BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לעל האש מושלם: תוספות לצד הבשר

מזמינים אורחים לעל האש אצלכם בגינה? זכרו שהבשר הוא אולי העיקר, אבל גם התוספות בצד חשובות לא פחות לתשלובת טעמים מנצחת, לבריאות ולהנאה מושלמת מן הבילוי באוירה משפחתית או חברית. מטבחי החוץ של ברביקיו אנד מור הם הדרך הנוחה והטובה ביותר לארח אצלכם בחצר עם כל האבזור הנחוץ והדרוש לכם.

 

על האש אצלכם בחצר

לארוחה מתוכננת מראש או לאירוח ספונטני, מטבחי החוץ של BBQ יעניקו לכל ארוחת על האש תחושה של אירוח במסעדת שף. עם הציוד המקצועי, הנוחות המקסימלית, האבזור והאיכות הגבוהה של מטבחי וובר וDchef המותגים המובילים, תוכלו להזמין ולעצב לעצמכם מטבח חיצוני מושלם שישתלב עם המראה הכללי של הבית ולהפוך כל אירוח של משפחה וחברים לחוויה בלתי נשכחת של טעם וניחוח עשיר.

 

היתרונות של מטבחים חיצוניים

מטבח חיצוני מאפשר לכם סדר וארגון ונוחות מקסימלית בבישול הדורש צלייה, טיגון ועישון.

על גבי מרפסת גדולה או פינה בחצר תוכלו לארגן ולסדר לכם את המטבח איך שתרצו, להוסיף גריל גז, גריל פחמים או מעשנה מקצועית, לצרף מקרר יינות או מקרר קטן רגיל עבור צינון חומרי גלם עד לעשייתם, להעזר בכיור כדי לשטוף את הירקות והפירות ולנקות את הכלים לאחר הבישול ואפילו להתקין ברז בירה שישדרג את האירוח שלכם עד כדי כך שהאורחים פשוט לא ירצו לעזוב. להלן היתרונות הבולטים של מטבחי החוץ:

  • סדר וניקיון בבית – כל הלכלוך, העשן, הריחות החריפים וגם הרעש מתבצעים מחוץ לבית, במרפסת גדולה או בחצר, מה שמאפשר לכם לשמור על הבית שלכם נקי ומסודר כמו שאתם אוהבים.
  • לבשל קרוב לאורחים – לבשל תוך כדי שמירה על קשר עין עם האורחים שלכם ולקחת חלק פעיל בשיחות ובדיונים, גם כשאתם מרוכזים בעשיית הבשר או קיצוץ הסלט הטרי, לא להפסיד אף רגע ולא לפספס אף בדיחה מקורית.
  • לשמור על המטבח הפנימי מפני שריטות ומכות – מטבחים פנימיים רבים עשויים כיום מחומרים יפיפיים אך רגישים כגון שיש אוניקס, קוריאן ואפילו עץ טבעי. באמצעות הכיור החיצוני עשוי נירוסטה תוכלו לנקות ולשטוף את רשתות הטיגון, הגריל והסירים בלי לשרוט את הכיור העדין במטבח הפנימי ולקרצף בלי חשש מבלי לפגוע במשטחים העדינים.

 

טיפים לעל האש מושלם: תוספות לצד הבשר

כשאנחנו חושבים על בשר הנצלה על האש בגריל פחמים, אנחנו אוטומטית חושבים על צ’יפס עסיסי עם מלח גס ופלפל שחור. אף על פי שמנות בשריות רבות הולכות מצוין עם תפוחי אדמה אפויים, צלויים או מבושלים, כדאי לשקול לחשוב על תוספות נוספות שלא רק יעשירו את הארוחה בטעם ובצבע אלא גם ישמרו על הבריאות שלכם.

להלן טיפים לעל האש מושלם עם מגוון של תוספות לצד הבשר שכדאי לכם לנסות בפעם הבאה שאתם מזמינים חברים ומשפחה לבילוי אצלכם בגינה.

 

ירקות בחמישה צבעים

בשר הינו חומר גלם בעל טעם עשיר ונפלא בפני עצמו ולכן הוא משתלב נהדר כמעט עם כל דבר, אך בפעם הבאה שאתם מכינים בגריל הפחמים שלכם בשר צלוי, חישבו להותיר את תפוחי האדמה במקרר ולהעניק עדיפות לירקות נוספים.

להלן מפתח צבעים כדי שתוכלו לשלב כמה מהם בארוחה כדי ליצור צבע ועניין וגם הרבה בריאות. את הירקות תוכלו לצלות על גבי שיפודים לצד הבשר או לבשל אותם לתבשיל. דרך נפלאה נוספת היא לעשן אותם במעשנה, מה שיעניק להם טעם נפלא וייחודי:

  • ירוק – ברוקולי, שעועית ירוקה, אספרגוס, קישוא, פלפל ירוק.
  • כתום – בטטה, פלפל כתום, דלעת, גזר.
  • אדום – פלפל אדום, עגבנייה.
  • לבן – כרובית, שום, בצל, פטריות.
  • סגול – חציל, כרוב סגול, בצל סגול, סלק.

 

אורז

אורז הינו אחד הדגנים הנפוצים ביותר בעולם ומשמש בסיס תזונתי למיליארדי בני אדם מידי יום. יש כל כך הרבה דרכים לבשל אורז ולהעניק לו טעמים וניחוחות עשירים עד שקצרה היריעה מלתאר את כולם, אך הנה שלוש הדרכים הטובות ביותר לגרום לאורז לגנוב את ההצגה גם מהסטייק הכי עסיסי:

  • ריזוטו עם פטריות כמהין וצנוברים – במקרה הזה יהיה לגמרי מדויק לומר שהסטייק הוא רק מנה צדדית למנת אורז המופלאה הזו.
  • אורז מלא עם דבש וסילאן, צימוקים ובצל מטוגן – השילוב של הטעם הפראי של האורז המלא והבריא ( טעמו שונה במעט מן האורז הלבן ובישולו דורש יותר מים ויותר זמן ) עם הסילאן, הדבש, הצימוקים והבצל המטוגן מעניקים למנה הזו ניחוח, צבע וטעם עשירים במיוחד, מתקתק חמצמץ מעודן, בדיוק כמו שהבשר אוהב.
  • אורז עם זעפרן – רק הניחוח לבדו כבר יזעיק את האורחים לשבת ליד השולחן, תבלין הזעפרן שנחשב ליקר יותר מזהב אכן מוכיח את עצמו שוב ושוב כאחד התבלינים המשובחים ביותר שקיימים עם צבע כתום עשיר וטעם שאין שני לו.

 

דגנים מלאים

כיום בכל מרכול ניתן להשיג דגנים שבעבר נחשבו לעממיים וזולים, אך הם עושים קאמבק בריאותי גדול מאד בשנים האחרונות. הגריסים, הכוסמת והפריקי הם רק חלק משורה ארוכה של דגנים מלאים ובריאים שכדאי לחדש ימיהם מקדם, כי הם תמיד מוסיפים טעם מיוחד, משביעים מאד וגם בריאים.

מומלץ לבשל אותם בציר ירקות ולהוסיף ירקות טריים כגון בטטה, סלרי, גזר, קישוא ודלעת מגוררים בפומפייה לתבשיל אשר יעשיר ויסמיך אותם ויאפשר להם לספוג טעמים.

 

סלט טרי ומזין

אחת התוספות שחייבת לעלות על השולחן שלכם היא סלט טרי שנקצץ זה עתה, מתובל במיץ לימון, שמן זית משובח וכמה טיפות חומץ בלסמי, תוכלו להכניס לסלט מלפפונים, עגבניות, פלפלים בכל הצבעים, צנון וצנונית, עלי נענע טריים, בצל ירוק ועלי חסה שטופים טריים כדי שתהיו הכי בריאים.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות