BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירוח מסיבת מנגל: טיפים לתכנון, ארגון ואירוח

הגיע תורכם לארח? אין שום בעיה! אירוח מסיבת מנגל בחצר הבית או במרפסת שלכם יכול בקלות להפוך לחוויה נעימה ומהנה. עם כמה טיפים לתכנון, ארגון ואירוח גם אתם תוכלו להפוך למארחים המושלמים ולהפתיע את המשפחה והחברים עם ארוחות מדליקות, אוירה נפלאה והמון כיף של בילוי משותף. 

 

אמא’לה, הזמנתי אורחים!

אם גם לכם קרה שבמהלך מפגש מהנה עם משפחה או עם חברים לפתע שמעתם את עצמכם אומרים – בפעם הבאה, אצלי! אין לכם מה להבהל. אירוח מסיבת מנגל יכולה להיות מהנה ביותר, תוכלו להביע את היצירתיות שלכם, את הטעם האישי שלכם, להעמיק את הקשרים החברתיים שלכם ולהתגאות בתוצרים שהכנתם בעצמכם. גם במידה ואין לכם נסיון רב באירוח, מסיבת המנגל שלכם יכולה מוצלחת ביותר! אספנו עבורכם מספר טיפים לתכנון, ארגון ואירוח מסיבת מנגל כדי שגם אתם תוכלו לומר בלי כל חשש, בפעם הבאה, אצלי. 

 

אירוח מסיבת מנגל 

בין אם אתם גרים בדירה קטנה בלב העיר ובין אם יש לכם גינה גדולה באיזור כפרי, אירוח מסיבת מנגל הוא תמיד מהנה עם כל החברים ועם כל המשפחה ביחד אצלכם. כיום ניתן למצוא מבחר עצום של מנגלים המבוססים על חשמל, פחמים וגז, או ללכת על מעשנות בשר מקצועיות ולהמשיך עד מטבחים חיצוניים מפוארים. בישראל מקצוע הנפנוף הוא עניין רציני וכשמדובר ב’על האש’, הבחירה באחד מהם צריכה לבוא מתוך התאמה אישית וסגנון חיים, כמות הפעמים שאתם נוהגים לארח וכמות האנשים. אבל בין אתם מארחים עשרה אנשים או רק שני חברים טובים, אם יש לכם משפחה ענפה ומורחבת או רק משפחה קטנה וגרעינית, הכי חשוב שתבחרו בגריל הנכון בשבילכם מבחינת הנוחות, הטעם וההעדפה האישית. 

 

טיפים לתכנון, ארגון ואירוח 

ארגון מסיבת מנגל אינה דבר מורכב או מסובך במיוחד, ורק חשוב שתשמרו על מספר כללים חשובים:

  • בחרו מתכונים – כמה ימים לפני האירוח בידקו מתכונים וקיראו היטב את משך ההכנה, האם יש משהו שצריך להכין מראש, ומה רמת הקושי של ההכנה. השתדלו להכין מנות פשוטות במידה ואתם לא מיומנים, הן יהיו טעימות ונפלאות ותוכלו לקצור מחמאות גם אם אין להן זוהר של שמות צרפתיים מסובכים.
  • בידקו שהמתכונים מתאימים לאורחים – כשאתם מזמינים אורחים, דאגו לברר האם הם מעדיפים בשר או מאכלים צמחוניים, האם יש להם אלרגיות למזון או שהם בדיוק נמצאים בדיאטה המחייבת אותם להמנע ממאכלים מסויימים, האורחים שלכם ירגישו שאתם מתחשבים בהם ויעריכו זאת מאוד, וכשהם יגיעו ועל השולחן יחכו להם המנות הכי מתאימות וקולעות, בדיוק מה שהם צריכים, הם יהנו הרבה יותר. 
  • רכשו חומרי גלם בזמן – אל תמתינו ליום האירוח כדי לקנות חומרי גלם אלא אם אתם זקוקים להם טריים במיוחד, במקרה זה בקשו מן הקצב או הירקן שישמרו לכם את המנה שלכם בצד, כדי שלא תגיעו ללא חומרי גלם מתאימים ותיכנסו ללחץ. 
  • הכינו מרינדות ורטבים ערב לפני – אם המתכונים שאתם מתכוונים להכין דורשים הכנה של מרינדות ורטבים, עשו זאת ערב לפני, השהות שלהם במקרר תעזור להם להגיע לספיגת טעמים אידיאלית. 
  • תקינות המנגל – בידקו את תקינות המנגל כמה ימים לפני האירוע, דאגו לכמות מספקת של פחמים, שחיבור החשמל או הגז הינו תקין ושלם, שהוא עובד ומתחמם כשורה ושהוא נקי ומוכן להכנת הארוחה. במידה ומשהו אינו כשורה, פנו לשירות תיקונים ואל תנסו לאלתר או לתקנו בעצמכם. 
  • הכינו אלטרנטיבה – לעיתים, קורה שאחד האורחים ( בעיקר הצעירים ) אינו אוהב את האוכל. על מנת שלא לאכזבו, הכינו אלטרנטיבה בדמות מאכל שכולם אוהבים, לדוגמא נקנקיות, צ’יפס או תפוח אדמה אפוי, תירס על האש ועוד, על מנת שכולם יהיו שבעים ומרוצים. אם אתם מארחים ילדים התייעצו עם הוריהם לגבי המאכלים האהובים עליהם ודאגו שהם יהיו על השולחן לצד המנות למבוגרים. 

 

מוסיקה ואוירה 

מוסיקה מחברת בין אנשים, מייצרת אוירה חיובית, מונעת ‘שתיקות מביכות’, מכניסה קצב ועניין למסיבה, ולכן הקפידו לבחור מוסיקה טובה לאירוח. אם אתם והאורחים שלכם בעלי אותו הסגנון המוסיקלי, נגנו אותו להנאתכם, אבל אם אתם מזמינים אורחים ששונים זה מזה בגיל, בסגנון ובטעם המוזיקלי שלהם פנו אל המכנה המשותף הרחב ביותר. זה יכול להיות שירים נוסטלגיים מתקופות הזהב של הרוק או הפופ, שירי ארץ ישראל הטובה, מנגינות נעימות, בלדות או מוסיקת אוירה מעניינת ומפתיעה. הקפידו על ווליום נעים לאוזן שאינו מפריע לשיחה. 

 

קינוחים 

גם אם העבודה על הבשרים או המנות הצמחוניות למנגל לוקחים לכם משאבים רבים של זמן ומאמץ, מומלץ מאד להקדיש גם עוד טיפונת מאמץ לקינוחים. קינוח אינו צריך להיות מורכב, מסובך או מעבר לכוחותכם, גם פונדו פשוט של שוקולד ופירות יכול להיות נפלא. הקינוח מאפשר לאורחים לחוש שהאירוח הושלם, ולאחר הקפה המחמאות הרבות לא יאחרו לבוא. 

 

משקאות 

האם מנגל הולך טוב עם יינות? כעקרון, מאכלים מלוחים, חריפים או שומניים אינם הולכים טוב עם יין ועדיף להגיש לשולחן בירות, טקילה, וודקה או ערק. במידה ואתם כן מעוניינים לשלב את המנגל שלכם עם יין, זה אפשרי במידה ואתם צולים דגים, עופות או ירקות, מעדנים את התיבול ומניחים את הנתחים לצד פסטה, אורז או ירקות מאודים. יין אדום יכול ללכת מצוין עם נתח בשר אדום במרינדה מתקתקה המורכבת מפירות חמוצים כגון תפוז, שזיפים וצימוקים, ויין לבן ילך מעולה עם דג שלם ברוטב שמנת ורוזמרין, או מנת פסטה עם סלמון צרוב על הגריל. מומלץ גם לבחון יינות אפרטיף עם מתאבנים כדוגמת פוקצ’ה או לחם אגוזים, ולקינוח יין מתקתק עם פירות ופלטת גבינות. 

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות