BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לדנבר סטייק בגריל גז

הכנת דנבר סטייק בגריל גז הפכה למיינסטרים בשנים האחרונות. נתחים רבים הופכים להיות יותר ויותר מוכרים על ידי הקרניבורים בארץ ובעולם וכמו הפיקנייה, גם הדנבר סטייק הפך להיות שם דבר בתעשיית הסטייקים. אז איך דנבר סטייק הפך להיות קלאסיקה בשנים האחרונות? מה זה בכלל דנבר סטייק? ואיך מכינים דנבר סטייק איכותי בגריל גז?

רשימת מצרכים

כדי להכין דנבר סטייק בגריל גז אין צורך בכמות מרכיבים גדולה בכלל. מתכונים לבשר כאלו הם בעיקר על טהרת חומרי הגלם וכל מה שצריך הוא לעבוד בצורה נכונה ויפה ועם חומרי גלם איכותיים ובסיסיים אפשר להכין ארוחה טעימה ובעיקר מרשימה במיוחד. אז מה אנחנו צריכים? קודם כל עלינו לגשת לקצב ולבקש ממנו דנבר סטייק טרי ויפיפה ולאחר שהקצב נפרד מן הנתח הנהדר הזה נתחיל להזמין את חברינו אוהבי הבשר שיגיעו ייהנו מן הטעם הטוב שיש לו להציע.

אז כל מה שצריך בשביל להכין דנבר סטייק בגריל גז נמצא כאן:

מרכיבים כמות
דנבר סטייק 2 קילו
מלח גס חופן
פלפל גרוס חופן
שמן זית ומברשת חצי כוס

 

מה עושים תבלינים לבשר?

אז כמו שניתן לראות באמת שאין שום דבר שצריך להוציא חוץ מהדברים הללו. מדובר בנתח כל כך איכותי שכל תיבול נוסף שנשתמש בו אנחנו נפגע בטעם שלו ונפספס חוויית טעמים. ככה אנחנו שוברים את המיתוס, בשר טוב ואיכותי לא צריך תבלינים, הוא מייבש אותו ופוגם לו בטעם. אנחנו לא מדברים על הכנת קבבים שכאשר אנחנו רוצים להוסיף לקבב טעמים אנחנו נשתמש ברטבים מסוגים שונים או עשבי תיבול, כאן בגלל האופי של נתח ובגלל האיכות שלו אנחנו נעדיף לעשות עבודה קלילה בעיקר ולא נפגע לו בטעם.

אופן ההכנה

אז אחרי שהצלחנו להביא מהקצב את הנתח המבוקש אנחנו נדגיש את חשיבות העבודה עם נתח בטמפרטורת החדר. עכשיו נפרוס את הדנבר סטייק שלנו לפני לפרוסות קטנות יחסית (אם אתם לא מכירים תבקשו מהקצב שידגים לכם), נמרח על כל פרוסה קטנה את שמן הזית שלנו באופן דל יחסית (לא רוצים שישתלט על טעם הבשר) ונדליק את גריל הגז שלנו. כשגריל הגז שלנו מוכן לפעולה אנחנו נניח את הפרוסות הקטנות הללו ממש למספר דקות ובזמן הזה נפזר את המלח הגס והמלח בזמן הצלייה. הצלייה לא צריכה לקחת יותר מחצי דקה – דקה על כל צד, מוציאים, ונותנים לכולם ליהנות מדנבר סטייק בגריל גז.

 

ומה נגיש עם זה?

כשמכינים דנבר סטייק בגריל גז אין משהו שלא יכול להתאים לארוחה וכל אחד והתפריט שלו. פירה לצד נתח כל כך עסיסי וטעים זו אחלה אופציה, כמובן שגם תפוחי אדמה אפויים יכולים להיות אופציה נהדרת ומומלצת מאוד. אם אתם שומרים על אורח חיים טיפה יותר בריא ופחות מעוניינים לשלב פחמימות לצד הסטייק שלכם גם סלט או ירקות מאודים או צרובים היא אופציה נהדרת שכדאי לנסות.

גריל גז – נוחות וקלילות בכלי אחד

אין אדם בשנים האחרונות שלא שמע על גריל גז ועל הנוחות המרשימה שהוא מביא איתו. גריל הגז חוסך המון זמן לאנשים רבים בהכנת בשרים והוא בעל אותם אלמנטים של העל האש רק עם פחות התעסקות בהדלקה. אם פעם היינו צריכים לעבוד מאוד קשה בשביל לעשות ארוחת בשרים איכותית היום לא כך הדבר וכשיש לנו גריל גז איכותי בבית אפשר להכין הכל כולל דנבר סטייק בגריל גז. בשנים האחרונות אנחנו רואים את כמות הרכישה של גרילי הגז עולה למעלה, ורבים מין האנשים בוחרים להשתמש דווקא בגריל הגז למרות כל הדעות הקדומות.

דנבר סטייק בגריל גז

 

גריל גז – למה נעדיף דווקא אותו?

את גריל הגז רבים מתחילים להעדיף בשנים האחרונות וזה בעיקר בגלל הנוחות. להדליק גריל פחמים צורך מאיתנו עבודה רבה ושימוש בהמון חומרים שאינם קשורים להכנת הבשר עצמו. ההדלקה לוקחת לנו זמן, ההתלקחות של הפחמים לוקחת המון זמן והריח של הפחמים יכול לא לעזוב אותנו או את הבית למשך כמה ימים. אז כאן נכנס דווקא גריל הגז, גריל הגז לוקח את כל היתרונות שיש בגריל רגיל וחוץ מבלון גז אנחנו לא צריכים לדאוג לשום דבר פשוט. הנוחות שיש לגריל הגז לצד הלהבה והשליטה על הטמפרטורות ושלל הטכנולוגיות השונות בתחום, הופכים אותו לאחד מן המכשירים לצלייה ובישול הנמכרים ביותר בימים אלה.

 

כמה עולה גריל גז חדש ואיכותי?

מדובר בשאלה שקשה מאוד לתת עליה תשובה בימים אלה. חשוב להבין גריל גז יכול להתחיל מכמה מאות שקלים ויכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים ללא שום בעיה. גריל גז הוא אחד מן הדברים בטווחי מחירים שונים שאפשר למצוא והסיבות לכך הן די ברורות, כל גריל גז מספק צורך אחר של בשלן בשרים. יהיו כאלה שרוצים גריל גז שניתן להכין בו כמויות גדולות של בשרים ובשלבים שונים וסגנונות צלייה שונים ויהיו גרילי גז שמתאימים יותר לארוחות משפחתיות ולא גדולות. כמובן שגם הטכנולוגיה שנמצאת בגריל משפיעה על המחיר באופן ישיר וגם את זה יש לקחת בחשבון באופן ישיר.

לסיכום

אז כמו שאתם יכולים להבין הכנת דנבר סטייק בגריל גז היא ממש לא תורה מסיני ואם אנחנו נדבר דוגרי, מדובר בעבודה קלה מאוד והכי טעימה שיש. אם יש נתח אחד שרבים יבחרו בו הוא הדנבר סטייק וזה מסיבות רבות ומגוונות, אבל בעיקר הטעם הוא טעם בשרי כל כך נהדר שאם הסטייק הוא טרי ואיכותי אין אדם שחובב בשר שלא יכול לעמוד בפניו. חברת די אנד אס בע”מ ממליצה לכם ללכת עכשיו לקצב, לבקש את הדנבר סטייק הכי טוב שיש לו ולחמם את גריל הגז שלכם.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות