BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטבח חוץ בחיפה

מטבחי חוץ מאפשרים לנו נוחות ללא פשרות גם כשאנו מבלים בגינה או בחצר, ומסיבה זו אנשים רבים בוחרים בהם על מנת לשדרג את חוויית החוץ שלהם. מטבח חוץ בחיפה הוא מתקן פופולארי, ואנשים רבים מבקרים בסניף החיפאי של D&S – המייבאת מטבחי חוץ של חברת Dchef. מטבחי החוץ של חברת Dchef נחשבים לטובים בעולם, והם טומנים בחובם אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. מה עלינו לדעת כשאנו מחפשים מטבח חוץ בחיפה?

סניף D&S חיפה

פקס: 04-692-0092
כתובת: ההסתדרות 177, חיפה
הסדרי נגישות: ישה מלאה לנכים קיימת מערכת עזר מסוג לולאת השראה ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות.
שעות פעילות

מטבחי חוץ – חוויה מושלמת

כשאנו מבלים בגינה לצורך ברביקיו, ארוחת ערב או טבילה בבריכה – מטבח חוץ מעניק לנו את כל מה שאנו צריכים בהישג יד. מטבחי חוץ מגיעים בצורות שונות, ויכולים לכלול כיור, מקרר, גריל, ארונות אחסון ועוד. הפריבילגיה המאפשרת לנו לאחסן בסמוך לנו את כל מה שאנו צריכים מבחינת מוצרים ותשתית, הופכת את הבילוי בחוץ לחוויה אחרת לחלוטין!

מטבחי חוץ בהתאמה אישית

לכל אחד יש צרכים מעט שונים, ולכן לא תמיד נוכל למצוא בדיוק את מטבח החוץ האידיאלי עבורנו. מסיבה זו, חברות מסוימות מאפשרות לנו להזמין מטבחי חוץ בהתאמה אישית, ואותם אנו יכולים להרכיב כראות עינינו! כך למשל, אנשים המבלים בחוץ בעיקר לטובת טבילה בבריכה או שיזוף – לעתים יוכלו להסתפק במטבח חוץ הכולל מקרר וארון אחסון בלבד, בעוד אחרים יבקשו להתקין גם גריל, כיור ומשטחי עבודה.

מה כוללים מטבחי חוץ?

כאמור, ישנם סוגים רבים של מטבחי חוץ, וכל אחד מהם יעניק לנו פונקציות מעט שונות. מהם האלמנטים העיקריים שנוכל למצוא במטבחי חוץ?

כיור

כיור המהווה חלק ממטבח החוץ, למעשה מעניק לנו את כל התשתית שאנו צריכים כשאנו עורכים ברביקיו, או יושבים לארוחת ערב בחוץ. בכיור אנו יכולים לשטוף מצרכים, לנקות כלים, למלא מים ועוד.

גריל מובנה \ מעשנה

לחובבי הצלייה שבינינו – מתקן צלייה מובנה במטבח החוץ הוא בגדר חובה! ייתכן ומדובר בגריל גז, גריל פחם או מעשנה, שעל גביהם נוכל להכין בשר, עופות, דגים, ירקות ועוד. מתקן צלייה איכותי במטבח החוץ, יאפשר לנו חוויה קולינרית בכל אירוע חוץ שנבחר!

מקרר

מקרר מאפשר לנו לשמור מוצרים כגון שתיה, סלטים ובשרים, ולהשאיר אותם בסמוך לנו כשאנו מבלים או מכינים מזון בחוץ. יתרון נוסף הוא, שבמידה והמקרר הביתי שלנו מלא – ביכולתנו לאחסן מצרכים נוספים במקרר החיצוני!

ארונות אחסון

ארונות אחסון הם יעילים במיוחד כשאנו מדברים על מטבח חוץ, והם מאפשרים לנו לשמור כלי אוכל, סכום, מוצרי מזון יבש ועוד. ארונות אחסון מהווים את התוספת שהופכת את מטבח החוץ למפנק ממש כמו המטבח הביתי שלנו!

משטחי עבודה

משטחי עבודה הם בגדר חובה בכל מטבח חוץ, והם מאפשרים לנו את מינימום הנוחות הדרוש על מנת להניח חפצים, לחתוך ירקות, לתבל, ולבצע פעולות נוספות הקשורות לבילוי החוץ שלנו.

רכישת מטבח חוץ בחיפה

כשאנו מחפשים מטבח חוץ בחיפה, מומלץ לנו לעקוב אחר מספר כללים פשוטים שיסייעו בידינו לבצע בחירה מושכלת. בחרו במותג איכותי, שימנע מכם עוגמת נפש מאוחרת יותר לגבי תיקונים ואחריות. מותגים מובילים לרוב מעניקים אחריות מורחבת על מטבחי החוץ שלהם. בחנו את דפוסי השימוש שלכם, והבינו איזה מטבח חוץ את צריכים. במידה ואתם עורכים אירועי ברביקיו אחת לשנה – אין טעם להשקיע במטבח חוץ מפואר. בררו לגבי עלות התקנה והובלה, מכיוון שמטבחי חוץ הם לא משהו שאנו יכולים לקחת באיסוף עצמי מהחנות! לרוב, מחירי ההובלה \ התקנה יופיעו באתר החברה המספקת את המטבח.

מטבח חוץ בחיפה

מטבח חוץ בחיפה
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות