BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחזה עוף מושחם בתערובת תבלינים בגריל חשמלי

במתכונים כמו חזה עוף מושחם בתערובת תבלינים בגריל חשמלי הפכו להיות נפוצים במיוחד מסיבות רבות ומגוונות. בשנים האחרונות נהיה טרנד בריאותי כלל עולמי ואנשים רבים החליטו לעבור לתפריטים יותר בריאים אשר מכילים כמויות מסוימות של חלבונים וכן ארוחות בריאות יותר. חזה העוף הוא עשיר בחלבונים ואפשר לעשות אותו טעים במיוחד ומתאים לתפריט דיאטטי ובריאותי ואיתו אפשר להנות גם מטעם טעים לצד ארוחה בריאה ומזינה. חזה העוף גם מבחינת מחיר הוא לא יקר במיוחד ויש המון מתכונים נהדרים שאפשר לעשות איתו.

מצרכים:

חומרים כמות
חזה עוף בצורת חיתוך שאוהבים 1 קילו
שום כתוש 1 כפית
פפריקה מרוקאית מתוקה 1 כף
דבש/סילאן 1 כף
רוטב סויה 1 כפית
אבקת מרק 1 כף
פלפל שחור ¼ כפית (אפשר יותר לאוהבי הפלפל שחור)
שמן זית 3 כפות

 

איך מכינים חזה עוף מושחם בתערובת תבלינים בגריל חשמלי?

 

ארגון המוצרים מראש

ההמלצה הראשונה היא תמיד לבצע ארגון של כל המצרכים שלכם באופן מושלם על השיש או על משטח העבודה שעליו אתם מתכננים לעבוד. יש לזה המון סיבות אך הסיבה הראשית היא קודם כל סדר וארגון ועל ידי הסדר הזה אפשר להתמקד נטו בעשיית האוכל מה שיעלה את רמת הביצוע בסופו של דבר באופן משמעותי. אחרי שסיימנו לארגן את הכל אפשר להתחיל בעצם בהכנת חזה עוף מושחם בתערובת תבלינים בגריל חשמלי.

 

הכנת התבלינים

אז קודם כל אנחנו ניקח את כל התבלינים ונערבב אותם עד להגעת רמת הבלילה שאותה אנחנו רוצים שתכסה את כל חזה העוף שלנו. לכל אחד יש העדפה לחזה העוף שלנו, יהיו כאלה שיגידו שהם מעדיפים שיהיה עבה ויהיו אחרים שיעדיפו אותו דק, מה שחשוב זה שתכינו את חזה העוף בצורה שנוחה לכם והמועדפת עליכם. לאחר שהבאנו והכנו את חזה העוף (אם עבה או דק אין חשיבות לתבלינים) אנחנו נשפוך את הבלילה וניתן לחזה העוף לספוח את הטעמים של הבלילה. ההמלצה היא לתת לו את כל הלילה ככה שהוא יקבל את כל הטעמים אבל גם אם אתם ספונטניים תתנו לו איזה חצי שעה בכדי שיקבל את הטעמים הנהדרים שיצרתם.

 

הפעלת הגריל החשמלי

אחרי שעשינו את הבלילה ונתנו לחזה העוף לנוח בפנים זמן מה אפשר להתחיל במלאכה החשובה של עשיית חזה עוף מושחן בתערובת תבלינים בגריל חשמלי. איך עושים את זה? קודם כל נדליק את הגריל החשמלי וניתן לו להתלהט רגע. מה שטוב בגריל חשמלי שאין בגרילים אחרים, שהכל נעשה בלחיצת כפתור ולא צריך להכין יותר מידי וממש תוך כמה דקות הוא כבר לוהט ואפשר להכין את האוכל.

 

השלב האחרון – חזה עוף מושחם בתערובת תבלינים בגריל חשמלי

הכנת העכשיו אנחנו מניחים בזהירות את חזה העוף על הגריל ונותנים לי מספר דקות להתבשל. יש חשיבות מאוד גדולה לשמירה על מרווח בין חזה עוף אחד לשני ולכן תתנו לכל אחד את המקום שלו בכדי שבאמת הם יוכלו להשחים באופן מלא. אחרי שאתם רואים בגריל החשמלי שצד אחד מושחם כפי שאתם רוצים, תהפכו את חזה העוף ותתנו לו שוב לשבת מספר דקות על להשחמה מלאה. לאחר מכן נוציא את חזה העוף וניתן לו כמה דקות בודדות לנוח בצד בכדי שלא יתייבש כשנגיש אותו.

גריל חשמלי – מה היתרונות שלו בכלל?

רבים מן האנשים יגידו לכם שמדובר בדבר הנוח ביותר שהם הכניסו לביתם ושהוא חוסך להם המון זמן ולכלוך. הגרילים החשמליים בעצם מתלהטים בקלות רבה ובמהירות גבוהה מאוד ונותנים לנו אפשרות לביצוע בישול מהיר מאוד ללא התעסקות מיותרת. גריל חשמלי היתרון העיקרי שלו הוא שהוא חשמלי ולא מונע על ידי גז או על ידי פחמים ולכן התפעול שלו פשוט במיוחד. אנחנו לא צריכים להתלכלך או לבחור את הבגדים שלנו בקפידה לפני הפעלתו מה שגורם לאנשים רבים לבחור בו בתור הגריל הביתי שלהם. הוא באופן פשוט מתחבר לשקע ולרוב ללא התעסקות חוץ מלחיצה על כפתור או שניים הוא מתחיל להתחמם עד שמתלהט לטמפרטורה הנכונה.

איך נבחר גריל חשמלי?

אם פעם היה מדובר במשהו שאפשר לראות רק בבתים של עשירים היום אפשר להתאים גריל חשמלי לכל תקציב. חשוב להבין שמדובר בשוק ענק בעל סוגים ושמות שונים ולכן חשוב לדעת ולבחור במותגים מוכרים ואמינים יותר. לפעמים יש חשיבות רבה למותג שקונים ועדיף להשקיע עוד כמה שקלים בשביל מותג איכותי שיחזיק זמן ארוך יותר וייתן ביצועים ברמה גבוהה יותר. למותגים הגדולים יותר יש אחריות באופן אוטומטי מה שיכול לעזור במקרה של פגמים במוצר. ההמלצה החשובה ביותר היא להתייעץ עם מישהו שאנחנו מכירים שאנחנו יודעים שיש לו גריל חשמלי מכיוון שבאמת אין חכם כבעל ניסיון.

מתכון לחזה עוף מושחם בתערובת תבלינים בגריל חשמלי

לסיכום

חזה עוף מושחם בתערובת תבלינים בגריל חשמלי יכולה להיות ארוחה טעימה מאוד וכל מי שמגיע יכול להנות וללקק את האצבעות שלו אם עושים אותו נכון. חזה עוף הוא בריא מאוד ועשיר בחלבונים מה שגם עם סלט קטן מדובר בארוחה לא רק משביעה וטובה אלא גם בריאה במיוחד שתגרוף מחמאות רבות. אז אם אתם מעוניינים בגריל חשמלי לבית או לכל מקום אחר אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו, להתייעץ עם אנשי המקצוע שלנו, לרכוש את הגריל הטוב ביותר והאמין ביותר עבורכם, להוציא את אחד מן המתכונים המצוינים שלנו ולהרשים את החברים ביכולות בישול מצוינות.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות