BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השוואה בין גריל גז Evolution PRO 4B לבין Weber Genesis E335 2022

חברת וובר האמריקאית מייצרת כבר למעלה מארבעים שנים גרילי גז, פחם וחשמל מהמצטיינים יותר בעולם, אך היא לא היחידה. אחת המתחרים הבלתי צפויים שקמו לה בשנים האחרונות הינו המותג Evolution PRO  מבית סאמס קלאב ( חברת בת של וולמרט ) אשר פונה בעיקר אל הכיס של ציבור הרוכשים עם מוצר איכותי אך זול. שני המוצרים המובילים של החברות הללו Evolution PRO 4B ו -Weber Genesis E335 2022 נחשבים למעולים וקשה מאד להחליט במי מהם לבחור. חשוב לזכור שלא מדובר בהשוואה בין איכויות, כיוון שהן המוצרים של וובר והן של אבולושן פרו הינם איכותיים ביותר, אלא בעיקר בשאלה כמה זה עולה לכם. במאמר זה ננסה לעשות את הבלתי אפשרי ולהשוות בין שני הענקים הללו כדי לאפשר לכם להחליט במי מהם לבחור. 

 

גרילי גז ביתיים 

גרילי הגז הביתיים התקבלו באהדה רבה בישראל חובבת מטעמי הבשר. גריל הגז מותאם בצורה מושלמת למזג האויר הישראלי, מוכן לפעולה בכל רגע שתזדקקו לו ומאוחסן בקלות במחסן או בירכתי המרפסת והחצר מבלי לתפוס יותר מדי מקום ומבלי להפריע. גריל גז אינו דורש רכישת פחם מזהם או שבבי עץ יקרים, למעשה, הוא אינו דורש דבר פרט לבלון גז. הגז אינו פולט עשן סמיך ואינו מלכלך את הסביבה, אינו מזהם את המזון בחלקיקי פחם ופיח וניתן לשלוט בטמפרטורה שלו ובגובה הלהבה בקלות רבה גם ביום שיש בו רוח חזקה. 

 

הגרילים של חברת וובר 

חברת וובר האמריקאית הוותיקה מייצרת עשרות דגמים של גרילי גז, פחם וחשמל ובנוסף גם טאבונים ומעשנות לחווית בישול יוצאת דופן אצלכם במרפסת או בחצר. באתר החברה תוכלו למצוא דגמים המותאמים ליציאה לפיקניקים ולקמפינג עם מוצר נוח להובלה ונשיאה וקיפול לתא המטען, דגמים המותאמים לכל כיס ולכל אירוח, ועד לדגמים היוקרתיים והמקצועיים ביותר שמתאימים למטבחי חוץ מפוארים לכל מי שנוהג לארח הרבה ואוהב לפנק את האורחים שלו ברמה הגבוהה ביותר. כך שבין אם אתם יחידים העוברים תכופות מדירה לדירה, אין לכם מרפסת או חצר, או שהינכם בעלי משפחה קטנה או קומץ חברים, וגם אם אתם בעלי משפחות מורחבות גדולות ומעגל חברתי גדול במיוחד, תמיד תוכלו למצוא בדיוק את מה שמתאים לכם מתוך עשרות דגמים לבחירה. 

 

הגרילים של חברת סאמס קלאב 

סאמס קלאב הינה חברת בת של חברת וולמארט. זוהי רשת ענק לחנויות למוצרי צריכה וציוד לבית אשר משווקת ומוכרת בין היתר מותגים משלה אשר אחד מהם הינו אבולושן פרו המתמחה בגריל ביתי. הרשת, בדומה לרוח של חברת האם שלה, מכוונת לקהל יעד של האמריקאי הממוצע שמחפש את הטוב ביותר בכמה שפחות כסף. אבולושן פרו מיוצר לרוב בסין עם כי ברזי הלהבה הינם של ממברס מארק, מותג נוסף של סאמס קלאב המתמחה במוצרי פרימיום. הגרילים של אבולושן נחשבים לפופולארים מאד בארה”ב, הם זולים, הם עמידים והם בהחלט יכולים להיות מספקים לברביקיו של אחר צהריים. 

 

סדרת Genesis מבית Weber

לוובר יש מספר סדרות המשווקות גם בארץ. סדרת ג’נסיס נחשבת לסדרה פופולרית מאד, יוקרתית ואנינה עם עיצוב חדשני ומרהיב שמשתלב נפלא בעיצוב החצר והבית. בסדרה ישנם מספר דגמים בגדלים ובמחירים שונים אשר ניתן לבחור במספר צבעים ובדרך כלל מתאפיינת בגריל גדול ומרווח, ארון תחתון לאחסון כלי בישול, משטח עבודה מנירוסטה איכותית ומשטח נוסף לבישול בסיר או טיגון במחבת. לגריל ארבעה עד חמישה ברזים, תלוי בדגם, של להבת אש עוצמתית המאפשרת בישול נפרד של מספר מנות במקביל בטמפרטורות שונות זו מזו. על גבי הגריל ניתן לבשל, לאפות, לטגן, לצלות ולצרוב כל דבר, החל מירקות, נתחי בשר ועופות וכמובן גם דגים. 

 

סדרתEvolution pro 

אבולושן פרו הינה סדרת הפרימיום של ממברס מארק והיא מכילה מספר קטן של דגמים בעלי ארבע עד חמישה ברזים איכותיים, ארון תחתון לכלי בישול והגשה, משטח עבודה פלוס משטח צלייה נוסף אשר יכול לשמש להכנת התוספות במקביל לצלייה באמצעות בישול בסיר או טיגון במחבת, ובעצם מאפשר חווית בישול באוויר הפתוח שניתן לעשות בה הכל כמעט. הסדרה מתאימה מאד למי שרוצה לבשל בצורה מקצועית ואמינה וגם לחסוך בכסף, משום שהמוצרים של אבולושן הם באופן מכוון זולים יותר כדי לפנות לקהל הצרכנים הרחב. 

 

אז מה ההבדל בין Evolution PRO 4B לבין Weber Genesis E335 2022 ?

מאחר ומדובר בשני ענקים בעלי משטח צלייה כמעט זהה בגודלו, חווית בישול מדהימה, איכות ללא פשרות ואפילו עיצוב מרהיב שמשתלב נפלא במרפסת הבית או בחצר, הדבר היחיד שנשאר לדבר עליו הוא המחיר. וובר ג’נסיס מסדרת אי – 335 יעלה לכם לא פחות מ – 7,499 ש”ח, בעוד שהאבולושן יעלה לכם רק 4,399 ש”ח, זהו הבדל משמעותי ביותר שנובע מתוך מיתוג בעיקר. חשוב לזכור שחברה כמו וובר אשר רשמה פטנט, שיכללה ופיתחה את המוצרים שלה במשך למעלה מארבעים שנה, והמותג שלה מציע מוניטין, איכות מדהימה ומקצועיות רבה, מציעה את המוצרים שלה במחיר שלדעתה הולם את המוצר היוצא ממפעלה בהתאם לשמה הטוב בעולם וגם מציעה אחריות ארוכה על המוצר עצמו ועל חלקיו. לעומתה, חברת סאמס קלאב פונה אל הקהל הממוצע שמחפש מחירים זולים, ולכן מצאה דרכים לייצר מוצר מוזל שאינו נופל באיכותו אך הוא חסר מותג רב שנים ומוניטין ולמעשה מחקה את מתחריו. אין זה אומר שרכישה של אבולושן תעניק לכם מוצר פחות טוב, זה רק אומר שלפעמים שם המותג שווה הרבה מאד כסף שאתם לא חייבים להוציא. 

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות