BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לכנפי עוף בטחינה במעשנה

כנפי עוף בטחינה במעשנה הוא אולי מתכון הכנפיים המיוחד ביותר שתכינו. שילוב הטעמים של הטחינה לצד הטעמים המעושנים שנותנת המעשנה הוא פשוט מדהים ואנחנו ממליצים בחום לנסות ולהתמכר לטעם החדש הזה. אז איך אנחנו מכינים את הכנפיים הללו במעשנה? איך מתפעלים בכלל מעשנה? ומה ההיסטוריה של המעשנות עצמן אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הפרטים.

אז החלטתם על הכנה של כנפי עוף בטחינה במעשנה? מעולה מדובר במתכון פשוט מדהים ומיוחד שלצד הטעמים המיוחדים הוא ממש מהנה. את הכנפיים הללו אפשר להכין בתור מנה ראשונה, מנה עיקרית אבל מה שבטוח שאם אתם מחפשים לשבור את השגרה הן מושלמות עבורכם.

רשימת מצרכים

אז תחילה תכינו את המצרכים הבאים:

חומרים כמות
כנפיים של עוף ½ קילו
מיץ לימון ½ כוס
מלח לפי טעם
שמן זית 2 כפות
בהרט 1 כפית
טחינה גולמית 1 כוס
מים ¾ כוס
שום כתוש 1 שן
פלפל שחור לפי טעם

אופן ההכנה

שלב ראשון – מרינדה לכנפי עוף בטחינה במעשנה

אז את המרינדה להכנה של כנפי עוף בטחינה במעשנה אתם תכינו בצורה פשוטה מאוד, כמו כל מרינדה אחרת שהכנתם בחיים. תיקחו את החומרים שלמעלה ותערבבו אותם טוב. מכיוון שאנחנו מדברים על מרינדה של טחינה חשוב שהיא תהיה סמיכה מספיק מצד אחד ומצד שני מספיק מימית ולא נדבקת יתר על המידה. עם הכמויות של המים והטחינה תמיד אפשר לשחק.

 

שלב שני – צלייה של הכנפיים במעשנה הביתית

עכשיו השלב השני והאחרון בעצם של המתכון, צלייה של כנפי עוף בטחינה במעשנה. איך עושים את זה? אנחנו נחמם את המעשנה שלנו לחום של 190 מעלות. לאחר שהמעשנה שלנו מכוונת אנחנו נתחיל לסדר את הכנפיים בפנים לאחר שהתחממה המעשנה כמובן ונצלה אותם בפנים במשך איזור ה45-50 דקות.

העור צריך להיות פריך ומגרה והבשר צריך להיות לא ורוד. לאחר שאנחנו רואים שהכנפיים שלנו מוכנות, נוציא את הכנפיים מהמעשנה שלנו וניתן להן לנוח ממש דקות בודדות שלא יהיו רותחות ושורפות. נעמיד את הכנפיים במרכז השולחן וניתן לכולם להינות מארוחה קלה וטעימה במיוחד.


 

מעשנה מודרנית – ממש לא מה שאנחנו מכירים

אז אם בעבר המעשנות היו נבנות על ידי אבא או סבא על ידי לקיחה של דוד שמש ישן או של מקרר שהתקלקל היום המעשנות הן כבר לא אותו הדבר. מכלי שהיו מכינים אותו מדברים מקולקלים הפכה המעשנה היום להיות כבר כלי צלייה מודרני וטכנולוגי בעל הרבה מאוד אלמנטים.

אז היום המעשנה היא כלי מאוד נפוץ ומאוד מבוקש ולצד כל הסרטונים הוויראליים של המעשנות הן גם מגיעות עם המון פונקציות חדשות ומעניינות וכמובן הן נוחות מאוד וקלות מאוד היום לתפעול. המעשנות היום מחזיקות בעיצובים חדישים, עשויות מחומרים איכותיים וכמובן שהן נוחות וידידותיות למשתמש הרבה יותר.

 

אז איך רוכשים מעשנה – המדריך המלא

אז כמו בכל דבר שאנחנו רוכשים גם לרכישת מעשנה יש כללים מסוימים שאנחנו נצטרך לשמור עליהם על מנת לרכוש את המעשנה המושלמת עבורנו. הכנו לכם מדריך קצר לרוכש המתחיל על מנת שתוכלו לרכוש את המעשנה הטובה ביותר עבורכם. אז איך עושים את זה? הנה מספר עצות:

 

תכינו את התקציב שלכם מראש

לתקציב יש משמעות רבה, היום בעידן המודרני ישנן מספר רב של יצרניות של מעשנות מסוגים שונים, כשיש כלכך הרבה תחרות אז גם כל חברה מכוונת לפלחים שונים באוכלוסייה וכן לתקציבים שונים. ההמלצה הזו מתחלקת לשניים תחילה, תבינו מה אתם רוצים מהמעשנה שלכם מה הדרישות שלכם בעצם ממנה, למה אתם צריכים אותה וכו’.

לאחר מכן, אנחנו ממליצים לכם לבצע התאמה של התקציב לדרישות וככה כאשר תדעו כמה אתם מוכנים לבזבז יהיה לכם יותר קל למצוא את המעשנה המתאימה ביותר עבורכם.

 

התייעצות עם מומחה

בשלב השני אנחנו ממליצים להתייעץ עם איש מקצוע, אדם שמבין בתחום וידע לעשות לכם את ההתאמה בהתאם לתקציב ולדרישות שלכם. היום בעידן המודרני להרבה אנשים יש את הידע המספק על מנת לעזור לכם לבחור ורבים ביצעו את הרכישה לפניכם, ככה שגם אם הם לא ידעו להתאים לכם את המעשנה הם עדיין יוכלו לעזור במה לא לרכוש. כמובן שאתם מוזמנים להתייעץ גם עם צוות המומחים שלנו.

כנפי עוף בטחינה במעשנה

סיכום

אז הנה מתכון קצת אחר ושובר שגרה של כנפי עוף בטחינה במעשנה. הארוחה היא ארוחה קלה מאוד ובאמת שאין צורך בעבודה קשה. הטחינה והעישון משתלבים ביחד בצורה כלכך מדהימה שאתם לא תאמינו, מתכון מומלץ במיוחד לאנשים שאוהבים כנפיים ורוצים לשנות את המרינדה קצת.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות