BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון להמבורגר טראפל שחור בגריל פחמים

המבורגר טראפל שחור בגריל פחמים הוא מתכון פשוט וטעים במיוחד שניתן להכין בקלות ובמהירות בכל גריל פחמים. מדובר במתכון מאוד ויראלי ורוב האנשים פשוט יתמכרו וירצו להכין אותו עוד ועוד וכמובן שהוא גם מצטלם יפה מאוד לרשתות החברתיות. אז איך מכינים המבורגר איכותי כמו במסעדה רק בבית? אנחנו כאן עם המתכון שיעזור לכם להכין אותו באופן מושלם. 

רשימת מצרכים

על מנת להכין המבורגר טראפל שחור בגריל פחמים אנחנו לא צריכים הרבה ואתם לא תאמינו כמה זה פשוט וכמה זה טעים. לשם כך הכנו לכם מתכון זריז וטעים במיוחד ולשם כך אתם תצטרכו קודם כל את המצרכים הבאים:

בשר טחון  קילו 
לחמניות המבורגר 4 לחמניות
מלח חופן
פלפל חופן
שום כתוש 2 שיניים
מיונז 4-5 כפות
חרדל 1 כף
פטריות שמפיניון 30-40 גרם
שמן כמהין (מומלץ לא חובה) 2-3 טיפות

אופן ההכנה

שלב ראשון – הכנת הבשר

אז השלב הראשון בהכנה של המבורגר טראפל שחור בגריל פחמים הוא קודם כל להכין את הקציצות כמו שצריך. ישנם שני חוקי ברזל בהמבורגרים, המבורגר איכותי הוא המבורגר שומני והחוק השני וחשוב לא פחות שבשר איכותי לא צריך הרבה ולא כדאי לטשטש לו את הטעם.

לכן תרכשו בשר טחון ושומני מהקצב האהוב עליכם, תסבירו לו שמדובר בהמבורגר והוא ידע לתת לכם את הבשר הטחון המושלם. לאחר מכן תיקחו את הבשר לא צריך להוסיף לו כרגע כלום, תכינו את הקציצות ההמבורגר שלכם ותכניסו למקרר על מנת שישמרו על הצורה.

 

שלב שני – צליית הבשר

כעת, הגענו לחלק האחרון בהכנה של המבורגר טראפל שחור בגריל פחמים. תוציאו את הקציצות ותתנו להן להגיע לטמפרטורת החדר. בנתיים, תיקחו את הפטריות, השמן והשום ותתחילו לטגן אותם ביחד ככה שיהיו מוכנות להמבורגר עצמו. כעת כשגריל הפחמים שלכם לוהט ומוכן לצלייה הניחו את המבורגרים על הגריל והתחילו בצלייה למידת העשייה האהובה עליכם.

אל תשכחו לפזר לפני את המלח והפלפל על הבשר. תמרחו את הרטבים שאתם אוהבים, הניחו את ההמבורגר על הלחמנייה, הוסיפו מעל הפטריות שהכנתם והנה יש לכם ארוחת המבורגר מושלמת.

גריל פחמים – מכשיר פשוט נפלא ומדהים

אז כולנו מכירים את הגריל הישן והאהוב הלוא הוא גריל הפחמים. גריל הפחמים מחזיק בזיכרון מאוד חזק אצל הישראליים והוא מהווה כלי שמייצג את החגים, הרבה מימי השבת שלנו וכמובן את ימי העצמאות. אין דבר יותר ישראלי מלקחת את גריל הנירוסטה הישן והטוב, לנסוע איתו לפארק או ליער הקרוב ולהכין ארוחת בשרים איכותית ומהנה במיוחד. סלטים, בשרים, פיתות, ילדים מתרוצצים וכל טוב לצד פחמים לוהטות ואווירה משפחתית ונהדרת.

 

גריל הפחמים של היום – כבר לא גריל הנירוסטה המוכר

אז היום בעיקר לאחר תקופת הקורונה רבים מן האנשים בחרו להעביר את החוויה מבחוץ אל הבית. לשם כך הם רוכשים גריל פחמים איכותי שיעמוד או במרפסת או בגינה והוא יכול להביא ארוחות כלכך מדהימות שאין לתאר אותן. גריל הפחמים באופן פתאומי הפך לרצון של אנשים בבית והוא משחזר בעצם את כל הכיף של החוץ בתוך הבית תוך כדי הכנת בשרים איכותיים ובלי כל הסיפור של לצאת מהבית ולנסוע.

החידושים הטכנולוגיים גם הם לא אירחו לבוא אל גריל הפחמים והיום הם מחזיקים בעיצובים חדישים לצד טכנולוגיות נהדרות שאיתן אפשר להכין ארוחה מדהימה.

המבורגר טראפל שחור בגריל פחמים

המדריך לרוכש המתחיל – המלצה בלבד

אם החלטתם לרכוש גריל חדש לבית שלכם מדובר בהחלטה שאנחנו כאן כדי לעזור לכם בבחירה הטובה ביותר עבורכם. אנחנו כאן כדי לעזור לכם בכל תהליך הרכישה ולשם כך הכנו לכם מדריך שיקל על עליכם בתהליך. נדגיש כי המדריך מהווה המלצה בלבד ומטרתו לעזור לכם בבחירה ובכל התהליך.

 

בחירת סוג גריל – קודם כל

אז קודם כל אנחנו ממליצים לבחור את סוג הגריל שאתם מחפשים. היום בשוק יש המון סוגים שונים של גרילים. ניתן לרכוש גריל פחמים, גז, חשמלי, מעשנות ועוד מגוון רחב של סוגים שונים של גרילים. בדיוק בגלל זה חשוב לבחור את הגריל שאתם מעדיפים, אם אתם אוהבים את הטעם של הפחמים, את האווירה וכמובן ההתעסקות גריל הפחמים הוא המושלם ביותר עבורכם וכדאי לכם לרכוש גריל מהסוג הזה.

 

בחירת תקציב – עצת זהב

עצת הזהב שלנו היא לבצע בדיקה תקציבית לפני שאתם מתחילים בכל תהליך הרכישה. היום אנחנו חיים בעידן שנכנסו מספר רב של שחקניות שונות הפונות לאוכלוסיות וקהלים שונים בתחום הגרילים, ניתן לרכוש גריל איכותי ונהדר במחיר טוב כמעט בכל תקציב. אנחנו ממליצים לכם לבצע בחינה ולהבין בדיוק כמה אתם מעוניינים להשקיע מאחר ולא צריך להכנס למינוס או להתפרע ולצאת מהתקציב שלכם על מנת לרכוש גריל איכותי.

 

מומחה יועיל לכם מאוד

עצה אחרונה וחשובה במיוחד היא להתייעץ עם מומחה או איש מקצוע מסויים שיכול לעזור לכם. הסיבה לכך היא מכיוון שהיום השוק מלא באנשי מקצוע וסוגים רבים של גרילים וביחד הם יוכלו להתאים לכם את הגריל הנוח ביותר והמתאים ביותר עבורכם. אם אתם לא מכירים הרשת מלאה באנשים כאלה שיוכלו לעזור ואם אתם לא סומכים עליהם אין שום בעיה גם לפנות לצוות המקצועי שלנו שיעזור לכם בכל מה שניתן בתהליך הרכישה.

 

לסיכום

המבורגר טראפל שחור בגריל פחמים הוא מתכון קליל ויפה במיוחד. כל מי שיראה את ההמבורגר ירצה לאכול ממנו וכל מי שיטעם ממנו יסיים וירצה גם עוד למרות שהוא מפוצץ. אז מקווים שתהנו מהמתכון ובתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות