BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טריקים למנגל להשגת בשרים על האש טעימים ונימוחים

רוצים להפתיע את האורחים עם בשרים טעימים ונימוחים בטירוף? הכינו את הגריל למספר טיפים נפלאים שישדרגו לכם כל ארוחת בשרים עם טריקים למנגל להשגת בשרים על האש טעימים ונימוחים שיפתיעו את האורחים שלכם, ויעזרו לכם לקצור מחמאות בקלות רבה וכמעט ללא מאמץ.

 

בשרים על האש טעימים ונימוחים 

מי לא אוהב לנגוס בחתיכת בשר עסיסית שממש נופלת מן העצם? לא משנה אם יש לכם מעשנת, גריל פחמים, גריל גז או גריל חשמלי, העסיסיות של הבשר והטעם העשיר והנפלא מתקבל בעקבות הקפדה יתרה על בחירת הנתחים המובחרים ביותר, טמפרטורה ומידת עשייה מדוייקים, זמני הכנה נכונים והשילוב הנכון של ראב, מרינדה או רוטב מתאימים. אך גם עם יש לכם את כל הנתונים הנפלאים האלו, באמצעות הטריקים הבאים תוכלו להכין כל מנה בקלות רבה וכמעט ללא מאמץ ולקצור מחמאות רבות מכל האורחים. 

 

טריקים למנגל שכולם חייבים להכיר

במיוחד בשבילכם אספנו וליקטנו את הטיפים הטובים ביותר. הכירו את הטריקים המדהימים שיעזרו לכם להכין כל מנה כמו מקצוענים אמיתיים:

  1. מיץ תפוח אדמה למניעת הידבקות – רוצים לצלות פרוסת דג, חזה עוף דקיק או רצועות בשר בקר קטנות? הן עלולות להדבק ולהקרע כשתנסו להפוך אותן. כדי למנוע זאת, במקום למרוח אותן בכמויות גדולות של שמן פשוט פרסו תפוח אדמה חי לחצי, נעצו אותו על גבי מזלג, שפשפו עם החלק החשוף את הרשת היטב עד שהנוזלים שהוא מגיר יתאדו היטב ויצפו אותה במרקם חלקלק וטבעי שימנע הידבקות. בדרך זו גם צימצמתם את כמות השמן במזון וגם תוכלו להכין בשרים דקיקים ופריכים כל כך שייטרפו עוד לפני שיגיעו לצלחת. 
  2. קוביית קרח למניעת התייבשות המבורגר – האם גם לכם קרה שהנחתם המבורגר בקוטר 15 ס”מ על הגריל אך למרות שמאד נזהרתם התוצאה היתה פיסת בשר חרוכה ומצומקת? הניחו קוביית קרח במרכז כל המבורגר אשר יינמס בהדרגה וישחרר לחות ומים לתוך הבשר וימנע את הצטמקותו. במידה ואתם אינכם אוכלים כשר, ניתן גם לשלב את קוביית הקרח עם ריבוע חמאה להגברת הטעם והעסיסיות של ההמבורגר ולמניעת התייבשותו. ניתן גם להשתמש בתחליף פרווה בטעם חמאה. 
  3. ספריי חומץ תפוחים לקראסט מדהים – אתם בוודאי לא תאמינו לנו עד שתנסו, אבל התזת ספריי חומץ תפוחים ( הקפידו לקנות רק חומץ תפוחים איכותי ) על גבי כל סטייק לפני הנחתו על הגריל תגרום לו ליצור מעטה קראסט קריספי טעייים כל כך ועסיסי שיתפצח לכם בפה. אם אתם לא אוהבים חומץ תפוחים תוכלו להתיז חומץ אחר. מומלץ להכין צנצנות עם חומץ בשילוב עשבי תיבול, רוזמרין, שום ותבלינים. 
  4. מסאג’ מיץ לימון  – במידה ואתם מעוניינים לצלות סטייקים עבים וגדולים, מירחו אותם היטב במסאג’ מיץ לימון מפנק שירכך את הבשר באופן שמעולם לא טעמתם. טעם הלימון  אינו מורגש בבישול ואינו מתנגש עם התיבול שאתם מורחים.
  5. הכו את העוף – רוצים להכין חזה עוף על הגריל? הכניסו אותו תחילה לשקית סגורה היטב ( רצוי שקיות עם ריצ’רץ’ ) וחיבטו בו כמה פעמים עם מערוך. זה יגרום לבשר להפוך לנימוח ורך כל כך וגם להצלות במהירות גבוהה יותר.
  6. חוק ארבע השניות – כן, כולם יגידו לכם לא לעשות את זה, אבל זה עובד. במידה ואתם רוצים לדעת האם הגריל שלכם חם דיו לבישול, אבל לא חם מדי, הניחו את כף היד שלכם בגובה 5 ס”מ מן הרשת, אם תצליחו להשאיר אותה שם במשך 4 שניות לפני שתיאלצו לסלק אותה, הטמפרטורה נכונה.
  7. רוזמרין כשיפוד – רוצים לשחק אותה מקצוענים? בפעם הבאה שתרצו להכין שיפודי פרגיות או נתחי בשר כבש, במקום שיפוד עץ רגיל, שפדו את הבשר עם כל תוספת שתרצו, פלפל אדום וירוק, פטריות, עגבניות שרי או זוקיני, על גבי ענף טרי של רוזמרין. הניחוח והטעם יהיו בלתי נשכחים.
  8. חלוקה לשלושה איזורי חום – חלקו את גריל הפחמים שלכם לשלושה איזורי חום, בחלק הראשון הניחו את הגחלים הלוהטות והגדולות ביותר למקסימום חום, בחלק השני הניחו את הגחלים הקטנות שכבר איבדו מעט מן הלהט, ובחלק השלישי השאירו מקום ריק לחלוטין, או רק כמה רמצים הבוערים במתינות. בדרך זו תוכלו לצלות מספר סוגי נתחים על שלוש איזורי חום שונים.
  9. נקיון טבעי – נוהגים לנקות עם חומרי ניקוי רגילים שבהם אתם מנקים את המטבח בדרך כלל? הגריל אמנם זקוק לנקיון יסודי למניעת הצטברות חיידקים, אך אם אתם צריכים נקיון בין מנה למנה, לא כדאי לערב חומרי ניקוי שעלולים לחדור למזון שלכם. לניקוי רשת משאריות שומן שרוף או טעמים עזים של דגים צלויים, לדוגמא, השתמשו בבצל פרוס, לימון פרוס או תפוז פרוס אשר ינקו את הרשת בצורה אידיאלית בין מנה למנה כדי שתוכלו להניח בשרים בעלי אופי וטעם שונים מבלי לערב את הטעמים הקודמים.
  10. נקנקיות עסיסיות יותר – במקום לדקור את הנקנקיה כדי לדעת אם היא מוכנה, פרסו אותה לחלקים, חצאים, שלישים או רבעים, כך תדעו מה מצבה בפנים מבלי לגרום לשומן לנטוף ולייבש לכם אותה.
  11. לימודנה מקורמלת – מה יותר כיף מלאכול סטייק עסיסי וללגום לימונדה קרה שנסחטה טרייה רק לפני רגע? כדי להפתיע את האורחים שלכם בלימונדה מקורית בעלת טעם מדהים, פרסו מספר לימונים לחצאים, טבלו כל חצי בקערת סוכר לבן, צלו כל מחצית לימון על האש למשך דקה, וכאשר הלימון מקורמל היטב, סחטו אותו לתוך כד. הטעם המקורמל יהפוך את הלימונדה לסוד המקצועי שלכם, אל תגלו לאף אחד.
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות