BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גריל גז קטן – עניין של נוחות – יתרונות, המלצות ולמה כדאי לקנות

חושבים על כך שהגיע הזמן שלכם לקנות גריל גז ולא מתחשק לכם לקנות את המכשיר הכי גדול שיש? אם כך, בין ספק שאפשר להבין אתכם, כי מי אמר שאתם באמת צריכים לקנות את המכשיר הכי משוכלל וגדול שקיים? אומנם המכשירים המשוכללים והגדולים יפים ובדרך כלל הם גם מאוד נוחים לעבודה, אך מצד שני, הם תופסים הרבה מקום.

לכן בהחלט אפשר להבין אם אתם רוצים לשלב גריל גז קטן במרפסת או בגינה, כי בלי קשר לגודל של השטח החיצוני שלכם בבית, בוודאי אתם לא רוצים שהגריל ישתלט על כל העניינים. החדשות הטובות הן שיש היום הרבה גרילים שעובדים על גז ואינם תוספים יותר מידי מקום, כך שאין ספק שגם אתם, כמו רבים אחרים, תמצאו את הדגם המושלם עבורכם.

 

מה הופך גריל גז לחוויית צלייה טובה כל כך?

אם עדיין יש לכם דילמה לגבי השאלה האם כדאי לקנות גריל גז קטן או שאתם לכם לקנות גריל פחמים, כדאי שתדעו שהיום אין כמו גריל גז.

ראשית, בכל פעם כשתרצו תוכלו פשוט להפעיל אותו, בלי קשר לשאלה האם זכרתם לקנות פחמים או לא, כי הפחמים פשוט לא נחוצים יותר! בנוסף לכך, עם גריל גז קטן אתם יכולים לשלוט בקלות רבה יותר על עוצמת החום שכן על ידי סיבוב כפתור אתם קובעים את רמת החום. כל אלה לא קיימים כמובן כאשר עובדים עם גריל פחמים ולכן ברור מדוע כדאי יהיה לקחת בחשבון את האפשרות של גריל שעובד על גז.

בנוסף לכל אלה, אי אפשר להתעלם מהצד הבריאותי של הדברים, שכן בגריל גז אתם בכלל לא צריכים להשתמש בחומרי ביערה מסוגים שונים. אומנם החומרים הללו בימינו יחסית איכותיים ומתקדמים אך עדיין הרבה מאוד אנשים טוענים שהם מרגישים את טעמם בטעם הבשר הצלוי.

 

איך לנקות את גריל הגז שלכם?

עוד לפני שניכנס לשאלה איזה דגם של גריל גז קטן אתם רוצים, כי קיימות אפשרויות שונות כמו דגם APEX 350-אדום ועוד הרבה דגמים אחרים כמו: Apex 250 אדום, כדאי יהיה גם לבדוק איך מנקים את המכשיר. אומנם לכל מכשיר יש את הוראות הניקוי שלו אך באופן כללי בהחלט ניתן לומר שלנקות גריל גז אחרי שמשתמשים בו זה הרבה יותר פשוט מאשר לנקות גריל פחמים.

אם תחשבו על זה אתם תראו שבגריל הפחמים אתם צריכים, לפני הכול, לכבות בצורה רצינית ואבסולוטית את הפחמים ולאחר מכן יהיה עליכם גם לזרוק אותם לפח. לעומת זאת, במקרה של גריל גז בדרך כלל תספיק מברשת קטנה כך שאין לכם סיבה לחשוש מניקיון שידרוש מכם יותר מידי השקעה.

 

מהם היתרונות של גריל גז קטן?

האמת היא שישנם לא מעט יתרונות לגריל גז קטן, ולפני הכול, מדובר על מכשיר שכפי שראינו הוא אינו תופס מקום.

שנית, אם חשבתם לרגע שבגללה הגודל המכשיר, ולא משנה באיזה דגם אתם בוחרים, העוצמה שלו תהיה חלשה יותר, אתם יכולים להיות בטוחים שזה לא מדויק. עוצמת הגרילים הקטנים חזקה מאוד ואתם תראו שתיהנו מאוד לצלות עליהם כל דבר שתרצו, בין אם זה בשר, ירקות או אפילו דגים.

בנוסף לכך, במקרה של הגרילים הקטנים זה לא משנה אם אתם בוחרים לקנות גריל שמגיע עם גלגלים או לא, כי בכל מקרה עוד יתרון של מכשירים כאלה זו העובדה שהם לא שוקלים הרבה. אפשר להרים אותם בקלות וכך לשנות בכל פעם את המיקום שלהם בגינה או במרפסת, מה שלא כל כך פשוט לעשות עם גרילים גדולים יותר.

 

איך בוחרים את גריל הגז הקטן הטוב ביותר?

יש לכם דילמה לגבי בחירת הדגם המושלם לגינה שלכם או למרפסת? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. ישנם הרבה סוגים של גרילים שעובדים על גז והם יחסית קטנים, כמו לדוגמא:

1. גריל גז APEX 250 בצבע אפור שמגיע עם אחריות ללא פחות מ24 חודשים ועולה בסך הכול 2000 ₪. שטח הצלייה שלו הוא 58X43 ס”מ וזה אומר שיהיה לכם מאוד נוח לעבוד איתו.

2. גריל גז APEX 350 אפור במחיר של 2799 ₪. מדובר כאן על גריל שהוא אומנם נראה קטן אך העוצמה שלו לא תאכזב אתכם לרגע. יש לו שטח צלייה של 67X46 ס”מ והתפעול שלו יהיה מאוד נוח.

3. גריל וובר Q2200IL במחיר של 1699 ₪, בצבע אדום. כאן מדובר על גריל עם שטח צלייה של 58X38 ואין ספק שגם הגריל הזה מוביל לצלייה איכותית ומאוד נוחה.

מה שכן משותף לכל הגרילים הקיימים בימינו, במיוחד אם מדובר על גרילים שעובדים על גז והם יחסית קטנים, זו העוצמה ונוחות העבודה. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שזה לא משנה באיזה גריל תבחרו כי בכל מקרה תיהנו ממוצר איכותי שנעים מאוד לעמוד ולצלות עליו.

כל הגרילים הללו מגיעים גם עם מכסה וזה אומר שאם תרצו להפסיק לצלות את הבשר אך לשמור על החום שלו, זה יהיה אפשרי ולא בעייתי בכלל. אתם בסך הכול צריכים לכבות את הגריל ולכסות אותו! כך הבשר מפסיק להיצלות אך שומר על החום שלו ואין ספק שזה משנה את חווית הכנת הברביקיו כולה.

 

המשמעות של קניית מכשיר איכותי ומוביל

זה נכון שתמיד תוכלו למצוא גרילים יותר קטנים ואולי גם יותר זולים, אך לא בטוח שכדאי לכם לבחור באחד מהם. העניין הוא שכאשר קונים גריל אנונימי, כלומר גריל שיוצר על ידי חברה שאתם בכלל לא מכירים, בדרך כלל האיכות אינה מספיק טובה.

הרעיון הוא כן לקנות מוצר איכותי, אפילו אם זה יעלה לכם קצת יותר, כי בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שגם בעוד הרבה שנים גריל הגז הקטן שלכם עדיין יעבוד בצורה מושלמת. מנגד, כמובן שאתם יכולים לבחור גם באופציה של גריל גז שהוא למעשה סוג של מטבח חוץ, אך זה אומר שתצטרכו להשקיע לא מעט כסף וגם להקצות לכך שטח ומקום.

 

על מה כולם ממליצים?

יש לכם עדיין דילמה בין אפשרויות שונות של גרילים קטנים שעובדים על גז? ראיתם מספר אופציות ואתם לא מצליחים להגיע להחלטה? אם כך, אין ספק שעכשיו זה הרגע לבדוק על מה כולם ממליצים לכם.

כלומר, אם אונליין אתם יכולים לקרוא מספר חוות דעת של אנשים שכבר קנו גריל גז קטן כזה או אחר וללמוד מתוך ההתרשמות שלהם, מדוע שלא תעשו זאת? אומנם זו לא חוות דעת מקצועית אך זו חוות דעת שנכתבה מתוך הניסיון האישי של מי שכבר קנה את הגריל. בנוסף לכך, כדאי מאוד גם לבדוק מה אומרים המומחים ולוודא שאתם יכולים גם לפרוס את התשלום בצורה שתהיה לכם כמה שיותר נוחה.

כך תדעו שעשיתם עסקה טובה ואין ספק שלא תצטערו על כך. מהרגע שהרגיל יגיע בוודאי לא תפסיקו לקנות בשר ולהזמין את כל האנשים האהובים עליכם לעשות “על האש” במרפסת או בגינה.

גריל קטן ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות