BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון להמבורגר טראפל שחור בגריל גז

המבורגר טראפל שחור בגריל גז הפך להיות אחד המתכונים הוויראליים ביותר בתקופה האחרונה. תקופת הקורונה אחד הדברים שהיא גרמה לכולנו הוא להבין את הכיף בהכנה של אוכל ביתי איכותי וטעים וככה אנשים רבים התחילו להכין את המנות האהובות ביותר בבית שלכם. במיוחד בשבילכם הכנו לכם מתכון קליל וטעים שתוכלו להנות מהטעמים הייחודיים גם בבית שלכם. אז בואו נתחיל. 

המבורגר טראפל שחור בגריל גז הוא המבורגר מאוד פשוט וויראלי. נדגיש כי במתכון שלנו אנחנו לא נשתמש באמת בטראפלס מאחר ומדובר בחומר גלם יקר ונדיר במיוחד אשר מאוד קשה להשגה. למי שלא מכיר, פטריות כמהין הן פטריות יקרות מאוד וטעימות במיוחד אבל ההשגה שלהן היא יקרה מאוד וקשה במיוחד וחבל. אם יש לכם שמן כמהין הוא יוסיף לטעמים אבל גם הוא לא חובה.

רשימת מצרכים

בואו נתחיל במרכיבים:

בשר טחון  קילו 
לחמניות המבורגר 4 לחמניות
מלח חופן
פלפל חופן
שום כתוש 2 שיניים
מיונז 4-5 כפות
חרדל 1 כף
פטריות שמפיניון 30-40 גרם
שמן כמהין (מומלץ לא חובה) 2-3 טיפות

אופן ההכנה

שלב ראשון – הכנת בלילת הבשר

להכנה של המבורגר טראפל שחור בגריל גז אנחנו צריכים בשר שומני ואיכותי. ההמלצה שלנו היא להגיד לקצב שלכם שאתם צריכים בשר להמבורגר והוא יתן לכם את התערובת של המקום ואם המקום איכותי אז התערובת תהיה טובה. מעוניינים להוסיף שומן? ניתן לבקש להוסיף שומן לבשר הטחון, ואפילו שומן כבש יכול להוסיף טעמים לאוהבים. כעת ניקח הבשר שלנו, נערבב אותו עם השום הכתוש כמו שצריך ונייצר 4 קציצות שוות בגודלן ונכניס למקרר לתפוס צורה.

שלב שני – שלב הצלייה

כעת השלב השני בהכנה של המבורגר טראפל שחור בגריל גז. תפזרו מלח ופלפל לפי הטעם אחרי שההמבורגר מגיע לטמפרטורת החדר ותכניסו אותו לגריל הגז. בנתיים תקפיצו את הפטריות שלכם ביחד עם השמן/שמן הכמהין ניתן להוסיף בצל עד שיגיע ויהיה מוכן להגשה. ברגע שההמבורגרים נצרבו משני הצדדים, הוציאו אותם לתוך הלחמניה, תמרחו את הרטבים שאתם אוהבים או שהמלצנו לכם פה וניתן להגיש את ההמבורגר.

גריל גז – הגריל האהוב ביותר

אז בואו נתחיל ונבין קצת דברים על גריל הגז. מי שלא יודע מדובר בגריל המבוקש ביותר בשנים האחרונות למרפסות ולגינות השונות בבתים הפרטיים. הגריל מהווה תחליף פשוט מצוין לגריל הפחמים שכולנו מכירים והוא בדיוק מה שאתם צריכים על מנת להחליף את ההתעסקות המיותרת בפחמים. בדיוק כמו שבעבר היינו משתמשים במדורות לפני שהגיעו הכיריים לחיינו, אז אותו דבר גריל גז מחליף את גריל הפחמים באופן מושלם שקשה לתאר.

 

גריל גז – מספר יתרונות בולטים

אז לגריל הגז יש מספר יתרונות בולטים שאתם לא תאמינו. קודם כל מאוד בגריל יעיל מאוד ונוח במיוחד לשימוש. אין התעסקות מיותרת בפחמים, במספר דקות הוא מתחמם וניתן להכין עליו ארוחה מדהימה ופשוטה במיוחד. את הגריל אנחנו יכולים לראות היום בהרבה מאוד מקומות בין אם במרפסות או בגינות של הבית מכיוון שהוא מחזיק בכל כך הרבה יתרונות שקשה לכל גריל להתחרות בהם.

אם אתם מחפשים גריל יעיל מאוד ונוח לשימוש שיחליף לכם את ההתעסקות וריח הפחמים מהחיים, גריל הגז הוא הגריל המושלם ביותר עבורכם.

המבורגר טראפל שחור בגריל גז

מדריך לרכישת גריל חדש לבית

אז החלטתם לרכוש גריל חדש לבית שלכם ולא יודעים איך לבצע את הרכישה בצורה נכונה ואיכותית? אנחנו הכנו לכם מדריך קצר שיכול לעזור בכל התהליך של הרכישה. חשוב להדגיש כי המדריך הוא לא מחייב והוא נועד על מנת לעזור לכם בתהליך הבחירה.

 

בחירת סוג הגריל

קודם כל תתחילו בבחירה של סוג הגריל עצמו שאתם רוצים. היום בשוק יש מספר גרילים שלכל אחד יש היתרונות החסרונות שלו. ניתן לרכוש גריל גז, פחמים, חשמלי ומעשנות מסוגים שונים ואתם צריכים לבחור מה אתם מעדיפים. אם אתם רוצים גריל איכותי, נוח ויעיל לשימוש ללא התעסקות בפחמים גריל הגז הוא הגריל המושלם ביותר עבורכם.

 

בחירת תקציב לפני הרכישה

לפני שאתם בכלל מתחילים בביצוע הרכישה של הגריל ובכל התהליך כדאי לכם להכנס ולראות כמה אתם יכולים להשקיע בגריל שלכם. הסיבה לכך היא בכדי שתוכלו לרכוש גריל איכותי בלי לקרוע את הכיס. אף אחד לא צריך להיכנס לברוך כלכלי בשביל גריל גז ובזכות ההיצע האדיר שיש בשוק בכל תקציב כמעט תוכלו לרכוש את הגריל הטוב ביותר עבורכם.

 

“אין חכם כבעל ניסיון” – התייעצו עם איש מקצוע/מומחה

עצה נוספת שיכולה לעזור לכם מאוד היא להתייעץ עם איש מקצוע שיוכל לעזור לכם בבחירה. אנחנו ממליצים מאוד להתייעץ עם איש שעבר את התהליך ומבין בגרילים על מנת להתאים לצרכים שלכם את הגריל הטוב ביותר עבורכם. אם אתם לא מכירים איש מקצוע, אין שום בעיה אתם מוזמנים כמובן לפנות לצוות המקצועי שלנו שישמח לעזור לכם בכל מה שאתם צריכים.

סיכום

אז כמו שאתם יכולים לראות הכנה של המבורגר טראפל שחור בגריל גז היא ממש פשוטה וזה נראה פשוט, טעים ומהמם. המבורגר איכותי לא צריך הרבה ואתם תראו שכולם יעופו על הטעמים החזקים והנהדרים. מקווים שתהנו מהמתכון, ובתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות