BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לכנפי עוף בטחינה בגריל גז

כנפי עוף בטחינה בגריל גז נשמע כמו המצאה או בכלל משהו מוזר שרק אנשים מוזרים אוכלים. אבל ממש לא ככה, מדובר במתכון עממי מאוד, מסורתי ובעל טעמים חזקים ומעניינים במיוחד. אז אם אוהבים כנפיים ונמאס לכם מהמתכונים הרגילים החלטנו לתת לכם מתכון מעניין ושובר שגרה, ואם אתם אוהבים טחינה? אז עוד יותר טוב כי אתם להנות מהמתכון הזה מאוד. 

אז החלטנו להכין כנפי עוף בטחינה בגריל גז, על מנת לשבור שגרה מהמרינדות שתמיד אנחנו מכינים. כמה אפשר להשתמש רק בצ’ילי או פפריקות, טחינה שהפכה להיות מצרך בסיס בכל בית יכולה להיות בסיס למרינדה מדהימה ולטעמים מדהימים. אז איך מכינים?

בואו נתחיל במצרכים

חומרים כמות
כנפיים של עוף ½ קילו
מיץ לימון ½ כוס
מלח לפי טעם
שמן זית 2 כפות
בהרט 1 כפית
טחינה גולמית 1 כוס
מים ¾ כוס
שום כתוש 1 שן
פלפל שחור לפי טעם

אופן ההכנה

שלב ראשון – מרינדה

אז השלב הראשון בהכנה של כנפי עוף בטחינה בגריל גז אנחנו נצטרך להכין את המרינדה של הטחינה. אז נעשה את זה? ניקח את כל המרכיבים למעלה ונערבב אותם טוב טוב עד לרמה שיש לנו טחינה שהיא מספיק נוזלית מצד אחד על מנת להכניס את הכנפיים ומצד שני מספיק סמיכה כדי להדבק לכנפיים, אפשר לשחק הכמויות של המים והטחינה על מנת להגיע לתוצאה הרצויה שלכם. נכניס לאחר מכן את הכנפיים ונשרה אותם בפנים במשך כמה שעות שיספגו את הטעמים.

 

שלב שני – צלייה של הכנפיים בגריל הגז

אז השלב השני הוא לאחר שנתנו לכנפיים להיות במרינדה אנחנו מגיעים לחלק של הצלייה של כנפי עוף בטחינה בגריל גז. איך עושים את זה? קודם כל אנחנו נחמם את גריל הגז שלנו לרמה של צלייה. חשוב מאוד לתת לו להתחמם ולו להניח ישר על מנת שהבישול יהיה אפקטיבי ושווה בכל חלקי הכנף. לאחר מכן, ניקח הכנפיים ונניח אותם בגריל ונצלה אותן עד שיגיעו להשחמה הרצויה. נוציא, ניתן להן דקה להתקרר ונגיש לכולם, בתיאבון!

גריל גז – הגריל המבוקש ביותר בשנים האחרונות

אז מי מאיתנו לא מכיר את הגרילים מהסוגים השונים. בעבר היה נהוג להשתמש בגריל קטן מנירוסטה ונייד וחמוד שהיה אפשר לקחת איתנו לכל מקום. אבל היום? היום כבר מדובר בעולם חדש יותר לעשייה של בשרים בצלייה. אז היום הגרילים השתדרגו, והם כבר לא אותם גרילי פחמים שאנחנו מכירים ואל המשחק נכנס שחקן שנקרא גריל הגז.

גריל נוח במיוחד, שכמו שאת המדורה והסיר החליפו הכיריים עם הגז ככה גם גריל הגז הפך להיות התחליף האולטימטיבי לפחמים.

כנפי עוף בטחינה בגריל גז

 

גריל גז – היכרות קצרה עם מכשיר נפלא

גריל הגז היום הוא הגריל אולי הנמכר ביותר בשוק הגרילים המקומי. חסידים רבים שמגיעים מעולם הגרילים טענו תחילה שמדובר בשיגעון חולף, שאנשים ירכשו, הטעמים לא יהיו אותם הטעמים ואנשים לא ירצו להמשיך להשתמש בגרילים מסוג הזה.

אבל, מה שקורה בשנים האחרונות מוכיח את הטעות, לא רק שהטעם של הבשרים לא נפגם הביקוש רק עולה ואנשים רבים בוחרים לרכוש אל הבית בדיוק את אותו גריל גז. הנוחות לצד עיצובים חדישים וכמובן טכנולוגיה חדשה גורמים לו להיות אטרקטיבי וכמובן היעילות שלו עולה שלב.

 

וכמה יעלה לי לרכוש את אותו גריל גז איכותי?

אז החלטתם לרכוש גריל גז לבית שלכם? מדובר בהחלטה נבונה במיוחד ואנחנו סוברים שבחרתם נכון. גריל הגז הוא נוח ונהדר לשימוש וכמובן שהוא הרבה יותר יעיל מכל גריל אחר, בשניות אתה יכול להפעיל אותו ולהתחיל להכין ארוחת על האש ספונטנית וטעימה במיוחד. אז איך רוכשים את הגריל הנהדר הזה? אנחנו ניתן לכם מספר עצות שיכולות לעזור.

 

מה הצרכים שלכם מהגריל?

לפני שאתם בכלל רוכשים את הגריל אתם צריכים להבין בשביל מה אתם רוכשים אותו. היום אנחנו נמצאים בשוק מטורף של יצרניות רבות בתחום הגרילים ואם אתם רוצים לרכוש גריל איכותי אתם צריכים להבין שיש המון יצרניות ובהתאם לכך גם כיוון לכל פלחי השוק. אם בעבר היה מדובר במוצר של עשירים היום זה ממש לא ככה ואפשר לרכוש בכל תקציב גריל נהדר ולכן חשוב להבין את הדרישות לשם רכישה.

 

תקציב מראש יכול מאוד לעזור לכם

אחרי שהכנתם את רשימת הדרישות שלכם מהגריל, עכשיו אנחנו ממליצים לעשות תקציב מסודר. הסיבה לכך היא מכיוון שלכל דרישה יש תקציב אחר ואם אתם לוקחים את הדרישות שלכם ומכוונים אותם לתקציב מסויים תוכלו לרכוש את הגריל הטוב ביותר עבורכם.

תעשו בדיקה כמה אתם מוכנים להשקיע והאם הסכום הזה יכול להניב לכם בהתאם לדרישות. תזכרו שכל דרישה משפיעה על המחיר, בין אם גודל או איכות חומרים או כמובן מותגים שונים יכולים להשפיע על מחיר הרכישה של הגריל עצמו.

 

מומחים יכולים לעזור תמיד

אז היום אנחנו נמצאים בעידן שבו יש המון מומחים שיודעים לעזור במידת הצורך. רובנו מכירים אנשים מהתחום ואם לא יש תמיד את הפייסבוק עם הקבוצות השונות שיכולים לעזור לכם להתאים את הגריל או לשלול לכם לפחות אופציות אחרות שאולי היו נראות לכם. כמובן שאנשי הצוות שלנו ישמחו גם לענות לכם על כל השאלות.

סיכום

אז הנה מדובר במתכון קליל ופשוט ואם החלטתם להכין כנפי עוף בטחינה בגריל גז אז שתדעו שמדובר במנה טעימה במיוחד וקצת שוברת שגרה מכל הכנפיים האחרות. המנה יכולה להיות עיקרית או ראשונה אבל מה שמבטוח היא פשוט מדהימה.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות