אם גריל הגז יכול להחליף את גריל הפחמים או את המעשנת אשר את טעמם ואת ניחוחם הם אוהבים. בסופו של דבר זוהי החלטה שלכם, אבל גריל הגז נהנה ממספר יתרונות אשר בהחלט נותנים לו עדיפות ושכדאי לבדוק אותן:

  • שליטה טובה יותר בעוצמת האש  – גרילי הגז, במיוחד הדגמים שיש בהם יותר משני מבערים, מאפשרים שליטה רבה יותר בעוצמת האש ושמירה על טמפרטורה יציבה לאורך זמן כדי להגיע לרמות צלייה מדויקות יותר ונכונות יותר וכל זאת בקלות רבה באמצעות שימוש בברזים.
  • מהירות רבה יותר – גריל הגז מגיע לטמפרטורה הרצויה בתוך זמן קצר מאד, אינו מושפע מרוחות או ממזג אויר קר ולמעשה מאפשר לכם לצלות בחוץ גם כשמזג האויר יכול להוות אתגר לגריל פחמים.
  • נקי וידידותי לסביבה – גריל הגז כמעט ואינו פולט עשן, במיוחד לא את העשן השחור המוכר אשר עולה מן הגחלים הלוהטות וחלקיקי השומן השרוף שמטפטף עליהן, זה אולי עושה ריח מגרה בטירוף, אבל זה לא בריא.
  • עוזר למנוע ריחות עזים – אם יש לכם במשפחה או בין החברים מישהו שרגיש לריחות עזים, תוכלו להקל עליו באמצעות סגירת מכסה הגריל ולצמצם את פליטת הריחות. כמו כן, אין את ריח הלוואי של הפחם הנשרף.
  • קל מאד לניקוי ולתחזוקה – קל מאד לשמור על גריל הגז נקי באמצעות ניקוי תבנית לאגירת השומן וניגוב באמצעות מטלית לחה.

 

למי זה מתאים?

גריל גז 3 מבערים מתאים במיוחד למי שאוהב לבשל כמקצוען, מכין בשרים או מנות אחרות על הגריל בתדירות גבוהה אך לא בכמות גדולה. שטח העבודה של גריל גז 3 מבערים ממוצע הינו כ- 45 ס”מ על 60 ס”מ כאשר כמובן לכל דגם ולכל יצרן יש חריגות לכאן ולכאן, אך זהו שטח מספק לצליית שתיים או שלוש מנות במקביל עם גמישות בבחירת הטמפרטורה.

הוא יהיה מושלם למשפחות קטנות או קבוצת חברים קטנה, למרפסת או חצר לא גדולה, וגם המחיר שלו משתלם במיוחד לאור האפשרויות הרבות של מנות שאפשר להכין איתו.

 

גרילי גז מומלצים

חברת די. אנד. אס בע”מ הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר, להלן שלושה גרילים מומלצים שניתן להשיג באתר של ברביקיו אנד מור, חנות היבואן:

  • וובר ג’נסיסE 300 3 מבערים – דגם מרהיב ביופיו הניתן להשגה בצבעים שחור וכחול לעיצוב מושלם של החצר שלכם, דגם מקצועי מאד המשלב גריל עם שני משטחי עבודה נוחים הנפתחים ונסגרים על פי צורך, שלושה מבערי נירוסטה איכותיים וארון שתי דלתות לאחסון לכלי הגשה ובישול.
  • וובר ספיריט 3 מבערים – מתאים לכל מי שמעוניין בגריל גז שלושה מבערים מקצועי ואיכותי אבל קומפטי וחסכוני במקום. וובר ספיריט הינו קטן אך יעיל מאד עם משטחי עבודה קטנים ( קבועים ולא מתקפלים ) וארון אחסון בעל דלת אחת.
  • וובר ג’נסיס 223E 3 מבערים – גריל גז מפנק ביותר עם שלושה מבערים פלוס מבער נוסף לכירת בישול צדדית המאפשר לכם בישול בסיר או מחבת לצד שטח הצלייה העיקרי. כך תוכלו להכין את כל הארוחה בו זמנית ולהעניק לאורחים שלכם חוויית גריל אמיתית.
  • וובר ג’נסיסSMART  315II Ex – גריל גז מתקדם במיוחד המעדכן אתכם בזמן אמת בטמפרטורה, זמן הבישול וגם את טמפרטורת הבשר ישירות לאפליקציית וובר אצלכם בטלפון הנייד בזמן שאתם נחים בסלון עם בירה קרה.
איך עובד גריל גז 3 מבערים?
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות