BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לדנבר סטייק בגריל פחמים

כל סטייק שתכינו בגריל פחמים הוא פשוט מדהים, אבל דנבר סטייק בגריל פחמים זה כבר סיפור אחר. הנתח שבשנים האחרונות הופך להיות יותר ויותר מוכר להמונים ממשיך לככב אצל הקצבים. אבל מה אנחנו באמת יודעים על הדנבר סטייק? כיצד אפשר להכין אותו באופן המיטבי בגריל הפחמים ומה כל כך מיוחד בגריל פחמים?

להכין דנבר סטייק בגריל פחמים זו פעולה מהנה במיוחד וקלה במיוחד לרבים מן האנשים. אין צורך בלעשות יותר מידי ומדובר במנה פשוטה שעניינה טהרת טעמי הבשר. סטייק דנבר למי שלא יודע הוא מגיע מהכתף. אבל מה שמיוחד בו שהוא לא שריר מרכזי אלה הוא שריר תומך ולכן ניתן להכין אותו גם בבישול ארוך וגם בצלייה למרות שהצלייה היא הפעולה המומלצת לסטייקים מן הסוג הזה.

אז נתחיל במרכיבים

מרכיבים כמות
נתח דנבר סטייק 2 קילו
מלח גס חופן לפי טעם
פלפל גרוס חופן לפי טעם

אופן ההכנה

החשיבות של אופן ההכנה

אז כמו שאתם רואים אין צורך כמעט בשום דבר כדי להכין דנבר סטייק בגריל פחמים. רוב האנשים מעדיפים להכין מהדנבר סטייקים קטנים ודקים מה שתוך מספר שניות מוכן ובאמת זה טעים במיוחד. אבל, אין בזה שום דבר מיוחד. לכן היום נכין דנבר סטייק בתור נתח שלם מה שילמד אתכם להשתמש בגריל הפחמים שלכם באופן מיטבי ומושלם.

בשביל המתכון הזה אתם חייבים מדרגה שנייה בגריל פחמים שלכם והוא חייב להיות בעל יכולת סגירה. בנוסף כשעובדים עם נתח שלם חייב להשתמש במדחום לבשר כי אנחנו לא רוצים לפרוס ולבדוק את מידת העשייה שלו לפני הזמן.

 

ללא מגע ישיר של האש

אז בשלב הראשון אנחנו ניקח את הנתח העסיסי שלנו כמו שהוא ונשים אותו על המדרגה השנייה של גריל הפחמים. חשוב מאוד שלא יהיה במגע ישיר עם האש מאחר והוא יכול להיעשות יתר על המידה מה שיגרום לאיבוד טעמים ומידת עשייה שאינה רצויה לנו. לכן נניח אותו במשך 20 דקות על המדרגה השנייה של הגריל.

לאחר 10 דקות תראו את הצבע ואז תהפכו את הנתח. אחרי 20 דקות של בישול במדרגה השנייה (חשוב לשמור על הגריל פחמים סגור במשך כל הזמן הזה) תורידו את הנתח לרשת עצמה ותתנו לו להתבשל כמה דקות בודדות על ליצירת ה”קראסט” שכולנו אוהבים. עכשיו כשהוא מגיע לאזור ה- 55 מעלות פנימיות אפשר לפרוס אותו לחברים אחרי שהוא נח כמה דקות, לפזר מלח פלפל להעצמת טעמים ולחלק לכולם.

 

בחירת גריל פחמים לבית שלנו – איך עושים את זה נכון?

אז עכשיו אחרי שראיתם את המתכון החלטתם לשדרג את הגריל הביתי? גריל פחמים הוא האופציה הטובה ביותר עבורכם. אז דבר ראשון תתאימו תקציב שאתם יכולים לעמוד בו, הדבר האחרון שצריך זה להוציא את כל הכסף שלכם על גריל פחמים ואם זה יקר לכם מידי תמיד אפשר לרכוש גריל יותר זול ולא צריך למשכן בית בשביל גריל.

הדבר השני הוא תמיד להתייעץ עם אנשי מקצוע, את אנשי המקצוע אפשר למצוא כאן אצלנו בחברת D & S או ברשתות החברתיות ולרובנו היום יש חברים שמבינים ומתעסקים בתחומים האלה והם יכולים לייעץ לנו.

גריל פחמים – קלאסיקה שעוברת מודרניזציה אמתית

גריל פחמים מוכר לכולנו בימי העצמאות וכל הפעמים שעשינו על האש עם המשפחה ביער או בפארק. גריל פחמים זה אותו גריל מנירוסטה בצבע כסוף שהיינו קונים בקיוסק בכדי לעשות בשרים וחגיגה גדולה בחוץ. פעם, הכל היה פשוט יותר וגריל פחמים “פרימיום” היה הגריל הטיפה יותר גדול עם הרגליים שאפשר להניח אותו עליהן.

דנבר סטייק בגריל פחמים

היום הזמנים השתנו ועם המודרניזציה גם גרילי הפחמים עלו בכמה רמות והתחילו להיות טכנולוגיים בהרבה וכמובן אף מעוצבים יותר ואיך לא? יקרים בהרבה יותר. לצד פיצ’רים חדשים גם הגרילים הפכו להיות בני בית ורבים בוחרים להתקין אותם בגינה או במרפסת של הבית.

 

אז למה אנחנו כל כך אוהבים את גריל הפחמים?

גריל הפחמים הוא קודם כל נוסטלגי. הטעם של העל האש זה טעם שאפילו צמחונים וטבעונים לא יכולים לשכוח והוא חקוק במוח של כולנו. איך דבר יותר מהנה מאותם ימים עמוסים שהיו מתחילים בהכנות רבות של דברים וסלטים ונסיעה של כל המשפחה עם החברים ליער או לפארק הקרוב. נכון זה עדיין קיים ורבים עדיין בוחרים לבצע את הנסיעות הללו אבל התדירות פוחתת.

חוץ מהטעם הנוסטלגי גריל הפחמים מביא איתו משהו אחר, משהו בטעם שרבים טוענים שהוא מיוחד יותר. הצלייה שהפחמים נותנים לבשר יש שיגידו שמקרמלת אותו, יש שיגידו שמעשנת אותו אבל כולם יסכימו על דבר אחד, זה הרבה יותר טעים מכל גריל אחר שנשתמש בו.

 

מה המחירים של גריל פחמים חדש למרפסת או לגינה?

חשוב להבין שאם רוצים לרכוש גריל פחמים חדש קשה מאוד לעמוד את המחיר. מדובר בשוק גדול והיצע גדולה במיוחד של גרילים מסוגים שונים. לדוגמא אפשר לרכוש גרילי פחמים בכמה מאות שקלים בודדים ויש גרילים שיעלו לנו כמה אלפי ואפילו אפשר להגיע לעשרות אלפי שקלים.

המחיר מושפע מכמה גורמים: הגורם הראשון הוא הגודל של הגריל, כמה שיותר גדול ככה הוא יעלה יותר. הגורם השני הוא החומר שממנו הוא יהיה עשוי. הגורם השלישי ואולי מה שמייקר את הגריל הוא הגאדג’טים שאנחנו רוצים בתוך הגריל שלנו. טכנולוגיה עולה כסף, וכמה שיותר טכנולוגיה זה מייקר את המוצר בהמון.

לסיכום

אז אם גם אתם מעוניינים להכין דנבר סטייק בגריל פחמים, או דברים רבים ואחרים אתם מוזמנים להמשיך להסתכל באתר שלנו ולבחור את המתכון הטוב ביותר עבורכם.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות