BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטבח חוץ מחיר

מטבח חוץ מהווה את שיא הפרקטיות עבור חובבי הברביקיו והצלייה, והוא מאפשר לנו להתנהל בנוחות מקסימלית ככל שמדובר בבילוי בגינה או בחצר שלנו. יש סוגים שונים של מטבחי חוץ, ולכל מטבח חוץ מחיר אחר – בהתאם לגודלו ולמתקנים הכלולים בו. מהם יתרונותיהם של מטבחי החוץ, ומהם טווחי המחירים שלהם? במאמר הבא.

 

מהו מטבח חוץ?

כאמור, ישנם סוגים רבים של מטבחי חוץ, כשמטרתם היא לאפשר לנו את הטיפול במזון מתחילתו ועד סופו. מטבחי החוץ יכולים לכלול מקררים, גריל מובנה (גז או פחם), כיור, כיריים, משטחי עבודה, מגירות, ארונות, פח ועוד. למעשה, כשיש ברשותנו מטבח חוץ מושלם, אין לנו צורך בשימוש בתשתית הביתית כלל!

הצורך במטבח חוץ

אם יש ברשותכם חצר או גינה, אתם בוודאי מכירים את הסיטואציה שבה אנו יושבים לנו בחוץ עם חברים או בני משפחה. ייתכן ואנו מפנקים את עצמנו בארוחת ערב או ברביקיו, או יושבים בסוף הערב עם בירה קרה ופיצוחים. בכל מקרה – במוקדם או במאוחר יתעורר הצורך להיכנס הביתה על מנת להביא משהו מהמקרר, לשטוף בגד שהתלכלך, או להחזיר משהו לקירור. מטבח חוץ נוצר בדיוק על מנת למנוע את הטרטורים הללו, והוא שם לידנו את כל מה שאנו צריכים לטובת ניהול הבילוי שלנו בחוץ!

לכל מטבח חוץ מחיר משלו

כשאנו מתעניינים ברכישת מטבח חוץ, חשוב שנדע להתחשב במסגרת הסכום שהקצבנו לעניין. בעוד חלק ממטבחי החוץ הם צנועים יחסית, עשויים נירוסטה, וכוללים כיור בלבד או מקרר עם ארון, אנו גם יכולים למצוא מטבחי חוץ גדולים ומפנקים, העשויים שיש ואבן ומכילים גריל, כיריים, כיור, מקרר, פח ועוד! לכל מטבח חוץ מחיר אחר ופונקציות שונות, וזה מאפשר לכם לבחור בדיוק את מה שמתאים לצרכים שלכם.

יתרונותיו של מטבח חוץ

 

חיסכון בשטח אחסון

כשיש לנו מטבח חוץ בגינה או בחצר, ביכולתנו לאחסן בו דברים המשמשים אותנו לצורך ברביקיו או ארוחות בחוץ. כך למשל, אנו יכולים לחסוך שטח קירור במקרר הביתי שלנו – ולאחסן דברים מסוימים במקרר החיצוני. באותו אופן, מטבחי חוץ הכוללים מגירות וארונות – מאפשרים לנו להניח בהם סטים של כלים שבהם נשתמש כשאנו מבלים בחוץ.

הלכלוך נשאר מחוץ לבית

מטבחי חוץ מאפשרים לנו לנהל את כל ענייני הסעודה והברביקיו מבלי להיכנס הביתה, וזה מונע הכנסת לכלוך אל תוך הבית, ומאפשר הפרדה בין שתי הסביבות. כשיש לנו מטבח חוץ – אין צורך להתנייד עם שיפודים מטפטפים בין הבית לגינה, להכניס כלים לשטיפה, ולגשת אל המקרר כל שתי דקות להביא משהו… הכל פשוט נמצא לידנו!

נוחות בלתי מתפשרת

ייתכן וזהו היתרון הראשון שרוב האנשים יציינו כשנזכיר מטבח חוץ! ואכן, לא ניתן להתעלם מהעובדה שמטבח חוץ מעניק לנו נוחות שאין כדוגמתה! בין אם אנו משתכשכים בבריכה ומתחשק לנו בקבוק בירה קרה, ובין אם אנו עורכים סעודה בגינה ויכולים לשלוף מהמקרר בשרים, סלטים ותבלינים – בוודאי תסכימו איתנו שמטבח חוץ מאפשר לנו את שיא הנוחות!

לסיכום,

אין זה משנה אם החלטתם על מטבח חוץ בהזמנה אישית, או שבחרתם דווקא במטבח נירוסטה פשוט הכולל כיור וארון בלבד – אנו בטוחים שחוויית החוץ שלכם עומדת להשתפר פלאים! מטבח חוץ מאפשר לנו לנצל עד תום את ההנאה מהבילוי שבחוץ, ומנגיש עבורנו את כל מה שאנו צריכים מבלי להיכנס לבית בכל מספר רגעים. מעבר לנוחות הברורה מאליו, מטבחי חוץ גם מונעים לכלוך בבית, ומעניקים שטח אחסון נוסף במידה ונזדקק לו!

מטבח חוץ

מטבח חוץ ראשית
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות