BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטבח חוץ בפתח תקווה

כל אדם שיחפש מטבח חוץ בפתח תקווה, ישמח לדעת שבעיר שוכן אחד הסניפים של חברת D&S המייבאת לישראל את מטבחי החוץ האיכותיים של Dchef. מהו מטבח חוץ? ובכן, במילה אחת – נוחות! אם אנו אוהבים לבלות בגינה או בחצר שלנו, לטבול בבריכה ולערוך אירועי ברביקיו, כנראה שמטבח חוץ הוא הפתרון המושלם עבורנו. מטבחי חוץ מנגישים לנו את כל התשתית והמצרכים שאנו זקוקים להם – מבלי שנצטרך להיכנס הביתה. מידע והמלצות במאמר הבא!

סניף D&S פתח תקווה

פקס: 03-921-1050
כתובת: שנקר אריה 14, פתח תקווה
הסדרי נגישות: גישה מלאה לנכים קיימת מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה ניתן להיכנס עם קלנועית וחיית שרות, חניית נכים, שרותי נכים בבנק מזרחי הצמוד.
שעות פעילות

מטבחי חוץ – המילה האחרונה בתחום הפנאי

מטבחי חוץ יכולים להגיע בצורות שונות, ובמידה ונהיה מעוניינים – ישנם גם מטבחי חוץ בהתאמה אישית! כדי להבין איזה מטבח חוץ אנו צריכים, לרוב ננתח בראש ובראשונה את דפוסי השימוש שלנו. חלק מהאנשים יוכלו להסתפק במטבח חוץ מינימלי הכולל מקרר קטן וארון אחסון, ואחרים יעדיפו מטבח חוץ מפואר הכולל גריל מובנה, שיש, כיור ועוד. מטבחי חוץ הפכו לפופולאריים לאחרונה, והם נחשבים למילה האחרונה בתחום הפנאי והברביקיו.

מטבח חוץ בפתח תקווה

בפתח תקווה נוכל למצוא את אחד הסניפים של D&S – היבואנית הרשמית של חברת Dchef בארץ. מטבחי החוץ של חברת Dchef מוכרים לכל חובב צלייה באשר הוא, והם נחשבים בין הטובים והאיכותיים בעולם! אילו פונקציות ואלמנטים נוכל למצוא במטבחי החוץ של Dchef?

כיור

הכיור הוא בסיס התשתית של כל מטבח, והוא מאפשר לנו מים זורמים כאוות נפשנו, שבאמצעותם נוכל לשטוף ירקות, פירות, בשר וכלים, למלא בקבוקי מים ועוד. כשיש לנו כיור מובנה במטבח החוץ שלנו, אין לנו צורך להיכנס הביתה על מנת לשטוף כלים ומצרכים, וזה מונע לכלוך וטרטורים מיותרים!

גריל \ מעשנת בשרים

מטבחי החוץ של חברת Dchef נחשבים לאיכותיים במיוחד, וזה נכון לגבי כל הרכיבים שלהם! גרילי הגז, גרילי הפחמים, והמעשנות המובנות במטבחי החוץ של Dchef – יעניקו לכם איכות ללא פשרות! החל מעוצמת הבערה, דרך שטח הצלייה הגדול, וכלה במזון העסיסי והארומטי – אתם הולכים לקבל פינוק של ממש בכל פעם!

מקרר

מקרר חיצוני מאפשר לנו לשלוף בקלות בירות, שתיה או סלטים כשאנו מבלים בגינה, ללא הצורך המתיש להיכנס הביתה בכל פעם שאנו צריכים משהו. כמו כן, מקרר חיצוני מהווה אופציית אחסון נוספת, ואנו יכולים לאחסן בו מוצרים שלא הצלחנו לדחוס במקרר הביתי שלנו!

משטחי עבודה

על משטחי העבודה אנו למעשה עושים הכל, החל מחיתוך ירקות, דרך תיבול בשרים ועופות, ועד עריכת הסלטים לסעודה. משטחי עבודה יכולים להגיע בהתאם למטבח החוץ שנבחר, והם יכולים להיות מאלומיניום, שיש או עץ.

פח אשפה

פח אשפה מאפשר לנו לרכז את כל הזבל שנצבר במהלך האירוע, ולהשליך אותו לפח הגדול ברחוב מבלי צורך לעבור בבית! פח מובנה מאפשר לנו נוחות, ומונע את הצורך בהעברת האשפה באמצעות שקיות נוטפות שעלולות ללכלך אותנו ואת הגינה שלנו.

בחירת מטבח חוץ בפתח תקווה

כל מי שיחפש מטבח חוץ בפתח תקווה, יגלה שהמבחר הוא לא קטן כלל – וזה עשוי לבלבל לעתים. אספנו עבורכם מספר כללים פשוטים, שבאמצעותם תוכלו לבחור בצורה חכמה:

נתחו את דפוסי השימוש שלכם

במידה ואתם עורכים אירועים בגינה לעתים תכופות – לגיטימי שתפנקו את עצמכם במטבח חוץ מפואר, אך במידה ואתם עורכים ברביקיו אחת לחצי שנה ייתכן ויספיק לכם מטבח חוץ צנוע יותר.

בחרו במותג איכותי

לאחר שהתמקדתם על סוג המטבח הרצוי, חפשו מותגים מובילים שיבטיחו לכם מוצר איכותי. וודאו מול החברה לגבי אחריות על מטבח החוץ – כך שתוכלו ליהנות מראש שקט בשנים הקרובות.

מטבח חוץ בפתח תקווה
6630Y 2016 Weber Stainless Steel Three Piece Tool Set Lifestyle
מטבח חוץ בפתח תקווה ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות