BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל גז נייד – Weber Traveler

גריל הגז הנייד Weber Traveller
מיועד לכל מי שרוצה אוכל טעים בגריל גז הרחק מהבית בקלות ומהירות.
בין אם אתם עושים קמפינג, מזמינים חברים או עושים פיקניק בפארק, העיצוב החזק והקומפקטי שלו מספק חוויה חלקה, מהבישול ועד לאחסון. התענגו על המסע עם אוכל איכותי בחצר האחורית, או בחוץ בטיולים – לא משנה לאן ההרפתקה תיקח אתכם.

מפרט:

  • רשתות מברזל יצוק עם ציפוי אמייל.
  • מעבר עקפי בצורת P עשוי מנירוסטה.
  • הספק חום כולל: 12,900 BTU
  • הגריל מתקפל לגודל קומפקטי להתאמה קלה בתא המטען של מכונית או אחסון
  • אזור צלייה גדול כך שכל הארוחה מוכנה בו זמנית
  • תוכנן במטרה לייעל את השימוש בגז
  • טווח טמפ’ נמוך עד גבוה לפנקייקים, סטייקים צרובים פרגיות ועוד
  • קל להובלה, בעל 2 גלגלים מסיבים – כך שהוא תמיד הולך לאן שאתה הולך.
  • זמין בצבע שחור
  •  הגריל מתחבר למיכל גז ניידים בגודל של 500 גרם.
אחריות:
3 שנות אחריות – על מכסה וגוף המכשיר (לא כולל חלודה, שבר או שריפת שומנים)
3 שנות אחריות – על רשתות הגריל (לא כולל חלודה / שבר)
2 שנות אחריות – על חלקי הפלסטיק (לא כולל שבר / שריפה)
2 שנות אחריות – על כל שאר החלקים (לא כולל חלודה / שבר )

מיובא על ידי די אנד אס רהוט קל יבוא בע”מ – אחריות על ידי די אנד אס

*מוצר שלא צוין לגביו אחרת הינו יבוא מקביל. 

אזהרות והוראות:

  • חובה לחבר את המכשיר על פי ההוראות.
  • יש לנקות את הגריל בסוף כל שימוש.
  • יש לרוקן את מגש השומנים החד פעמי בכל סוף שימוש.
  • יש להשתמש בתבנית שומנים בגודל מתאים בלבד.
  • יש לוודא שהגריל הורכב כמו שצריך.
  • במידה ומתחברים למיכל גז יש לוודא שווסת הגז הוא 30 מיליבר בלבד!
  • אין לחסות את הגריל בנייר כסף.

2,499

קיים במלאי
מק"ט: 9010001

מוצרים משלימים:

גרילי הגז הניידים מאפשרים לכם גמישות רבה מאד בשימוש במוצר שלכם. תוכלו מצד אחד להשתמש בהם במרפסת הבית או בחצר, ומצד שני לקחת אותו איתכם לטיולים וקמפינג. המוצרים הללו מתאימים גם למי שנוהג לעבור דירה באופן תכוף וזקוק למוצר קל משקל למעבר קל ונוח הרבה יותר. אף על פי שהם קטנים יותר מגריל קלאסי, הם איכותיים מאד ובהחלט מספקים חוויית משתמש מעולה להכנת בשרים, עופות, ירקות צלויים ודגים, ובאמצעות אביזרים הנרכשים בנפרד תוכלו גם להכין איתם פיצות ומאפים נוספים. תוכלו להתרשם מן הדגמים השונים של גרילי הגז הניידים בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

סדרת Q מתוצרת Webber כוללת מספר דגמים של גריל גז קומפקטי המצטיין בעיצוב אופנתי ומרהיב במגוון צבעים. למרות גודלו הקטן עם שטח צלייה של 45X33 הוא מעניק חווית משתמש מעולה ועשוי מחומרי גלם איכותיים. האמבטיה עשויה מיציקת אלומיניום, המבערים עשויים נירוסטה והרשתות מברזל יצוק. מוצר זה בעל עמידות גבוהה וישרת אתכם לאורך שנים ארוכות. יתרון גדול נוסף של הסדרה היא נוחות האחסון. כשאינכם זקוקים לו תוכלו פשוט לאחסנו בארון או במחסן, וכשתרצו לצאת לטיולים הוא ייכנס ללא מאמץ לתא המטען של המכונית. אפשר לרכוש את המוצר בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

שני דגמים אלו נוחים מאד לבישול וצלייה הן בחצר הבית או במרפסת וגם ליציאה לטיולים וקמפינג ושניהם דגמים  איכותיים ביותר שיעניקו לכם חווית משתמש גבוהה ביותר. דגם Weber Traveler הינו בעל שטח צלייה של 63X34 ס”מ ואילו דגם   Weber Q1200בעל שטח צלייה של 45X33, דגם הטרוולר מתקפל בקלות ויכול לעמוד בפינת המרפסת מבלי לתפוס יותר מדי מקום, ואילו את הדגם מסדרת Q תוכלו להניח בארון. תוכלו להתרשם משני הדגמים ולבחור ביניהם את המתאים לכם ביותר בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ.

גריל הגז הנייד אמנם מצומצם במידותיו על מנת שיוכל להכנס בקלות לתא המטען של המכונית או לשמש אתכם במרפסת או בחצר קטנה, אך תוכלו להכין עליו כל דבר העולה על רוחיכם, החל מסטייקים, קבבים ושישליק, דרך דגים ועופות צלויים וכלה בירקות אפויים. בנוסף, באמצעות רכישת פלטת אבן בגודל המתאים או מחבת מברזל יצוק תוכלו להכין גם מאפים, פשדיטות, חביתות, פיצות ועוד. זהו מוצר איכותי ביותר שיכול להעניק לכם חווית משתמש מצויינת להכנת ארוחות רבות, בריאות ומזינות לכם ולמשפחתכם.

בחנות האונליין של BBQN’MORE בכתובת http://www.bbq.co.il   או באחד מסניפי הרשת הפרושים בכל רחבי הארץ תוכלו למצוא מגוון של דגמם של גריל גז נייד. מומלץ להגיע לאחד הסניפים הקרוב לבית מגוריכם כדי לראות ולהתרשם מן המוצרים השונים, לקבל הסברים ומידע אודותיהם ולבחור את הדגם המתאים ביותר. בנוסף לגרילי הגז הניידים תוכלו גם לרכוש אביזרים שונים שיעצימו את חווית המשתמש שלכם מהמוצר, לדוגמת מחבתות מברזל יצוק להגדלת מגוון הארוחות אותם תוכלו להכין עם הגריל הנייד, וחלקי חילוף על מנת לשמור על שימוש רציף לאורך שנים.

מוצרים נוספים שאולי יעניינו אותך

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות