BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לכנפי עוף בטחינה בגריל פחמים

כנפי עוף בטחינה בגריל פחמים הוא מתכון פשוט נהדר ושובר שיגרה. אנשים לא יודעים, אבל מדובר במתכון מדהים מאוד בעל מסורת עתיקת יומין ובגריל הפחמים הוא פשוט מושלם לאוהבי הכנפיים. אז אם נמאס לכם מהרטבים הבנאליים ואתם רוצים משהו שהוא קצת אחר, זה המתכון המושלם בשבילכם. אז איך מכינים את הכנפיים? אנחנו כאן להסביר הכל. 

אז עכשיו החלק האחרון והוא הכנה של כנפי עוף בטחינה בגריל פחמים. איך עושים את זה נכון? תחילה נדגיש כי מדובר במתכון מעניין והוא לא לכל חך, אם אתם אוהבים טחינה ואם אתם אוהבים טעמים מסורתיים אתם מאוד תתחברו למתכון וכמובן שהוא שובר שגרה מהרטבים הרגילים שאנחנו משתמשים בהם.

אז בואו נתחיל במצרכים

חומרים כמות
כנפיים של עוף ½ קילו
מיץ לימון ½ כוס
מלח לפי טעם
שמן זית 2 כפות
בהרט 1 כפית
טחינה גולמית 1 כוס
מים ¾ כוס
שום כתוש 1 שן
פלפל שחור לפי טעם

אופן ההכנה

שלב ראשון – מרינדה

אז השלב הראשון בהכנה של כנפי עוף בטחינה בגריל פחמים הוא קודם כל הכנה של מרינדה טובה ואיכותית. את המצרכים למרינדה ניקח מהרשימה שהראנו למעלה ונבצע ערבוב של כלל החומרים. הערבוב חשוב מאוד ומאחר ומדובר במרינדה שבבסיסה היא טחינה, חשוב לשים לב שהטחינה יוצאת מצד אחת מימית מספיק ועשירה ומצד שני מספיק סמיכה וטעימה. עם הכמויות של המים והטחינה תמיד אפשר לשחק בהתאם לטעם ולצורה שאתם רוצים. לאחר מכן תכניסו את הכנפיים ותתנו להם לשבת בפנים כמה שעות.

 

שלב שני – צלייה בגריל פחמים

אז עכשיו החלק השני הוא הצלייה בגריל הפחמים שלנו של כנפי עוף בטחינה בגריל פחמים. איך עושים את זה? אנחנו נדליק את הגריל וניתן לו לפחמים להתחמם. לאחר מכן נתחיל להניח את הכנפיים שלנו וניתן להם להיצלות בדיוק כמו בכל על האש שהיינו עושים. המרינדה היא מרינדה מיוחדת ויכול להיות שייקח קצת יותר זמן לכנפיים. אחרי שהם נצרבו תוציאו אותם ותתנו להם ממש דקה שתיים להתקרר, ובתיאבון!

גריל פחמים – נוסטלגיה אהובה יותר מדיסני

אז אם מדברים על גרילי פחמים אנחנו נזכרים תמיד בילדות. בילדות היינו אוהבים לקחת את הרכב בחגים ושבתות, לעשות הכנות מקדמיות בבית על מנת לתפוס כמה שיותר שעות של שמש, לעבור בקיוסק לרכוש פחמים וגריל ולנסוע לאיזה יער מרוחק או לפארק יפה ולעשות שם “על האש” עם כל המשפחה.

כנפי עוף בטחינה בגריל פחמים

לגריל הפחמים תמיד ישאר מקום בלב שלנו וזאת מכיוון שהוא נוסטלגי ומהנה במיוחד וכמובן שהוא צולה בשרים באופן מרשים למדי. אבל היום, אפשר לעשות כבר הכל בבית באופן קליל וטוב יותר עם גריל איכותי בהרבה.

המדריך לרוכש המתחיל – רכישת גריל פחמים

אז החלטנו לרכוש גריל פחמים חדש לבית שלנו, אנחנו כאן בכדי לתת לכם מספר כלים משמעותיים לפני הרכישה שיכולים לייעל לכם את התהליך, לחסוך לכם כמה שקלים והחלק החשוב ביותר? הם יעזרו לכם בבחירה של הגריל הבא שלכם שילווה אתכם בשנים הקרובות. אז הגיע הזמן להתקדם ל- 2022.

 

רשימה של דרישות תייעל לכם את התהליך

אז שלב ראשון הוא לבצע הבנה של מה הדרישות שלנו מהגריל. נכון דרישות זה דבר שנראה לנו מובן מאליו אבל במציאות של היום זה כבר ממש לא ככה. היום השוק רווי במתחרים בתחום הגרילים, יצרנים רבים, מותגים מטורפים וכמובן גדלים המותאמים לצרכים ודרישות שונות. אז לכן תעשו לעצמכם את הטובה הזו ותכינו לעצמכם רשימת דרישות וצרכים מהגריל.

 

תכינו את התקציב בהתאם לרשימה

אז עכשיו החלק השני והוא בחירת תקציב, את התקציב אנחנו מתאימים בהתאם לרשימה שביצענו של הדרישות. לכל דרישה יש מחיר שונה ולכן חשוב מאוד לדעת להתאים את התקציב. הדרך הטובה ביותר? תראו כמה אתם מעוניינים להשקיע בגריל, גריל איכותי מגיע בטווחי מחירים רבים וניתן לרכוש גריל הן בכמה מאות שקלים ואפילו עשרות אלפי שקלים ולכן חשוב לדעת כמה אתם מעוניינים להשקיע.

 

התייעצו עם אדם שמבין

אם אתם מתקשים בבחירה או בהתאמת התקציב יש היום המון אנשים שניתן להתייעץ איתם. נכון שלא מדובר במשכנתא ולא צריך לחפש יועץ גרילים מיומן אבל מספיק אדם שמבין קצת בתחום וביצרניות השונות על מנת לספק לכם ייעוץ שיכול להועיל איתכם ובעיקר להוציא אתכם מרוצים. אם אתם לא מכירים אדם כזה, אתם תמיד יכולים לחפש ברשתות החברתיות השונות או כמובן לפנות לצוות המומחים שלנו שישמח לעזור לכם בכל דבר שתצטרכו.

לסיכום

המתכון להכנה של כנפי עוף בטחינה בגריל פחמים הוא מתכון קליל ומעניין במיוחד, אנחנו ממליצים לכם לנסות אותם ואתם תהיו מופתעים מכמה הוא טעים ונהדר וכמובן קצת שובר שגרה מהטעמים הרגילים של הכנפיים. תנסו ולא תתחרטו!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות