BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנגל חשמלי – כל מה שצריך לדעת

אחד הוויכוחים הנפוצים ביותר בסלון הישראלי אחרי פוליטיקה וכדורגל הוא מנגל חשמלי כן או לא. המתנגדים יפארו את הטעם והניחוח של גרילי הפחם, הגז והמעשנות, ואילו התומכים יאדירו את הבריאות, המהירות והחסכון. אז פעם אחת ולתמיד נעשה סדר בנושא ונלמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת על מנגל חשמלי לפני שאתם מחליטים מה לבחור.

 

מנגל חשמלי – כל מה שצריך לדעת ועוד.

הוא קטן, הוא מהיר והוא לגמרי חשמלי. הגיע הזמן שתכירו את האח הצעיר והמגניב של משפחת המנגלים הביתיים, המנגל החשמלי מגיע במידות קטנות יחסית של כ – 40 על 50 ס”מ שטח צלייה והוא ניתן להצבה על השיש (אם כי היינו ממליצים להניח אותו על בוצ’ר או משטח מבודד חום אחר למניעת נזקים)

ניתן לקחת אותו איתכם לטיולים וקמפינג לחניוני לילה המספקים שירותי חשמל והוא מתאים במיוחד למי שנוהג לצלות כמויות קטנות בכל פעם או למי שאין לו לא מרפסת ולא חצר ועדיין רוצה ליהנות מהטעם העשיר של הבשר או הירקות הנצלים. להלן היתרונות הבולטים של מנגל חשמלי שכדאי לכם לקחת בחשבון:

מהירות

גריל חשמלי נדלק ברגע שמפעילים אותו ומגיע לטמפרטורה שבחרתם תוך דקות ספורות עם מבער חשמלי חזק לצלייה איכותית במיוחד של הבשר בעוצמה של 1560W. הוא מתאים לצליית דגים, בשרים, עופות, ירקות וכל מה שאתם רוצים כדי להכין לעצמכם ארוחה משביעה ובריאה בתוך זמן קצר.

 

יציבות

ברגע שקבעתם את הטמפרטורה, היא נותרת יציבה. יציבות החום חשובה מאד לצלייה מקצועית ונכונה של בשרים ולהגעה למידת העשייה הרצויה בקלות רבה יותר ולכם היא מעניקה שקט נפשי. בזמן שהבשר שלכם נצלה תוכלו להכין את התוספות בלי דאגה.

 

תפעול נוח ופשוט

לא עוד שקי פחם מלכלכים ומזהמים, לא עוד ריחות רעים ולא עוד עשן. באמצעות הגריל החשמלי תוכלו להכין עשרות מנות טעימות, בריאות ומלאות טעם גם ללא גחלים. חשוב לזכור שהשומן המטפטף אל הגחלים הלוהטות, נשרף שם ומתפזר כנתזי שומן שרוף נחשב ללא בריא, אף על פי שהניחוח בהחלט מעורר תאבון.

 

שומר על סביבה ירוקה

כיום מדינת ישראל עדיין מייצרת חשמל באמצעות שריפת פחם אך עם גילוי מאגרי הגז חברת החשמל החלה שוקדת על החלפה הדרגתית של ייצור החשמל בגז במקום פחם, כך שבעתיד כל הגז בישראל יופק באמצעות גז טבעי ( בתחנת נהריים מפיקים חשמל הידרו אלקטרי ) והשימוש בחשמל יהיה ירוק יותר, כולל החשמל הדרוש לגריל החשמלי.

למרות כל הקידמה, עד היום וכנראה גם לעד, הכנת הפחם עבור מנגל הפחמים יהיה כרוך בשריפת עצים ( בארץ מקובל לשרוף עצי הדר, בעולם משתמשים במייפל, אדר, ארז או תרזה ) שגורמת לענני עשן מזהמים, וגם הפחם עצמו הופך לפסולת לאחר השימוש שנחשבת למזהמת במיוחד.

 

חסכוני בהוצאות

תצרוכת החשמל של המנגל החשמלי הינה נמוכה, ובהתחשב בזמן הצלייה הקצר בשל עוצמת החום הרב שהוא מפיק, הוא אינו צורך יותר אנרגיה מאשר טוסטר אובן רגיל. לכן תוכלו להשתמש בו ללא חשש להוצאות חשמל גבוהות.

 

קל מאד לניקוי

אין צורך במברשות מיוחדות או קרצוף רשתות מלוכלכות, מטלית לחה עם מעט חומר ניקוי כללי בהחלט תספיק כאן. למכשיר יש מיכל קטן לאיסוף שומן נוטף אשר מומלץ לנקות מידי שימוש. חשוב לזכור לנקות את המכשיר אך ורק כשהוא קר, מנותק מן החשמל וכי אסור לטבול אותו במים או להרטיב את יחידות החימום והתקע החשמלי.

 

נוח להתניידות ונשיאה

נוטים לעבור דירה לעיתים קרובות? מעדיפים לאחסן את מוצרי החשמל שלכם בארון ולא על משטח השיש הקטן? חבר או חברה ביקשו להשאיל ממכם את המוצר? אין שום בעיה. ניתן להרימו בקלות ולהעבירו לארון המטבח או לארוז אותו ללא מאמץ. נוח במיוחד לדירות קטנות או לדירות שותפים שבהם גם אין הרבה מקום בדרך כלל וגם המעברים יותר תכופים.

 

מגוון עצום של אפשרויות

מה בא לכם לאכול הערב? חציל מטוגן מפנק ועסיסי, דג צלוי או אולי איזה סטייק טוב? כל מה שתצטרכו לעשות זה להוציא את המנגל החשמלי מן הארון, להדליק ולאכול לתאבון ארוחה בריאה ומשביעה בתוך זמן קצר בלבד. המנגל החשמלי מאפשר לכם עשרות אפשרויות לארוחות צמחוניות או בשריות על פי בחירתכם והטעם האישי שלכם ולהציג כישורים קולינריים מעולים גם כשהמקום במטבח מאד קטן וצפוף.

 

מחיר שווה לכל כיס

גריל חשמלי תוצרת וובר עולה בארץ 1799 ש”ח, כמעט שליש ממחירו של הגריל המקצועי, ובהתחשב בעמידות, באיכות ובארוחות הרבות שניתן להכין איתו, זהו בהחלט מחיר משתלם מאד. ניתן לרכוש אותו כדי להכין ארוחות אישיות או כדי לקחת אותו איתכם לטיולים ולחוות בבית חוויה אמיתית של מנגל בלי להכנס להוצאות גבוהות או לתפוס מקום רב במרפסת או בחצר שלכם.

 

עגלה למנגל חשמלי

למנגל חשמלי ניתן לרכוש עגלה מיוחדת שמאפשרת לכם לצלות איתו בכל מקום. העגלה הינה מתקפלת וניתן לאחסן אותה בנוחות או להכניסה לרכב כדי להשתמש במנגל החשמלי בזמן טיול או קמפינג שיש בו אפשרות לחיבור חשמל. העגלה תעניק למנגל יציבות ונוחות שימוש לחוויית גריל מופלאה בבית ומחוצה לו.

 

למי זה מתאים?

גריל חשמלי נוח מאד לאחסון, כמעט ולא תופס מקום, קל משקל, ניתן לניוד בקלות רבה ולאחסון בארון מטבח. מסיבה זו הוא נוח מאד לכל מי שגר בבית קטן, נמצא במעברים ומעוניין בחוויית גריל אישית ולא רוצה להתחייב להוצאה כספית גדולה של גריל מקצועי. בנוסף ליתרונות אלו, הגריל החשמלי של וובר מעוצב בצורה נאה במיוחד שמוסיף חן ויופי למטבח.

מנגל חשמלי - כל מה שצריך לדעת
די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות