BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך תערכו למסיבת ברביקיו בחצר שלכם

חוגגים בקרוב אירוע אצלכם בבית? כדי להיערך נכון למסיבת ברביקיו בחצר שלכם התקדמו למטבחי החוץ המעולים של ברביקיו אנד מור שיאפשרו לכם לצלות, לטגן, לעשן ולבשל ללא מאמץ כשאתם מוקפים באורחים וחלק בלתי נפרד מן השיחה הערה, הסלון והמטבח הפנימי נשארים נקיים ונוצצים ללא ריחות טיגון לא נעימים וללא עשן ולכם יש את כל מה שאתם צריכים בלי לרוץ החוצה פנימה בלי הפסקה, אפילו בירה קרה!

 

מטבחי החוץ לאירוח מושלם אצלכם בחצר

תמיד חלמתם להכין לאורחים בשר צלוי על מנגל פחמים שבחצר אך התייאשתם עד מהרה בגלל הטרחה הרבה הכרוכה בכניסה חוזרת ונשנית הביתה להביא את המלח, את התרווד, את הצלחת או את הסכו”ם?

עם מטבחי החוץ של של BBQ תוכלו לאחסן בבטחה את כל מה שאתם זקוקים לו בהישג יד, לשמור על הבית נקי ומבריק לכבוד האורחים וכל הכנת האוכל כולל קיצוץ סלטים טריים, התוספות ואפילו הקינוח מתבצעת בחצר הבית לנוחותכם המלאה.

 

כיצד תעצבו לכם מטבח חוץ למסיבת ברביקיו מושלמת?

היתרון הגדול של מטבחי החוץ הוא הגמישות הרבה בעיצוב. המטבח החיצוני בנוי באופן מודולרי, כך שתוכלו להרכיבו בכל דרך שתרצו וגם לשנות ולגוון את המיקום על פי הנוחות והטעם האישי שלכם. בנוסף, כדי להתאים לקו העיצובי של הבית שלכם ניתן לבנות מטבחים חיצוניים מחומרי גלם איכותיים במיוחד כגון עץ, שיש, אבן ומתכת כדי שיהפכו לחלק בלתי נפרד מהמראה האסתטי והמעוצב של הגינה שלכם.

להלן החלקים המודולריים השונים אותם תוכלו לרכוש בנפרד ולחבר בכל דרך שתבחרו, כאשר במידה ולא תזדקקו להם תוכלו להפריד אותם משאר החלקים ולאחסן אותם במחסן עד להזדמנות הבאה שבה תצטרכו אותם.

  • הגריל – הגריל הינו החלק המרכזי והחשוב ביותר במטבח שלכם. תוכלו לבחור בין גריל פחמים לגריל גז או למעשנת בשרים מקצועית. הבחירה ביניהם היא שיקול של טעם אישי ובחירה בטעם ובסגנון האהוב עליכם. לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות אך כולם יעניקו לכם טעם נפלא ונהדר של בשר עסיסי.
  • כיור – כדי שתוכלו לשטוף את רשתות הגריל, את כלי הבישול וכלי ההגשה בנוחות ובקלות רבה העזרו בכיור גדול ונוח העשוי נירוסטה. הכיור עמיד בפני חומרי ניקוי ואינו סופג כתמים מתבלינים עזים כגון כורכום או קארי ונוח מאד לשימוש.
  • מקרר חיצוני – רוצים לשמור את הקינוחים קרירים? את הסלטים הטריים? את חומרי הגלם ממש עד להכנתם וכל דבר אחר שתזדקקו לו בזמן הבישול? המקרר החיצוני יסייע לכם לכל מטרה, גם כדי לקרר את היין או הבירה עד להגשתם.
  • ארון אחסון – בארון תוכלו להניח את כל כלי הבישול וההגשה, להעזר בו כמזווה לתבלינים או חומרי גלם יבשים, חומרי בערה וכל דבר שאתם זקוקים לו בהישג יד.
  • כיריים – עם כיריים לצידכם השמיים הם הגבול, תוכלו לצלות את הבשר ולבשל את התוספות בו זמנית, לתזמן את הכל באופן מושלם ולא לדאוג כלל. הכיריים יכולות גם לשמור על חום הבשר שכבר נצלה בזמן שאתם מתעסקים במשהו אחר או מחכים לרגע הנכון לארוחה.
  • ברז בירה – רוצים שמסיבת הברביקיו לא תסתיים לעולם? התקינו ברז בירה במטבח החוץ שלכם והאורחים לעולם לא ירצו לעזוב. הפינוק המושלם הזה יהיה האטרקציה המרכזית של כל מסיבה אצלכם ויתחרה בהצלחה אולי רק במקרר היינות.

 

כך תערכו למסיבת ברביקיו בחצר שלכם

מסיבת ברביקיו הפכה כבר מזמן לדרך המועדפת לפגוש את החברים והמשפחה ולהתעדכן על כוס בירה בכל מה שהפסדתם מאז מסיבת הברביקיו הקודמת. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לערוך את מסיבת הברביקיו המושלמת בחצר שלכם:

  • הכינו מספיק אוכל – אווירה טובה, בירה טובה ויין טוב מעוררים תאבון, לכן הוסיפו להזמנת הבשר וחומרי הגלם תוספת של 15% ליתר בטחון, במקרה הכי גרוע תוכלו להקפיא ולשמור להזדמנות אחרת.
  • התחשבו באורחים צמחונים, ילדים או אלרגניים – עליכם להכיר את ההעדפות של האורחים שלכם ולאשר איתם את התפריט שאתם מתכננים להכין כדי לוודא שאינם בסכנה כתוצאה מאלרגיה או שפשוט לא יהיה להם מה לאכול אצלכם.
  • בחרו בקפידה את השעה – אם תתחילו מוקדם מדי, ייתכן והאורחים יחושו אי נוחות ואם תתחילו מאוחר מדי, ייתכן ותאלצו להפסיק את המסיבה כשהיא בשיאה בגלל ההפרעה למנוחת השכנים. ארוחת בראנץ’ מושלמת תתחיל ב – 11:00 בעוד שארוחת צהריים תהיה נהדרת בשעה 14:00 וארוחת ערב או מסיבה תהיה נפלאה החל מ – 19:00.
  • אל תשכחו את המוסיקה – מוסיקה טובה למסיבה היא כזו שגורמת לאורחים תחושת נוחות ואוירה טובה אך אינה מפריעה לשיחה וניתן לשמוע היטב זה את זה. כמעט בכל אפליקציית ניגון מוסיקה יש תחנות רדיו המנגנות שעות של מוסיקה איכותית על פי הטעם והסגנון שלכם או שתוכלו להכין בעצמכם פלייליסט של כל השירים האהובים עליכם.
  • הכנה מראש מונעת התרוצצויות – הכינו לכם במטבח החיצוני את כל כלי האוכל הדרושים לכם, כלי הבישול וההכנה, הרטבים והתבלינים, כדי שלא תמצאו את עצמכם מתרוצצים פנימה והחוצה לתוך הבית ומשאירים טביעות אצבע שמנוניות על כל הארונות במטבח הפנימי.

 

מסיבה מושלמת עם מטבח חוץ מושלם

כדי שמסיבת הברביקיו הבאה שלכם תהיה מושלמת, דאגו עוד היום למטבח חוץ מושלם שיש בו הכל. כך תוכלו להכין במרפסת או בחצר את כל מה שתרצו להגיש ולאחר סיום המפגש לנקות בקלות רבה את שאריות השומן השרוף ואת כלי האוכל בכיור החיצוני מבלי ללכלך את המטבח הפנימי, ליהנות מאויר צח ומשיחה ערה עם האורחים, להימנע מריחות לא נעימים ומעשן בתוך הבית וליהנות מנוחות מרבית.

כך תערכו למסיבת ברביקיו בחצר שלכם
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות