BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל ביתי – אילו גרילים מתאימים לבית

חולמים את החלום הישראלי של מסיבת ברביקיו בחצר שלכם? עם נבחרת הגרילים של ברביקיו אנד מור קל כל כך להגשים את החלום! במאמר זה נפרט כל מה שאתם צריכים לדעת על גריל ביתי – אילו גרילים מתאימים לבית החל מהגריל הקומפקטי והחסכוני ביותר ועד למטבח החיצוני המפואר והמקצועי, כדי שגם אתם תוכלו סוף סוף להגשים את החלום לברביקיו איכותי אצלכם בבית ולהפתיע את כל האורחים עם מנות בריאות, מזינות וטעימות להפליא

 

באים אליי ל’על האש’?

אם גם אתם משתוקקים להזמין את כל החבר’ה והמשפחה לארוחת ‘על האש’ אצלכם בחצר, הגיע הזמן להגשים את החלום. באמצעות הגריל ניתן להפיק אינספור מנות טעימות, מזינות ובריאות, בשריות או צמחוניות, ולפנק את כל האורחים בטעמים ובניחוחות עשירים. נבחרת הגרילים של ברביקיו אנד מור מורכבת מעשרות דגמים המתאימים לכל כיס ולכל שלב בחיים, החל ממשפחה קטנה או קבוצת חברים טובים, וכלה בעשרות מוזמנים רעבים שרק מחכים שהסטייק כבר ייפול לצלחת שלהם ובדרך ממלאים את הבית בקולות של צחוק, שיחה והרבה זכרונות יפים. 

 

גריל ביתי – אילו גרילים מתאימים לבית?

כדי לעזור לכם החליט מה הכי מתאים לבית שלכם נערוך לכם סיור בין הדגמים המומלצים ביותר, מהקטן ביותר שמציע לכם ארוחות טעימות ובריאות בלי לחרוג מן התקציב ובלי לתפוס יותר מדי מקום במטבח, ועד לגדול והמורכב ביותר שייפאר את המרפסת או החצר שלכם ויתאים לבשלנים הכבדים שביניכם שלא יכולים להעביר שבוע בלי לבשל לפחות פעם אחת באויר הפתוח לאורחים רבים ומכובדים. מתוכם תוכלו לבחור את מה שהכי מתאים ומשתלם לכם מבחינת התקציב, הצרכים והרצונות וההתאמה לגודל החצר או המרפסת שלכם:

קל, נייד, זול וחסכוני 

לכל מי שחי בדירה קטנה, עובר לעיתים תכופות, נוהג להשתמש בגריל שלו לעיתים רחוקות ואינו מארח כמויות גדולות של אנשים בדרך כלל, וכמו כן גם מחפש פתרונות יצירתיים לבישול מחוץ לבית בקמפינג או בטיול, להלן שלושה דגמים ניידים, קומפקטים וחסכוניים שיכולים להתאים לחיים המתאפיינים בספונטניות ובחסכון במקום ובצריכת אנרגיה:

  • גריל פחמים Weber Go-Anywhereגריל פחמים זה מתכווץ ונסגר לגודל של מזוודה קטנה, נוח מאד לאחסון בארון או להובלה בתא המטען של המכונית ואינו תופס מקום כלל כשהוא אינו נמצא בשימוש. הוא יכול לספק לכם שתיים עד ארבע מנות במקביל, וכשתסיימו איתו, הוא מיד חוזר לארון בחזרה ולא תופס לכם שטח מיותר. 
  • גריל גז Weber Q1200 –  גריל קטן, קל משקל ונוח מאד לשימוש, בעל צריכת אנרגיה ירוקה ששומרת על איכות הסביבה, עיצוב מגניב וחוויית משתמש גבוהה במיוחד. הגריל מגיע במספר גוונים אופנתיים: ירוק, כתום, שנהב ושחור ומתאים לתפיסת עולם של המעטה בניצול אנרגטי ושמירה על סביבה נקייה. 
  • גריל חשמלי WEBER Q2400 – גריל זה מזכיר מאוד בעיצוב ובמראה שלו את גריל הגז הקומפקטי Q1200 אך במקום גז הוא פועל על חשמל. בדרך זו לא תצטרכו לרכוש בנפרד בלוני גז אלא פשוט לחבר אותו לכל נקודת חשמל בבית או מחוצה לו באתרי הקמפינג. נוח מאד לשימוש, שומר על חום אחיד לאורך זמן, קל מאד לעבודה ומתאים גם למי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם הגרילאות. 

 

מתחילים, מתקדמים, מקצועניים

עושים את צעדיכם הראשונים בתחום הגריל? רוצים להתקדם לשלב הבא? מוכנים להיות מקצוענים? להלן שלושה גרילים שיכולים ללוות אתכם בשלבים השונים שלכם כגרילאים:

  • גריל גז WEBER SPIRIT E215 – גריל זה הינו ידידותי במיוחד לגרילאים מתחילים עם חווית משתמש מעולה, הוא מכיל גם משטחי עבודה נוחים וארונית אחסון לכלי עבודה והגשה, כך שלא תצרכו לרוץ שוב ושוב למטבח, אלא לסדר לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד. 
  • גריל פחמים Weber Master-Touch 57cm – סדרה זו עוצבה במיוחד כדי להעניק חווית משתמש יוצאת דופן בשילוב עם עיצוב מרהיב. בנוסף לגיוון באפשרויות הבישול עם איכות גבוהה במיוחד ( ניתן גם לאפות פיצות ולחמים על גבי משטח אבן ) הדגם הזה מגיע במגוון של צבעים אופנתיים במיוחד: אדום, שנהב, שחור, כחול כהה וכחול בהיר, ירוק ואפור. 
  • PERFORMER DELUXE עם הצתת גז – זהו גריל פחמים נוח במיוחד לעבודה המשלב בין גריל לשולחן עבודה עליו תוכלו לקצוץ, לפרוס ולחתוך את כל המנות לפני הכנתם בנוחות מירבית ולצלחת את המנות טרם הגשתן. בנוסף, הוא מעניק חווית גריל איכותית במיוחד. 

 

מעשנות בשרים 

רוצים להתקדם עוד שלב? להרחיב את יכולותיכם הקולינריות ולהפתיע את האורחים שלכם במנות מלאות בטעם ועסיסיות? מעשנות הבשרים מאפשרות לכם לעשן דגים, עופות, נתחי בקר וגם ירקות למנות טעימות יותר, מגוונות יותר ועשירות יותר בניחוח וארומה ייחודיים. אלו הן המעשנות המובילות בעולם:

  • מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø – זוהי מעשנת אנכית, קטנה וחסכונית במקום, אשר יכולה לעזור לכם להתחיל את צעדיכם הראשונים בעישון בשרים, או להצטרף אל הגריל הביתי שלכם על מנת להציע לאורחים שלכם מגוון של מנות, צלויות או מעושנות, במקביל. מעשנת זו פועלת על שבבי עץ הנמכרים בנפרד. 
  • מעשנת ווד פלט ZGRILL D700  – זוהי מעשנת אופקית אשר למעשה מתפקדת הן כגריל רגיל והן כמעשנת. אם תרצו ניתן גם לאפות עליה פיצות, עוגות ומאפים באמצעות משטח אבן הנרכש בנפרד. העיצוב המרהיב מעניק לה שילוב של מראה קלאסי ונוסטלגי עם נוחות מירבית הכוללת משטח עבודה נוח וארונית אחסון מרווחת וגדולה לכלי הגשה ובישול. גם מעשנת זו פועלת על שבבי עץ אותם ניתן לרכוש בנפרד. 
  • Summit Charcoal Grill – מעשנת העשויה חרס לבידוד מושלם, ניזונה מפחם ומשלבת גם משטח עבודה נוח להכנת הבשר טרם העישון, או קיצוץ סלטים טעימים בזמן שאתם ממתינים לבשר לספוג את הטעם המיוחד והמעושן. 

למידע נוסף אודות: מעשנות בשרים, לחצו כאן >>>

 

מטבחים חיצוניים 

נמאס לכם מריחות טיגון במטבח הפנימי? רוצים להיות חלק מן השיחה הערה של האורחים הממתינים לארוחה במרפסת הבית? חולמים שכל מה שאתם צריכים לאפייה, לטיגון, לבישול ולצלייה יהיה מונח ממש לפניכם מבלי שתצטרכו להכנס הביתה בנעליים מלוכלכות ולפתוח ארונות עם אצבעות שמנוניות? בדיוק בשבילכם נולדו מטבחי החוץ אשר משלבים ארונות אחסון נוחים ומרווחים, משטחי צלייה, גריל, עישון ובישול מקצועיים, מקררים מבודדים לעמידה בתנאי חוץ ( כולל מקררי יינות ) והמון אויר צח לבשל בו בהנאה מרובה בלי ריחות רעים ובלי כתמים במטבח הפנימי. 

למידע נוסף אודות: מטבחי חוץ, לחצו כאן >>>

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות