BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לבחירת סוג הגריל המתאים לצרכים שלכם

חושבים לקנות גריל? לפני שאתם רצים לחנות כדאי לעצור רגע ולחשוב מה בעצם אתם צריכים. כיום קיימים סוגים רבים מאד של גריל ביתי המתאימים לאירוח עם טעם וארומה נפלאים בכל סגנון חיים. תוכלו לבחור בין גרילי גז, חשמל ופחמים, גרילים ניידים לטיולים ומחנאות או קומפקטיים לבית ללא מרפסת או חצר, למשפחות קטנות או לאירוח רב משתתפים. אז איזה גריל יהיה המושלם ביותר עבורכם? להלן מספר טיפים לבחירת סוג הגריל המתאים לצרכים שלכם. 

 

ממלכת הגריל הביתי 

הגריל הביתי הפך כבר מזמן לדרך קלה ונעימה להכין בשרים, ירקות צלויים ודגים באמצעים ביתיים, לארח ולבלות עם כל החברים והמשפחה בחצר או על המרפסת בדרך הכי ישראלית בעולם. כיום קיימים בשוק עשרות דגמים של גריל ביתי החל מגריל קטן שאינו תופס מקום רב על השיש ומיועד לדירות שבהן אין מרפסת או חצר וכלה במטבחים חיצוניים הכוללים מקרר, משטחי עבודה, כיריים וארונות אחסון, כשבאמצע יש עוד המון אפשרויות כולל גריל מתקפל לטיולים שניתן להכניס בקלות לבגאז’ של הג’יפ. אז מי מהם הוא הגריל הנכון ביותר עבורכם? 

 

טיפים לבחירת סוג הגריל המתאים לצרכים שלכם

על מנת שתגיעו לחנות מוכנים וערוכים ותבחרו את הגריל המושלם עבורכם, אספנו בשבילכם כמה טיפים מועילים לבחירת סוג הגריל המתאים לצרכים שלכם בלי להתלבט ובלי להתחרט:

סוג הגריל 

כיום ניתן להשיג בישראל שלושה סוגי גריל עיקריים, גריל גז, גריל פחמים וגריל חשמלי, להלן היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, כאשר הבחירה ביניהם היא עניין של טעם אישי ושל סגנון חיים:

  • גריל פחמיםגריל פחמים הינו הגריל המוכר לנו זה מכבר, עם השומן השרוף הנוטף על הפחם ומעניק לבשר הנצלה עליו ארומה מיוחדת במינה. מתאים לכל מי שלא יכול לוותר על הטעם המוכר והאהוב. 
  • גריל גזגריל גז הוא בעצם הגרסא הבריאה יותר של גריל הפחם, בלי לכלוך, בלי הוצאות כספיות על גחלים וטרחה רבה בניקוי הגריל, פשוט חום אחיד המפוזר היטב בלחיצת כפתור אחת
  • גריל חשמלגריל חשמלי הוא בריא, נקי וחסכוני, לנוחות מרבית וללא צורך בבלון גז, הגריל החשמלי מתחבר לחשמל הביתי וזהו, בלחיצת כפתור אחת נדלק בפשטות ונוחות רבה. 

גודל הגריל 

עולם הגרילים כולל מגוון רחב מאד של גדלים, החל מגריל מקצועי המסוגל להפיק עשרות מנות בקצב מהיר לקהל אורחים גדול במיוחד וכלה בגריל קטן וחסכוני שמספיק בדיוק בשבילכם, הרווקים המושבעים. להלן מספר דגמים להמחשה:

  • Spirit II E210גריל גז קומפקטי ונוח מאד לשימוש בעל שני ברזים ומשטח צליה בגודל של 52X45. מספיק בהחלט למרפסת קטנה או חצר לא גדולה ומתאים למשפחה בת ארבע או חמש נפשות. 
  • Weber Master-Touch 57cmגריל פחמים מעוצב ומרשים במיוחד המתאים הן למרפסות והן לחצרות בקוטר 57 ס”מ המאפשר צלייה איכותית של מספר בשרים במקביל למסיבה מושלמת במיוחד. 
  • IOTA E300גריל גז נפלא בעל שלושה ברזים ומשטחי עבודה נוחים, מתאים בהחלט לכל מי שאוהב לארח הרבה ולמשפחות גדולות שאוהבות לאכול עם רשת קומה שניה לשמירה על חום המזון או לחימום פיתות לקראת הארוחה. 

סגנון חיים 

חשוב להתאים את הגריל גם לסגנון החיים שלכם. אם הינכם גרים בדירה קטנה ללא מרפסת וללא חצר ובכל זאת רוצים ליהנות מ’על האש’ בדיוק כמו שאתם אוהבים, תוכלו לקנות גריל גז ביתי ( ניתן להשיג את אותו הגריל גם בגרסא חשמלית ) קומפקטי אשר יכול לשבת על משטח העבודה במטבח ( אנא קראו היטב את הוראות היצרן ווודאו כי משטח העבודה במטבח אינו נפגע מחום ) מדגם WEBER Q2400 ואם אתם חובבי טיולי מחנאות וקמפינג מומלץ מאד לנסות את גריל הגז הנייד של Weber Traveler אותו ניתן לקחת איתכם לטיול הבא. 

דף בית - חדש אפריל 21

מה עוד כדאי לכם לנסות?

חושבים שאתם מוכנים לשלב הבא? תמיד תוכלו לשדרג את הגריל הביתי שלכם לעוד מוצרים מפנקים במיוחד שיהפכו כל אירוח אצלכם לחגיגה של ממש, מומלץ לבדוק את האפשרויות הבאות:

  • מטבח חוץ – מטבח חיצוני פרקטי במיוחד שיאפשר לכם להוציא החוצה למרפסת או לחצר את כל עבודת הבישול, להותיר את המטבח הפנימי נקי ומסודר ולהשאיר את כל הריחות והעשן בחוץ. מטבח החוץ הינו מודולרי ומאפשר לכם לרכוש את חלקיו על פי צורך, תוכלו בין היתר לרכוש מקרר, ארונות אחסון, משטח עבודה, ברז בירה, כיור ועוד. 
  • טאבון או גריל אבן – רוצים להרשים את האורחים שלכם במיוחד? מתגעגעים אל הטעם האותנטי שהכרתם מבית סבתא? טאבון גז מאפשר לכם לאפות כל מה שתרצו באוויר הפתוח וגם להוות מתקן אסתטי ומרשים בחצר הבית או במרפסת שמשתלב בקלות עם כל סגנון עיצובי. תוכלו להכין פיתות בעבודת יד, לאפות, פיצות, עוגות ומאפים מבלי ללכלך את המטבח הפנימי ומבלי להפיץ ריחות עזים בתוך הבית. 
  • מעשנות בשרים – עישון בשר הפך לאחרונה לפופולארי במיוחד, תוכלו להכין לגמרי בעצמכם מעדנים נפלאים כגון נתח רוסטביף מעושן, צלי בקר מעושן, דגים ונתחי עוף מעושנים, גבינות וירקות מעושנים וצלויים ועוד, והכל בטעם עשיר ונפלא. 

 

גריל ביתי – הנאה שלא נגמרת

גריל ביתי איכותי, אסתטי ומעוצב בסגנון קלאסי או מודרני, יכול לשדרג כל אירוח לחגיגה של ממש, עם בשרים בדיוק במידת העשייה שאתם אוהבים או ארוחות צמחוניות וטבעוניות עם ניחוח נפלא של ‘על האש’ לבריאות ושובע. ניתן להכין על הגריל כמעט כל דבר שתרצו, החל מחצילים שרופים לסלט וכלה בפיצות על גבי פלטת אבן, ותוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של גריל ביתי את המועדף עליכם ביותר. 

דף בית - חדש אפריל 21
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות