BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנגל לגינה – איזה מנגלים מומלצים לחצר?

הגשמתם את חלום הבית והחצר ורוצים להזמין את כולם למסיבת ברביקיו אצלכם בחצר? במאמר זה נעשה לכם סדר בעולם הגרילאות ונציג בפניכם את שלושת המלכים הבלתי מעורערים של ממלכת המנגל – גריל הגז, גריל החשמל וגריל הפחמים, נציג את היתרונות של כל אחד מהם ונגלה ביחד מה הכי מומלץ לחצר הבית כדי שתמיד תהיו מוכנים לאירוח בשבתות וחגים, ימים טובים וגם סתם בספונטניות להזמין את מי שאתם רוצים לארוחה מזינה, בריאה וטעימה של בשר על הגריל, אז, מנגל לגינה – איזה מנגלים מומלצים לחצר?

 

מנגל לגינה

ישראלים מאד אוהבים לאכול בשר על האש, וגם אם החלטתם לעבור לתפריט בריא יותר ללא בשר תמיד תוכלו להעזר במנגל כדי לצלות ירקות לארוחה צמחונית בריאה, טעימה ומזינה לכם ולכל המשפחה. אם יש לכם חצר או גינה בבית ויש לכם אפשרות להציב בה מנגל, כל מה שתצטרכו לעשות זה לבחור את המנגל המתאים לכם ביותר מבחינת התקציב, התנאים והרצונות והצרכים שלכם ופשוט להזמין את כולם למסיבת ברביקיו שלא תשכח במהרה.

 

איזה מנגלים מומלצים לחצר?

ההתלבטות הגדולה של הישראלים בכל מה שנוגע למנגלים, הוא במה לבחור? במנגל גז, חשמל או פחמים? הויכוח נסוב בעיקר סביב השאלה מה יותר טעים, מה יותר נוח ומה יותר איכותי? קשה להכריע מה יותר טעים, כי כמובן שטעם הוא עניין אישי ועל כך לא ניתן להתווכח, אך בהחלט ניתן להעמיד את היתרונות של כל גריל ולהניח לכם לבחור על פי שיקול דעתכם:

גריל הפחמים

עבור הישראלי הממוצא, גריל הפחמים הוא המלך האמיתי והבלתי מעורער של עולם הגרילאות ואין מלבדו. זה נכון שהניחוחות שעולים מגריל הפחם אכן מגרים את מיצי הקיבה ומעניקים לו ארומה של ‘בשר על האש’ אמיתי, אבל חשוב לזכור כי הפחם וחלקיקיו נחשבים למזהמים הן את הסביבה והן את האוכל שאנו אוכלים. במידה ואתם עדיין נשארים נאמנים לגריל הפחמים המוכר והאהוב, להלן מספר דגמים שיכולים להשתלב נפלא בחצר שלכם ולהעניק לכם חווית מנגל יוצאת מן הכלל:

  • גריל פחמים One Touch Premium 57 –  דגם זה משלב עיצוב מרהיב במגוון של צבעים אופנתיים לבחירתכם: אדום, שנהב, כחול, ירוק, אפור ושחור, עם טכנולוגיה מתקדמת ביותר, נוחות וחווית משתמש מעולה. זהו גריל פחמים מודרני שגם יעניק לכם איכות גבוהה במיוחד של טיגון, צלייה, בישול ואפייה ( ניתן לאפות ולבשל עליו באמצעות כלים הנמכרים בנפרד ) וכל זאת במראה מעוצב ומודרני נעים ביותר לעין.
  • PERFORMER DELUXE עם הצתת גז – גריל פחמים מקצועי ואיכותי מאד שמשלב גם שולחן עבודה נוח ופרקטי ואיזור מרווח להנחת כלי עבודה ובישול. בדרך זו לא תצטרכו לרוץ הלוך ושוב למטבח כי שכחתם משהו, אלא הכל יהיה מסודר ומאורגן ממש לידכם. תוכלו לקצוץ סלט בזמן שהסטייק נצלה או להכין צלחות נאה לחוויה קולינרית מושלמת.
  • גריל פחם נייד KINGSFORD – זהו למעשה סיר בישול נייד שמכונה גם פוייקה בלשון העם, הוא קל משקל ( יחסית ) וניתן לאחסן אותו בארון או לשאת אותו בקלות בתא המטען של המכונית לנסיעה לפיקניק בשטח הפתוח. ניתן להשתמש בו בבית או מחוצה לו לארוחות נזיד, מרקים וגם לצליית בשרים, חביתות או מאפים.

למידע נוסף אודות: גרילי פחמים, לחצו כאן >>>

גריל הגז

גריל הגז מציע הפחתה משמעותית בצריכה האנרגטית שלנו ושימוש באנרגיה מתכלה וירוקה שאינה פוגעת בסביבה ואינה מחדירה חלקיקים מזהמים למזון שלכם, ועם זאת חוויה מושלמת של מנגל אצלכם בחצר. באמצעות המבערים העוצמתיים של גריל הגז תוכלו להגיע לטמפרטורה הרצויה בתוך דקות וגם לשמור עליה יציבה לאורך זמן. מתאים מאד לכל מי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום הגרילאות ולא מעוניין להתעסק בניפנופים ממושכים:

  • גריל גז נייד – Weber Traveler – גריל מתקפל שנוח מאד להשתמש בו בבית מבלי שיתפוס לכם מקום כשאינכם זקוקים לו, או להוציא אותו לטיול בשטח הפתוח. מתאים מאד למשפחות קטנות או לקבוצה של כמה חבר’ה לאירועים מזדמנים וספונטניים בעיקר.
  • גריל גז Weber Q1200 –  זהו גריל גז שיכול להתאים גם למי שאין לו מרפסת או חצר ועדיין מעוניין ליהנות מחוויה של גריל. קטן, קומפקטי ואינו תופס כמעט מקום, וגם מגיע במגוון צבעים אופנתיים ומגניבים.
  • גריל גז IOTA E300 – גריל גז מושלם לכל מי שרוצה להפוך תחביב לדרך חיים, גריל זה מקצועי ביותר ומאפשר לכם גם משטחי עבודה נוחים וגם ארונית אחסון גדולה ומרווחת לאחסון כלי עבודה והגשה, נוח מאוד לשימוש ובעל איכות גבוהה במיוחד.

למידע נוסף אודות: גרילי גז, לחצו כאן >>>

 

גריל החשמל

גריל החשמל מאפשר לכם לחבר את הגריל שלכם לנקודת חשמל בתוך הבית או מחוצה לו בנוחות רבה וליהנות מארוחת בשרים או שיפודי ירקות מתי שמתחשק לכם בלי שום בעיה:

  • גריל חשמלי WEBER Q2400 – גריל זה מתאים מאד לחצרות או מרפסות קטנות או לדירות שאין בהן כלל מרפסת או חצר, הוא נוח מאד לשימוש ומתאים גם למי שעדיין מתנסה בחווית הגרילאות. את הגריל החשמלי ניתן לקחת לקמפינג לחניוני לילה מוסדרים שיש בהם נקודת חשמל, וניתן גם לרכוש עבורו רגליים יציבות על גבי גלגלים ופלנצ’ה כדי לאפות עליו לחמים, פיצות וקינוחים טעימים.

למידע נוסף אודות: גרילים חשמליים, לחצו כאן >>>

 

לסיכום

לא משנה באיזה מנגל תבחרו, העיקר שתהיה לכם חווית משתמש נפלאה בזמן שאתם מכינים ארוחה טעימה, מזינה ובריאה לכל המשפחה, ומגשימים את חלום מסיבת הברביקיו אצלכם בחצר בכיף ובהנאה. הבחירה בין גריל גז, חשמל או פחמים היא עניין של טעם אישי וכל בחירה תהיה נכונה, מלאה בזכרונות נעימים ואווירה טובה, כך שבכל פעם שאתם מזמינים ל’על האש’ אצלכם, בטוח שיהיה הכי מוצלח בעולם.

די.אנד.אס בע”מ
די.אנד.אס בע”מ

חברת D&S הינה חברת יבוא המתמחה במוצרי פנאי ולייף סטייל בסגנון אמריקאי.

החברה, אשר נוסדה בשנת 1989, עוסקת ביבוא גרילים וריהוט גן והינה החלוצה בתחומה.

היום החברה נחשבת ליבואנית המובילה בענף ומספקת שרותי יבוא לרשתות המובילות בישראל ובנוסף מספקת שירות וחלקים למגוון רחב של גרילים הקיימים בארץ. די.אנד.אס הינה היבואנית המקורית של מוצרי וובר ארה”ב – החברה הגדולה בעולם, עם מכירות של למעלה ממיליון גרילים בשנה! במיתוג עצמי, החברה מייבאת באופן בלעדי את מוצרי דישף ודיגרדן הנמכרים בכל רחבי הארץ. לאורך השנים רכשה החברה קהל לקוחות המונה עשרות אלפי אנשים בכל חלקי הארץ.

די אנ אס בפייסבוק | די אנ אס ביטיוב | המייל שלנו: [email protected]

0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות