BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטבח חוץ באילת

מטבח חוץ הוא פינוק לכל דבר, והוא מאפשר לנו לקבל בהישג יד את כל מה שחסר לנו כשאנו בגינה ובחצר. בין אם מדובר באירוע ברביקיו, טבילה בבריכה, ארוחת ערב או השתזפות בחוץ – ביכולתנו להעניק לעצמנו נוחות משתמש ברמה גבוהה במיוחד. יש סוגים שונים של מטבחי חוץ, ואם חיפשתם מטבח חוץ באילת – תוכלו למצוא איכות ללא פשרות בסניף הדרומי של D&S! מה עלינו לדעת לפני שאנו בוחרים מטבח חוץ?

סניף D&S אילת

כתובת: הצורף 1, (ליד מסעדת אלגאצ'ו) אילת
הסדרי נגישות: מונגש לנכים
*ללא מע"מ
שעות פעילות

מדוע מטבח חוץ?

מטבחי חוץ הופכים את חוויית החוץ שלנו למשהו אחר. כשיש לנו את הכל בהישג יד – אין לנו צורך להיכנס הביתה ולטרטר את עצמנו לעתים תכופות. מטבחי חוץ יכולים לכלול משטחי עבודה או שיש, כיריים, גריל, מקרר ועוד. כל אדם יכול לבחור את מטבח החוץ שלו בהתאם לצרכיו, ולשדרג משמעותית את החוויה שלו – החל מישיבה נעימה בחוץ וכלה באירוע ברביקיו מרובה משתתפים.

 

בחירת מטבח חוץ באילת

כשאנו מתכוונים לבחור מטבח חוץ עבורנו, המגוון לעתים עשוי לבלבל אותנו כך שלא נדע מה לבחור. ישנם מספר כללים פשוטים שאחריהם ניתן לעקוב, על מנת לבחור בצורה הנכונה והמושכלת ביותר:

 

בחנו את דפוסי השימוש שלכם

הדבר הראשון שנעשה, הוא להבין מה אנחנו צריכים. במידה ואנו עורכים אירועי ברביקיו המוניים אחת לשבוע – כנראה שאנו מחפשים מטבח חוץ מפואר שישרת אותנו נאמנה. לעומת זאת, אם אנו מבלים מדי פעם בגינה באופן מצומצם לטובת קריאת ספר או השתזפות – אולי יספיק לנו מטבח חוץ קטן יותר, הכולל מקרר ומשטח אלומיניום בלבד.

 

עיינו בחוות דעת ממקורות שונים

לאחר שהבנו מה הכיוון פחות או יותר, זה הזמן לקרוא חוות דעת על יצרנים ועל מטבחי חוץ. הקפידו לעיין בחוות דעת ממקורות שונים, ואל תתפתו לקרוא אותן במקור אחד בלבד. חוות דעת שאנו מצליבים ממקורות שונים – מאפשרות לנו להגביר את אמינות המידע שאנו מקבלים. כמו כן, יש ערך עליון להמלצה ממקור ראשון, ולכן אם ביכולתכם לקבל אחת כזאת מחבר או בן משפחה, זוהי הדרך הטובה ביותר!

 

העדיפו יצרן איכותי

אנשים רבים מתפתים להעדיף מטבחי חוץ זולים יחסית, ומאיכות ירודה. זכרו שמוצר איכותי יוכל ללוות אתכם שנים רבות, וימנע מכם את הצורך בתיקונים והחלפות. וודאו שאתם רוכשים מטבח חוץ מתוצרת של יצרן מוכר, ובדקו לגבי אחריות!

 

מטבח חוץ באילת

אם חיפשתם מטבח חוץ באילת, חשוב שתדעו שגם בעיר הדרומית ביותר בארץ – ניתן למצוא את אחד הסניפים של D&S, המייבאת את מטבחי החוץ המקצועיים של חברת Dchef. מדובר באחת מיצרניות מטבחי החוץ המובילות בעולם, והמוצרים שלה ידועים בנוחות המשתמש הגבוהה שהם מציעים, לצד האיכות הבלתי מתפשרת! מה נוכל למצוא במטבחי חוץ, שיהפוך את החיים שלנו לפשוטים הרבה יותר?

 

כיור

הכיור מאפשר לנו מקור מים זורמים, ואופציית ניקוז נוזלים נוחה במיוחד. בכיור אנו יכולים לשטוף ירקות, כלים, בשרים ועוד.

 

גריל

הגריל הוא מה שהופך מטבח חוץ למטבח אמיתי – כיוון שעל גביו אנו יכולים להכין כמעט כל סוג של אוכל. מטבחי החוץ של Dchef מצוידים בגרילים איכותיים במיוחד!

 

מקרר

מקרר חוץ מאפשר לנו לשמור שתייה, סלטים ובשרים בקירור – כך שהם יהיו זמינים עבורנו בחוץ. מעבר לכך, במקרר החיצוני תמיד ניתן לשמור מוצרים שלא מצאנו להם מקום במקרר הביתי!

 

משטחי עבודה

משטחי עבודה נוחים, הם אלו שעושים את כל ההבדל! על משטחי העבודה אנו יכולים לצלחת סלטים, לתבלן ולחתוך בשרים וירקות, ולבצע כל פעולה דרושה אחרת!

מטבח חוץ באילת

מטבח חוץ באילת ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות