BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחזה עוף מושחם בתערובת תבלינים בגריל גז

אנשים רבים מכינים מתכונים שונים כמו חזה עוף מושחם בתערובת תבלינים בגריל גז. המנה הזו יכולה להיות ארוחה של ממש. מדובר בארוחה מצוינת, בריאה ומרשימה במיוחד ללא התאמצות מיוחדת.

מצרכים:

חומרים כמות
חזה עוף פרוס לפרוסות דקות 1 קילו
פפריקה מתוקה 1.5 כפיות
כמון 1 כפית
פפריקה חריפה 0.5 כפית
פלפל שחור 0.5 כפית
שמן זין 3 כפות
שום 2 שיני שום
תבלין לגריל עוף 1 כפית
מלח 1 כפית

 

איך מכינים?

קודם כל חשוב לבחור קערה בגודל מתאים לכל חתיכות חזה העוף. לחזה העוף יש אחוזי חלבון גבוהים במיוחד ולכן מדובר בארוחה בריאה וטובה עם תחושת “על האש” ביתית. לאחר מכן נתחיל לערבב את כל תערובת התבלינים עד שתיווצר מין משחה כזו.

 

אז מה עושים?

ההמלצה הרווחת בכל תחום הקולינריה היא תמיד לבצע את הפעולות הללו לילה לפני וזאת בכדי שחזה העוף ישכב בתוך המרינדה ויספוג את כלל הטעמים, אבל לא מדובר במעשה מחייב וניתן להיות ספונטניים. במקרה של ספונטניות וללא הכנות מוקדמות, ההמלצה היא לבצע עיסוי של חזה העוף בתערובת התבלינים למשך כמה דקות ועוד לתת מנוחה של כ- חצי שעה בכדי שחלק מן הטעמים יספגו באופן המיטבי.

לאחר הכנת התערובת והמנוחה של חזה העוף בתוך המרינדה נתחיל בהכנת חזה עוף מושחם בתערובת תבלינים בגריל גז. קודם כל נדליק את גריל הגז שלנו וניתן לו להתחמם. גריל גז איכותי תוך מספר דקות מועט מגיע להתחממות שלו ומדובר בממש מספר דקות קטן. לאחר מכן נניח את חתיכות חזה העוף זה לצד זה ונסגור את המכסה של גריל הגז.

 

כמה חשוב לסגור את המכסה של גריל הגז?

סגירת המכסה נותנת צלייה איכותית יותר ואף מוסיפה טעמים ועל כן מדובר בפעולה שאינה מחייבת אך מומלצת במיוחד. לאחר כמה דקות כאשר חזה העוף מקבל השחמה נהפוך את חזה העוף ונחכה עוד מספר דקות עד להשחמת שני הצדדים. לאחר ששני הצדדים השחימו אנחנו נוציא את החזה עוף מהגריל גז ונניח בצד ולאחר מכן ניתן  לחתיכות העוף לנוח כמה דקות לפני ההגשה בכדי שכולם ייהנו מהטעם.

 

מה אפשר לשים בצד של חזה העוף?

כמו שאנחנו אוכלים בעל האש, גם חזה עוף מושחם בתערובת תבלינים בגריל גז יכול להיות עם המון סוגים שונים של דברים מהצד. קודם כל אם אנחנו שומרים על הבריאות אין טוב מסלט שקצוץ דק דק לצד המנה הבשרית. סלט שכולל בצל, פטרוזיליה, עגבנייה ומלפפון הוא תוספת נחמדה במיוחד למנה שכזו.

למי שאינו חובב סלטים ניתן להכין תפוח אדמה צלוי, או תפוח אדמה בשיטת מדורה, פירה או אורז בתור פחמימה בצד או אפילו לאכול אותו בתוך פיתה עם הסלטים שאנחנו אוהבים בפנים. כל מה שאתם אוהבים לצד הבשר יכול להיות גם לצד חזה העוף.

 

איך נבחר גריל גז למרפסת או לגינה?

חשוב מאוד לבחור את גריז הגז הנכון ביותר עבורנו וגם שיתאים לתקציב שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו. קודם כל אנחנו צריכים לבדוק את תדירות השימוש בגריל הגז. אם אנחנו מארחים את החברים או המשפחה באופן תכוף, אנחנו נעדיף לרכוש מכשיר מקצועי יותר מה שיעלה גם את העלות של גריל הגז.

בנוסף אנחנו ממליצים לבצע בדיקה אל מול חברים או אנשים אחרים שאתם מכירים והם משתמשים במוצר המדהים הזה. אם אתם לא מכירים חובבי בשר ישנן קבוצות רבות בפייסבוק שאתם יכולים לבצע בדיקה ישירה של גרילי גז מסוגים שונים ולשאול על ההמלצות של המשתתפים בהתאם לתקציב שלכם.

 

יש חשיבות לגריל שאנחנו קונים

חשוב לזכור שכאשר אתם קונים גריל גז יש משמעות רבה לחברה שממנה אתם רוכשים את הגריל. אם אתם קונים חברה מוכרת המייצרת את גרילים הללו האיכות שתקבלו תהיה איכות גבוהה משמעותית מאשר מהחברות הקטנות והלא מוכרות או מומלצות. חברות גדולות לרוב גם נותנות אחריות בעלת תקופה גדולה יותר ומתחייבות על איכות מוצר טוב יותר. גריל גז איכותי מחברה טובה יתן לכם שנים של הנאה ואמנם יוסיף לכם מספר שקלים בתקציב הקנייה אך יחסוך לכם הוצאה חדשה בעתיד על גריל שהתקלקל

אנשים מכינים חזה עוף מושחם בתערובת תבלינים בגריל גז

 

למה גריל גז בכלל?

הסיבה לבהלה אל גריז הגז היא מאוד פשוטה והיא הנוחות. מי מאיתנו לא גדל לתרבות של “על האש” שההורים אוספים את כולם, לוקחים את הילדים וקובעים עם החברים ביער. לפעולה הזו היו הכנות רבות, שמתחילות בבית אם זה היה התעסקות בבשר, לקום מוקדם בכדי לתפוס מקום ביער, להעיר את כל הילדים וכמובן לקנות את המצרכים ולסחוב דברים רבים.

היום המצב הוא שונה ואפשר “להרים על האש” בקלות רבה כשיש גריל גז. מעמידים את הגריל במרפסת הבית או בגינה, מזמינים את כל החברים, מחברים את בלון הגז ותוך מספר דקות אפשר להתחיל לבשל.

לסיכום

אז כפי שאתם מבינים חזה עוף מהווה חלק טעים ונהדר של העוף ובהכנה נכונה הוא יכול להיות לצאת עסיסי במיוחד וגם המחיר שלו לא יקר במיוחד. לכן אם אתם מעוניינים לבצע רכישה של גריל גז בשביל לצלות בו עופות, בשרים ודגים, אתם מוזמנים להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו על כל שאלה, לרכוש את הגריל הנכון ביותר עבורכם, להוציא מתכונים לעוף מהאתר שלנו ולתת לעצמכם ולשאר האנשים חוויית אירוח איכותית ומהנה במיוחד.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות