BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל אבן או טאבון גז – במה כדאי לבחור?

כמעט כל מי שמעוניין להרחיב את היכולות הקולינריות שלו באמצעות תנור אפייה חיצוני לבית שואל את עצמו מה עדיף לקנות, גריל אבן או טאבון גז? לכל אחד מהם יתרונות גדולים ושניהם מאפשרים לכם להפתח לאפשרויות רבות נוספות בתחום האפייה והבישול האתניים ולחזור לטעמים ולניחוחות המוכרים מבית אבא, אך מה יותר מתאים? במאמר זה ננסה לענות על השאלה: גריל אבן או טאבון גז – במה כדאי לבחור על פי הצרכים והרצונות שלכם, התנאים וכמובן – גם התקציב. 

 

בישול אתני אצלכם בחצר 

גרילי האבן וטאבוני הגז המודרניים הינם גילגולים מתקדמים טכנולוגית של תנורי החימר והאבן שעדיין קיימים במקומות רבים מאד בעולם, החל מצפון אפריקה וכלה במזרח אירופה, ומזכירים לרבים את טעמי הילדות המוכרים להם מבית אבא. תנור האבן הפשוט נמצא בדרך כלל בחצר הבית, אם כי במקומות קרים במיוחד הוא נמצא בפנים כדי להפיץ חום לכל הבית. הוא עובד על פחם או עצי בעירה ומסוגל להגיע לטמפרטורות גבוהות מאד ולשמור עליהן אחידות גם כשקר מאד בחוץ בזכות הבידוד שמעניקים לו האבן או החימר. 

הטעם של המזון הנאפה בתנור מיוחד מאוד ומוכר לכולנו בזכות תבשילים אתניים מסורתיים שכל עדה הביאה איתה לארץ. בתנורי האבן אפשר לאפות פיתות, לאפות, לחמים ועוגות, להכין תבשילים, מרקים ונזידים וגם קינוחים מתוקים ואהובים. גרילי האבן וטאבוני הגז המודרניים מאפשרים לכם לשלב את המסורת ואת הטעמים הנוסטלגיים עם נוחות וקידמה מבלי לוותר על הטעם הייחודי והמיוחד שאתם כה אוהבים. 

 

גריל אבן או טאבון גז – במה כדאי לבחור?

גרילי האבן וטאבון הגז נבדלים זה מזה במספר דרכים, והבחירה ביניהם צריכה לענות על הצרכים, הרצונות, התנאים והתקציב שלכם באופן מלא, להלן השוואה בין היתרונות של שני המוצרים המעולים הללו:

גריל האבן טאבון הגז
מיקום  גריל האבן ממוקם בדרך כלל בחצר או במרפסת. במידה ואתם מאד רוצים להכניס את גריל האבן לתוך הבית ולשלבו במטבח, תצטרכו לדאוג לארובה המנקזת את העשן אל מחוץ לבית  טאבון הגז יהיה ממוקם בדרך כלל בחצר או במרפסת אך קיים דגם מוקטן המתאים לאפייה בתוך הבית כשהוא עומד על משטח עבודה ללא צורך בהכנה מיוחדת
ניידות  גריל האבן איננו נייד, הוא עשוי מתערובת בטון מיוחדת המיועדת לבידוד ושמירה על חום גבוה מאד ללא קשר למזג האויר בחוץ, לכן לא ניתן להזיז גריל אבן ממקום למקום ומקומו יהיה קבוע  טאבון הגז הינו נייד באופן מלא, הוא תוכנן להיות קל משקל וניצב על רגליים המצויידות בגלגלים. בשל כך ניתן למקם אותו בכל מקום ולאחסן אותו בארון או במחסן לאחר השימוש. ישנו גם דגם מוקטן אותו ניתן להביא לטיולים וקמפינג
מקור אנרגיה  גריל האבן עובד על פחם או עצי בערה  טאבון הגז עובד על בלוני גז וניתן גם לחברו לרשת הגז הביתית 
עיצוב  גרילי האבן תוכננו להקנות מראה נוסטלגי וקלאסי מן העבר הרחוק ומשתלבים מצויין בקו העיצוב הכללי של הבית  טאבוני הגז מעוצבים בסגנון מודרני ומתקדם מתוך מחשבה על נוחות וחווית שימוש מדהימה במוצר, גם למי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום

 

התאמה מושלמת בדיוק בשבילכם 

כפי שראינו בטבלה, גרילי האבן מתאפיינים במראה קלאסי ונוסטלגי כמו של פעם, הינם קבועים במקום אחד ותורמים למראה העיצובי של הבית כולו. הם מתאימים במיוחד למי שבישול הינו דרך חיים עבורו ועשוי להשתמש בו לעיתים קרובות. גריל האבן יספק רושם אדיר על האורחים והטעם והניחוח המיוחד שמעניקים הפחמים יעורר את בלוטות הטעם של כל השכונה. מבחינת התקציב, הם בהחלט יכולים להשתלב בהוצאות השוטפות עם הוצאה יחסית קטנה, אך יש לקחת בחשבון כי תצטרכו לקנות פחמים ועצי בעירה איכותיים בכל פעם שתרצו להשתמש בו.

לעומת גריל האבן, טאבוני הגז מציעים גמישות ונוחות רבה מאד, נעים ממקום למקום בקלות רבה כך שברגע שתצטרכו אותם תוכלו להוציא אותם מהמחסן או מן הארון, וברגע שלא – הם חוזרים לשם ולא תופסים מקום בחצר או בגינה. כמו כן, ניתן להשתמש בדגם הקומפקטי של טאבון הגז כדי להכין ארוחות מזינות וטעימות גם בבית שאין בו יציאה למרפסת או חצר, וגם כדי לקחת אותו איתכם לפיקניקים וטיולים. לגבי המחיר, ישנם מספר דגמים של טאבוני גז לבחירתכם עם פערים משמעותיים במחיר, כך שתוכלו לשלב אותם בכל תקציב על פי היכולת שלכם. 

 

דגמים מומלצים של גרילי אבן וטאבוני גז לרכישה 

להלן מספר דגמים מומלצים לרכישה ביניהם תוכלו לבחור על סמך הצרכים, הרצונות, התנאים והיכולות התקציביות:

  • טאבון גז ”Dchef QP-13  – טאבון זה משתלב מצויין בכל מקום שבו תניחו אותו, הוא יכול לעמוד על הרצפה או על משטח עבודה, בחצר או במרפסת וגם במטבח, ואם תרצו הוא גם יכול לבוא איתכם לקמפינג בקלות רבה. מתאים למי שגר בדירות קטנות, נוטה לעבור הרבה או נהנה לבשל לכל המשפחה בעת טיול מחוץ לבית. 
  • טאבון גז Dchef clay G-600  – טאבון גז מקצועי מודרני ואיכותי במיוחד בעל גוף חימר לבידוד מושלם. נע על גלגלים ונייד באופן מלא, אינו תלוי בחיבור לחשמל ולכן תוכלו למקם אותו בכל מקום שתרצו בחצר הבית או במרפסת, נוח מאד לשימוש ובעל עיצוב מרשים ואופנתי. 
  • גריל אבן בנוי דגם “מילאנו” – דגם זה מספק לכם גם שטח צלייה גדול ונוח במיוחד לאפייה, צלייה ובישול, אך גם משטח עבודה רחב וגדול במיוחד לנוחות מירבית ולהשלמת המראה הקלאסי והנוסטלגי. גריל האבן הינו קבוע במקומו ומשווה לבית מראה קסום וכפרי, ופועל על פחמים ועצי בעירה. 
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות