BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה עולה לרכוש גריל גז – מהזול ליקר – פרמטרים המשפיעים על המחיר

אתם יוצאים בכל פעם מחדש לגינה הביתית שלכם ורואים שבכל זאת משהו חסר בה? מחפשים את הדרך הטובה ביותר להפוך את הגינה הזאת להיות חלק בלתי נפרד מהבית?

אם כך, בהחלט אפשר להבין אתכם, כי מי לא היה רוצה שתמיד כאשר באים אליו אורחים ניתן יהיה לארח אותם, בהתאם למזג האוויר, גם בגינה? מעבר לכך שכדאי לשתול דשא ולבחור את הפרחים הכי יפים שיש, מאוד מומלץ גם לחשוב על קניית גריל משוכלל ואיכותי.

זה נכון שלפני שנים כולנו נהגנו לקנות את הגרילים הקטנים שהיו עובדים כמעט כגריל חד-פעמי, אך היום המצב שונה.

בעידן של ימינו יש גרילים משוכללים ביותר שחלק גם עובדים על גז, אז למה שלא תבדקו לעומק את האפשרויות השונות שמחכות לכם?

 

ההחלטה על התקציב

עוד לפני שאתם נכנסים בכלל לשאלה איזו חברה ייצרה את גריל הגז שאתם עומדים לקנות והאם הוא איכותי מספיק או לא, אנחנו מציעים לכם להחליט כמה תסכימו לשלם. העניין הוא שבתחום הזה יש היום קשת רחבה של מחירים כי יש גם מכשירים ברמות שונות.

האם אתם, מבחינה אידיאולוגית, קונים תמיד את המכשיר הכי זול שיש כי אתם רוצים לחסוך כמה שרק אפשר? או שאולי אתם מעדיפים לקנות את הגריל הכי יקר שיש כי זה מבטיח מבחינתכם שהוא איכותי יותר? אם תדעו, פחות או יותר, כמה אתם מוכנים להוציא על גריל גז אתם תראו שיהיה לכם קל לבחור את הדגם המושלם עבורכם ואתם יכולים להיות בטוחים שזה מבלבל כי יש אינספור דגמים של גרילים משוכללים.

 

הדגם המתאים לכם גם מבחינת המחיר

בבואנו לענות על השאלה כמה באמת עולה גריל גז, אנחנו רואים שקשת המחירים רחבה ביותר. ניתן למצוא, לדוגמא, גריל גז של Weber מדגם Q1200IL במחיר של 1299 ₪ בלבד אך מנגד אפשר גם לקנות גריל גז של Weber מדגם E410IL Genesis במחיר של 5,490 ₪.

לכן חשוב כל כך להחליט מראש כמה אתם מוכנים להוציא על העניין זה, ובעיקר, מהן הציפיות שלכם? איפה בגינה אתם רוצים להעמיד את הגריל? האם יש לכם מספיק מקום עבור דגם כמו Weber Summit E460IL שעולה 12,999 ₪? או שאתם בכלל רוצים גריל הרבה יותר קטן שיעמוד בפינה, לא יהיה יקר מידי ויהיה נוח לשימוש? כדאי לחשוב על כל הפרטים הללו מראש כי זה יסייע לכם לבחור את הגריל שאח”כ תוכלו ליהנות ממנו לאורך שנים.

 

לא רק המחיר קובע

כפי שראינו, יש אפשרויות מגוונות מאוד מבחינת הגרילים השונים שעובדים על גז כי תוכלו לקנות גם דגם במחיר ממוצע כמו Genesis IL LX E440IL במחיר של 7,999 שקלים. עם זאת, האם באמת הדבר היחיד שצריך לקבוע מבחינתכם איזה גריל גז אתם עומדים לקנות זה המחיר? התשובה היא בפירוש לא.

אומנם זה נכון שרוב האנשים לא באמת יוכלו להרשות לעצמם לקנות ככה סתם את הגריל הראשון שהם רואים כי המחיר הוא כן שיקול, אך חשוב גם להתייחס לנתונים האחרים. לדוגמא, אם אתם מחפשים את הנוחות הכי גדולה שיש, כדאי לבדוק האם הגריל מגיע גם עם משטח עבודה משני צדדיו.

משטחי עבודה כאלה יכולים להפוך את חוויות הצלייה להרבה יותר נוחה שכן כך ניתן להניח בצד את הבשרים, את הרטבים או את כלי העבודה שמשמשים אתכם בצלייה. בנוסף לכך, כדאי גם לבדוק האם אתם קונים גריל שמגיע על גלגלים או לא. זה לא משנה עד כמה גדול, יקר ומשוכלל הדגם שאתם בוחרים, כי מה שבטוח זה שכדאי לדאוג שתהיה אפשרות לשנע אותו ממקום למקום.

הרעיון של גריל גז על גלגלים הוא רעיון גאוני ממש כי כך ניתן לבחור בכל פעם איפה להעמיד אותו בגינה או במרפסת. יתרה מכך, האם אתם באמת רוצים להשאיר את גריל הגז שלכם בגינה גם בחורף, כשהוא חשוף לגשם ולרוחות ולא נעשה בו שימוש? אומנם ניתן לכסות אותו כי רוב הגרילים המשוכללים מגיעים גם עם כיסוי, אך אם אפשר יהיה לגלגל אותו בקלות למחסן וכך להגן עליו בצורה רצינית יותר, מדוע שלא תעשו זאת?

 

העיצוב של הגריל

עוד נתון שאנחנו מציעים לכם לקחת בחשבון כשאתם רוצים לקנות גריל גז חדש, זו שאלת העיצוב. האם אתם רוצים גריל שיש לו עמדה שמגביהה אותה? כמו לדוגמא הדגם של Weber של שנת 2017 שעולה 2,590 ₪? אותו אתם גם יכולים לבחור בצבעים שונים כמו בורדו או שחור כך שאין ספק שזה עוד נתון שיוכל לעזור לכם להחליט איזה גריל גז אתם קונים.

בנוסף לכך, אם תבדקו דגם כמו Q1200IL במחיר של 1,299 אתם תראו שתוכלו למצוא אותו אפילו בירוק! משמעות הדברים היא שהיום השמיים הם הגבול גם מבחינת העיצוב של הגרילים השונים, בין אם זה כולל את הצבע, הגודל או הגובה. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק את כל הנתונים הללו, כי אם אתם כבר קונים גריל גז איכותי למה שלא תיקנו את מה שהכי יתאים לכם?

 

שימו לב על איזה דגם כולם ממליצים

הנתון הבא שיוכל לעזור לכם בבחירת הגריל המושלם זו כמובן השאלה האם כל מי שכבר רכש מכשיר דומה ממליץ עליו בחום או לא. בעידן של ימינו, כאשר אתם יכולים לקרוא מידע רב כל כך על כל מכשיר שאתם עומדים לקנות, חבל יהיה לא לעשות זאת.

המידע הזה אומנם לא תמיד נכתב על ידי אנשי מקצוע מהתחום, אך זה בדיוק מה שהופך אותו ליעיל ואמין כל כך! אנשים כמוכם קנו את הגריל שמעניין אתכם, השתמשו בו לאורך תקופה מסוימת וכך הם יכולים לספר לכם מתוך החוויה שלהם האם זה באמת גריל ששווה להשקיע בו את הכסף או לא. בצורה כזאת, אם יש לכם דילמה בין כמה גרילים שונים, תוכלו לבחור את הגריל הכי טוב שיש ואתם תראו שלא תצטערו על כך.

אם זה נראה לכם לרגע יותר מידי השקעה בבחירת הגריל שלכם, כי בסך הכול הרי מדובר על גריל גז שיעמוד בגינה, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. המכשירים האלה בימינו מלווים אותנו לעשרות שנים ולכן עדיף להשקיע ולקנות בדיוק את מה שאתם מחפשים.

 

האם שווה לקנות את הגריל שלכם אונליין?

זו בהחלט אופציה שכדאי לכם לקחת בחשבון, כי למה לא? אם תיקנו את הגריל שלכם, מכל דגם שלא יהיה, באינטרנט, תוכלו לחסוך כספים רבים. תוכלו לשבת בנחת, לקרוא את כל הנתונים שצריך אודות הגרילים שנראים לכם מתאימים, להשוות ביניהם וכך לבצע את ההזמנה בצורה נוחה.

אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים לצאת מהבית, להשקיע בהליכה לחנויות השונות שמוכרות גרילים כאלה וגם לסחוב לבד את המכשיר הביתה. במקום זה תוכלו לקנות הכול באינטרנט, לחסוך כסף וגם לחסוך לעצמכם את הסחיבה, אז למה לחשוב יותר מידי? בחרו את דגם המושלם עבורכם והתחילו לצלות בשרים בגינה הביתית כי זה תענוג שחבל לוותר עליו.

 

המלצה חמה מהשטח לסיום

מאת הבעלים של חברת הגנה: החזרי מס – “קניתי מחנות די אנד אס סניף פתח תקווה את גריל הגז מדגם Q1200, הדגם השחור, קניה מדהימה! אני נהנה מהגריל מאוד, מזמין חברים הביתה ויחד כולנו חוגגים ומתענגים על הגריל החדש. תודה רבה על המצאה כל כך שימושית!”

גריל גז 5
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות