BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל גז למתחילים

נורא מתחשק לכם לנסות גריל גז אך חוששים? גרים בדירת סטודנטים ונוטים לעבור דירה לעיתים קרובות? הבית קטן ואין בו מרפסת או חצר? במיוחד בשבילכם נולד אח צעיר ותוסס למשפחת גרילי הגז של וובר, ה – Q2200 IL הקומפקטי קל המשקל אשר ניתן להניח על גבי השיש במטבח, לשאת לטיולים וקמפינג וליהנות מארוחות בריאות ומזינות בכל זמן בכל מקום. סיימתם להשתמש בו? מעולה, הוא נכנס בקלות לארון המטבח עד לשימוש הבא מבלי לתפוס לכם מקום על השיש.

 

האבולוציה של גרילי הגז

גריל הגז החל את דרכו במסעדות ודיינרים שם היה צורך בהכנת כמות גדולה מאד של בשר או ירקות צלויים במהירות, בחסכוניות ועם כמה שפחות עשן וריחות לא נעימים. גרילי הגז הראשונים היו גדולים מאד, כבדים, וגם מאד מאד יקרים.

לאחר מכן החל שיווק של גרילי גז ביתיים לעשירים שאמנם קטנו במידות שלהם והתאימו לברביקיו על שפת הבריכה עם כל המי ומי, אך הם עדיין היו מאד יקרים. בשנים האחרונות, עם התקדמות הטכנולוגיה והביקוש הרב, נוצרו דגמים זולים יחסית, עמידים מאד ונוחים לשימוש המתאימים לכל בית בישראל.

הדבר הבא בהתפתחות גריל הגז הוא הגריל הקומפקטי מסדרת Q  מתוצרת וובר המתאים גם למי שרק מדי פעם נזכר לעשות איזה סטייק טוב ולא רוצה להשקיע ולהתחייב לגריל גז בגודל מלא. אז אם אתם מאלו שמאד אוהבים לארח, להכין בשרים טובים, להפתיע את המשפחה והחברים עם ארוחה מפנקת בלי יותר מדי מאמץ, גריל הגז הזעיר מסדרת Q פשוט מושלם בשבילכם.

גריל גז Q2200 IL

אם אתם מסוג האנשים שלא מעוניינים להשקיע סכומים גדולים, לתפוס מקום רב במטבח, במרפסת או בגינה, נוהגים לצלות כמויות קטנות של מזון או זקוקים לו לעיתים נדירות, הפתרון המושלם בשבילכם כבר כאן.

גרילי הגז מסדרת Q הם הדרך שלכם ליהנות מדגים, ירקות, בשרים ואפילו מאפים (ניתן להכין על הגריל פוקצ’ות, פיתות אתניות, בורקסים תוצרת בית וכדומה) בגריל גז חסכוני להפליא במקום אשר יכול להיכנס לארון מטבח לאחסון או לעמוד על השיש ולצלות עשרות מנות מגוונות, צמחוניות או בשריות, בריאות ומזינות לעצמכם ולכל המשפחה.

 

יתרונות גריל הגז הקטן

לגריל הגז הקטן יש יתרונות רבים, להלן הבולטים שביניהם:

  • ניתן לאחסון בתוך ארון או במקום נסתר כאשר הוא אינו בשימוש.
  • שומר על אויר נקי ועל איכות הסביבה.
  • ניתן לקחת אותו לטיולים וקמפינג.
  • קל משקל ( כ- 18 ק”ג ).
  • חסכוני מאד באנרגיה, זקוק רק למיכל קטן של גז פטרוליום ( גז הבישול הנפוץ ).
  • מתאים למספר קטן של מנות אישיות.
  • מתאים לבישול לעיתים רחוקות.
  • מתאים למי שעובר דירה לעיתים תכופות, נוח וקל לאריזה ונשיאה.
  • מתאים למי שאין לו מרפסת או גינה או שהן קטנות במיוחד.

 

יתרונות השימוש בגז לעומת פתרונות אחרים

בעוד שמנגל הפחמים זקוק לפחם והמעשנת זקוקה לשבבי עץ, משפחת גרילי הגז גדולים כקטנים נעזרים בגז אשר הפקתו והשימוש בו נחשב לירוק. הכנת הפחם דורשת שריפת עץ הגורמת לענני עשן מחניק הפוגע באיכות הסביבה ושבבי העץ אמנם ממוחזרים לעיתים קרובות מחביות ומפסולת עץ אך הם מערבים גם כריתת עצים וניצול יתר של יערות וחורש טבעי.

הגז זול ונקי ונחשב לצריכה המתחשבת ביותר בסביבה וגם בריא יותר מצליית בשר על גחלים לוהטות או עישון.

 

למה הוא נוח כל כך למתחילים?

קודם כל בגלל המחיר הזול. מחירו של Q2200IL הינו כשליש ממחיר הגרילים המקצועיים, הוא תופס הרבה פחות מקום מהם וגם ניתן לאחסון בקלות. הוא נוח מאד להתנסות ראשונית בעולם הנפנופים ובשל הביקוש הרב שלו גם קל למכור אותו באתרי יד שניה, הוא פשוט ייחטף עוד לפני שתספיקו לפרסם את התמונה שלו.

הגודל הקטן שלו יאפשר לכם להתמקד במנה שאתם מבשלים ללא הסחות דעת ובנוחות רבה מאד. בנוסף, קל מאד לנקות ולתחזק אותו והוא אינו דורש הוצאה כספית נוספת אחרת בנוסף להחלפת מיכל הגז מדי פעם.

 

רגליים לסדרת Q

אם תהיו מעוניינים בכך תוכלו לרכוש רגליים לסדרת Q. הרגלים ניתנות לקיפול וכשהן מקופלות הן ניתנות לאחסון בקלות רבה וניתן גם להכניס אותן לתא המטען של מכונית במידה ואתם רוצים לקחת את גריל הגז הקטן שלכם לקמפינג. הרגליים מעניקות לגריל הגז יציבות ונוחות שימוש ולכם בטחון רב יותר בזמן שאתם צולים את הבשר במרפסת או בגינה.

 

מה תוכלו להכין עם Q2200IL?

כל מה שהייתם צולים על גריל גז בגודל מלא, רק בכמות קטנה יותר. זה מאפשר לכם להיות גם יותר יצירתיים עם מנות קטנות שמכילות הכל:

  • המבורגרים, פיצות ונקניקיות – ארוחת ערב לילדים? קטן עליכם עם גריל הגז הקומפקטי להכנה מהירה של מאכלים שיגרמו לילדים ללקק את האצבעות.
  • סטייקים עסיסיים – תוכלו להכין סטייק מבשר בקר או עוף לעצמכם או לשניים שלושה אנשים נוספים בו זמנית עבור המשפחה או האורחים שלכם בנוחות ובקלות.
  • ירקות צלויים –  תוכלו להכין אינספור מתכונים בריאים של כרובית, חציל, עגבניות, קישואים, בטטות ותפוחי אדמה, תירס ועוד ככל העולה על רוחכם למנות בריאות ומזינות וגם צבעוניות במיוחד.
  • מאפים – ניתן להכין בורקסים, פיתות אתניות, פיצות, פוקצ’ות, פנקייק, לחמים מטוגנים ועוד ככל העולה על רוחכם במהירות ובקלות, והטעם? פשוט מדהים.
  • דגים – צליית דגים מעולם לא היתה נוחה וקלה יותר מאשר עם גריל הגז הקטן והנוח לשימוש הזה, והניקוי? קל יותר מתמיד.
  • בייקון פריך – בייקון אמיתי או תחליף כשר, זה עניין של טעם אישי, העיקר שיהיה לזה טעם נימוח ומלוח של בשר עסיסי עם טעם של עוד ועוד ועוד.
גריל גז למתחילים
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות