BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לאסאדו בגריל פחמים

אסאדו בגריל פחמים הוא אחד המתכונים הכי מדהימים שתכינו בחיים שלכם. מדובר במתכון שלוקח זמן בישול ארוך יחסית בזכות השומן הנהדר שעוטף את הנתח המיוחד הזה אבל אתם לא תאמינו כמה שהוא מדהים. כל מי שאוהב בשר אוהב אסאדו וכל מי שאוהב בשר שומני, יהנה מהארוחה ברמות שלא ניתן להסביר. אז איך מכינים אסאדו רך ונהדר בגריל הפחמים שלנו? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם. 

קצת לפני נסביר על נתח האסאדו, מדובר בנתח שומני שמצדיק צלייה ארוכה ולכן הזמן היחיד שתבזבזו בהכנה הוא ההמתנה. אנחנו ממליצים לבצע את המרינדה לפחות כמה שעות לפני על מנת שיוכל לספוג את הטעמים ואפילו מומלץ לילה שלכם.

מרכיבים

נתח אסאדו  1.5 קילו 
שום 3-4 שיניים כתושות
דבש/סילאן 1/3 כוס
טריאקי ¼ כוס
שמן 1/3 כוס
מיץ לימון ¼ כוס
חרדל 3 כפות

אופן ההכנה

שלב ראשון – מרינדה

בשלב זה כל שיש לעשות הוא לערבב את כלל המרכיבים שיש לנו למעלה על להגעה למשחה. לאחר מכן לפני שנתחיל בצליות על מנת להכין אסאדו בגריל פחמים, אנחנו ניתן לאסאדו את הזמן שלנו במרינדה על מנת שיוכל לספוג את כל הטעמים של המרינדה עצמה.

 

שלב שני – סגירת הבשר

אחרי שהדלקנו את הגריל שלנו אפשר להתחיל בהכנה של אסאדו בגריל פחמים. כל שיש לעשות הוא לתת לנתח השלם שלנו את המכה של החום של הפחמים במשך כמה דקות על מנת לסגור את הבשר ולמנוע את הייבוש שלו. סיימתם? תעטפו בנייר כסף ונעבור לשלב השלישי.

 

שלב שלישי – בישול איטי וטעים במיוחד

אז השלב האחרון בהכנה של אסאדו בגריל פחמים, הוא הבישול האיטי. איך נעשה את זה? ניתן להעלות את הבשר מדרגה אבל יותר חשוב מזה, הוא העטיפה שלו בנייר כסף, אם יש לכם גריל פחמים שניתן לסגירה עוד יותר טוב, תנו לו להתבשל 4-5 שעות והוא יהיה לכם מושלם.

גריל פחמים – נוסטלגיה שלמה במכשיר מדהים

אז כולנו זוכרים את גריל הפחמים הנהדר, מדובר בגריל נוסטלגי במיוחד. הגריל הישן היה הגריל האהוב מנירוסטה, נייד שהיה אפשר לקחת לכל מקום ולהכין איתו ארוחות מדהימות. הגריל שנמכר בימי העצמאות בכל חנות בישראל ואיתו שקי פחמים.

מי שלא מכיר את הגריל הנהדר הזה כנראה אף פעם לא יצא מהבית או שטייל במקומות שכוחי אל. גריל פחמים מחזיק ביתרונות רבים שאת חלקם לפחות ננסה למנות עכשיו, ורכישת גריל פחמים איכותי אינה דבר רע.

 

טכנולוגיה של היום עם טעם של פעם

גריל הפחמים הוא מאוד נוסטלגי ורבים זוכרים אותו עוד מתקופת ילדותם. אין ילד שלא היה מבקש שיעשו לו על האש, או מחכה לרגע שנוסעים כל המשפחה לטבע על מנת לעשות ארוחת בשרים מדהימה. הארוחות תמיד היו כוללות את כל הטוב שיש לעולם הבשרים להציע והטעם של הפחמים היה פשוט מדהים וממכר.

אז בכדי להינות מהטעמים של פעם בבית, רבים מן האנשים בוחרים לרכוש גריל פחמים איכותי במקום לצאת מהבית עם גריל הנירוסטה. בנוסף, הגרילים של היום מחזיקים בטכנולוגיות חדישות מסוגים שונים וכמובן שגם הפחמים אינם הפחמים של פעם. אם פעם שיא הטכנולוגיה היה פחמים שנדלקים לבד, היום אתם כבר לא תאמינו איזה סוגים של פחמים מגיעים עם הגרילים השונים.

אסאדו בגריל פחמים

רכישת גריל פחמים לבית – מדריך קצר וחשוב במיוחד

אז החלטתם על רכישה של גריל פחמים איכותי לבית שלכם? מדובר ברכישה טובה ואפילו מצוינת. אבל, רבים מן האנשים אינם יודעים בדיוק איך לבצע רכישה נכונה של גריל פחמים איכותי לבית. על מנת לבצע את הרכישה הטובה ביותר עבורכם, אנחנו הכנו מדריך קצר ונהדר.

 

תעשו לעצמכם את רשימת הדרישות

אז קודם כל חשוב להבין שרשימת הדרישות מהגריל היא אולי הדבר החשוב ביותר שאתם יכולים לעשות. לא מדובר בקנייה קלה כמו שכולנו חושבים, אתה לא יכול להגיע ופשוט לקנות גריל מאחר וחשוב להבין בדיוק את מה שאתה קונה שהגריל יספק לך את כלל הדרישות שיש לך ממנו.

לכל אדם יש העדפות שונות ולכן חשוב לדעת לבחור את הגריל הנכון ביותר עבורכם בהתאם לרשימת הדרישות. גודל, טכנולוגיה, מחיר ועוד שאר פרמטרים שונים ישפיעו באופן ישיר על ההנאה שלכם מהגריל עצמו.

 

תתאימו את התקציב לרשימת הדרישות

לחלק זה יש חשיבות רבה, מכיוון שאם לא נבצע התאמה בין הדרישות לבין התקציב אנחנו נופתע מאוד בעת שנלך לבצע את הרכישה של גריל הפחמים הבא שלנו. הסיבה לכך היא פשוטה, כל פרמטר וכל דרישה ישפיע בצורה אחרת על המחיר, גודל, חומר, איכות, טכנולוגיה כל אחד מהם משפיע באופן ישיר על המחיר של גריל הפחמים ולכן חשוב להתאים בין הדרישות לבין המחיר.

 

תתייעצו עם מומחה

חלק אחרון של המדריך לרכישה של גריל הפחמים הבא שלכם, הוא לעשות התייעצות עם אדם שמבין. מישהו שרכש לפניכם ויוכל לשפוך לכם אור על הקנייה או שכמובן ניתן ליצור קשר עם מומחים ברשתות החברתיות השונות שישמחו לתת לכם את כל מה שהם יודעים ולעזור לכם בבחירה. כמובן שגם הצוות המסור שלנו ישמח לענות לכם על כל שאלה ולעזור לכם בבחירה של גריל הפחמים הבא שלכם.

אז לסיכום

כמו שאתם רואים הכנה של אסאדו בגריל פחמים היא פשוטה למדי, כל שיש לעשות הוא להמתין קצת זמן ויש לכם ארוחה מדהימה וקלילה במיוחד, מקווים שנהניתם ומוזמנים לחפש מתכונים נוספים באתר.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות