BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטבח חוץ בירושלים

מטבח חוץ בירושלים נחשב למוצר פופולארי, והוא מאפשר לכל מי שאוהב לבלות בחוץ ליהנות מנוחות מרבית! מטבחי חוץ כוללים את כל מה שאנו צריכים בהישג יד כשאנו מבלים בחוץ, דוגמת כיור, מקרר, גריל, משטחי עבודה ועוד. במידה וחיפשתם מטבח חוץ בירושלים, בוודאי תשמחו לשמוע שבעיר יש סניף המייבא את מטבחי החוץ של אחת החברות המובילות בתחום! מה עלינו לדעת כשאנו מעוניינים לרכוש מטבח חוץ?

סניף D&S ירושלים

כתובת: האומן 14, ירושלים
הסדרי נגישות: גישה לנכים מלאה קיימת מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה ניתן להיעזר בחיית שירות ניתן להיכנס עם קלנועית.
שעות פעילות

החוויה של מטבחי החוץ

כולנו מכירים את הסיטואציה שבה אנו זקוקים למשהו מתוך הבית, אבל ממש אין לנו חשק להיכנס ולנטוש את האווירה הנהדרת בחוץ. מסיבה זו בדיוק, מטבחי חוץ הפכו לפופולאריים כל כך. יש סוגים רבים של מטבחי חוץ, כשבין האלמנטים שהם כוללים נוכל למצוא מקרר, גריל, משטחי עבודה ועוד. כשאנו יכולים לקבל את כל מה שאנו צריכים בהינף יד – זה הופך את חוויית החוץ שלנו למשהו אחר לחלוטין, בין אם מדובר באירוע ברביקיו, ארוחת ערב רומנטי, או טבילה בבריכה!

כיצד לבחור מטבח חוץ בירושלים?

כשאנו מחפשים מטבח חוץ, במהרה נגלה שהשוק מציע מגוון עשיר. כיצד נדע לבחור את מטבח החוץ שלנו? בעזרת מעקב אחר מספר כללים פשוטים!

התאימו את המוצר לצרכים שלכם!

בחנו את דפוסי השימוש שלכם, על מנת להבין איזה מטבח חוץ יתאים לכם ביותר. במידה ואתם לא עורכים אירועי ברביקיו תכופים, אלא יושבים בחוץ מדי פעם עם ספר – כנראה שאין טעם לרכוש מטבח חוץ מפואר, ויספיק מקרר קטן שיספק לנו שתיה קרה כשאנו צמאים.

קראו חוות דעת!

לאחר שהתמקדנו על מוצר שמתאים עבורנו, זה הזמן לבדוק חוות דעת על המוצר – וכדאי לקרוא חוות דעת ממקורות שונים ולא ממקור אחד בלבד. השיטה הטובה ביותר היא כמובן לקבל המלצה ממקור ראשון – דרך חבר, שכן או בן משפחה, שכבר רכשו את המוצר והיו מרוצים מהשימוש בו.

בחרו במותג איכותי!

מומלץ להשקיע מעט יותר, ולקבל מוצר שישרת אותנו נאמנה בשנים הבאות! הקפידו לרכוש מטבח חוץ מחברה שיש לה “אבא ואמא”, ורצוי גם לוודא שאתם מקבלים אחריות סבירה על מטבח החוץ שלכם.

מטבח חוץ בירושלים

גם בעיר הקודש ניתן למצוא את אחד הסניפים של חברת D&S, המייבאת את מטבחי החוץ האיכותיים של Dchef. מטבח חוץ בירושלים יכול לכלול אלמנטים שונים, וכך נוכל להתאים אותו לצרכינו המדויקים. מה נוכל למצוא במטבח חוץ?

כיור

נוכחותו של הכיור במטבח החוץ שלנו, מעניקה לנו את כל מה שאנו זקוקים לו מבחינת תשתית: מים זורמים, מקום לשטוף ירקות, בשר וכלים, וניקוז נוזלים. כיור חוץ הוא מושלם עבור מי שעורך אירועי ברביקיו וארוחות גינה!

גריל

לחובבי הצלייה שבינינו, מומלץ לבחור במטבח חוץ הכולל גריל או מעשנת בשרים! מתקן צלייה המשולב במטבח החוץ – מעניק לנו אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות בכל הקשור להכנת מזון איכותי בחוץ!

מקרר

כשאנו יושבים בחוץ, מקרר מעניק לנו פריבילגיה של ממש! בין אם אנו טובלים בבריכה ומעוניינים לשלוף ממנו בירה צוננת, ובין אם אנו עורכים אירוע ברביקיו ומעוניינים להוציא בשרים וסלטים מהקירור – אין דבר יותר מפנק ממקרר צמוד כשאנו בחוץ!

משטחי עבודה

בחלק ממטבחי החוץ, משטחי העבודה הם פשוטים למדי ומסתכמים במדפי אלומיניום, אך במטבחי חוץ מפוארים יותר – נוכל לקבל משטחי עבודה מעץ או משיש. לרוב, מטבחי חוץ בהתאמה אישית יעניקו לנו את פסגת הנוחות כשאנו בחוץ, ולכן יכללו שיש של ממש – כזה שיגרום לנו להרגיש כמו במטבח הביתי שלנו!

מטבחי חוץ בירושלים

מטבח חוץ בירושלים ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות