BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לאסאדו מפורק בגריל גז

מתכון לאסאדו מפורק בגריל גז הוא מתכון קליל מאוד וטעים במיוחד ולא תאמינו כמה שהוא פשוט. הבשר של האסאדו פשוט יפול לכם מהעצם ואתם תוכלו להנות מנתח שמן ואיכותי מאוד ואהוד במיוחד. מדובר על אחת הנתחים האהובים ביותר וכמובן שהוא לא כל כך יקר ביחס לנתחי הפרימיום השונים. אז בואו נלמד איך מכינים את הנתח המושלם הזה בגריל הגז הביתי שלכם.

רשימת מצרכים

אז עכשיו הגענו לחלק האחרון והוא המתכון לאסאדו מפורק בגריל גז. איך מכינים אותו אתם שואלים? קודם כל עליכם להביא את המרכיבים הבאים:

חומרים כמות
נתח אסאדו שלם כ-קילו
שמן זית חצי כוס
ענפי עשבי תיבול (לא חובה) מספר ענפים בודדים
מלח חופן
פלפל חופן

 

שלב ראשון – הכנת הנתח לצלייה

אז השלב הראשון במתכון לאסאדו מפורק בגריל גז הוא קודם כל להכין אותו לצלייה. איך עושים את זה אתם שואלים? אנחנו ניקח את הנתח שלנו ונשמן אותו בצורה נדיבה עם המון שמן זית, נוסיף לו מלח ופלפל ותוכלו להשתמש בענפי עשבי תיבול או תערובות תבלינים יבשות שאתם אוהבים. סיימתם? כעת אנחנו נעבור לשלב השני והוא ההכנה של הנתח עצמו.

 

שלב שני – צלייה של הנתח בגריל הגז

לשלב הצלייה במתכון לאסאדו מפורק בגריל גז הוא מחולק לשניים. הראשונה היא צלייה בחום גבוה והשלב השני הוא בחום נמוך. איך עושים את זה? ניקח את הנתח שלנו שאנחנו מעוניינים לצלות ונחמם את הגריל שלנו לחום גבוה. אחרי שהוא חומם נניח את הנתח שלנו וניתן לו להיצלות ולקבל צריבה חזקה מבחוץ.

סיימתם? כעת נעבור לשלב השני. נוריד את החום לכ-110 מעלות ונתחיל לצלות את הנתח שלנו מהחלק הגבוה יותר בגריל שלנו. ניתן לו להיצלות כמו שצריך במשך כ-שעתיים ולאחר מכן נוציא אותו, נעטוף אותו בנייר כסף ונכניס אותו חזרה (הפעם על הצד השני) עוד למשך כשעה וחצי. והנה יהיה לנו נתח מושלם מתפרק מהעצם.

הכירו את הגריל הפופולארי ביותר

מדובר באחד הגרילים הפופולאריים ביותר אם לא הפופולארי ביותר בכבודו ובעצמו. הוא נוח מאוד לשימוש והוא מתאים באופן מושלם למרפסת ולגינה שלנו עם העיצובים החדשניים והמודרניים שלו. הוא לא לוקח מאיתנו הרבה מאמץ והוא היום מהווה התחליף מספר 1 לפחמים, בדיוק כמו שהכיריים מגז החליפו את המדורות ככה גם גרילי הגז התחילו לאט לאט, יותר ויותר להחליף את גריל הפחמים.

 

יתרונות רבים יש לגריל

לגריל הגז יש מספר יתרונות רבים ומובהקים במיוחד. הראשון הוא היעילות שלו. הוא יעיל מאוד, לא צריך להתאמץ כדי להשתמש בו וניתן באופן ספונטני כל עוד יש לנו גז בבלון להנות מארוחת בשרים טובה ואיכותית שאפשר להכין עליו.

היעילות מגיע גם מכך שאין צורך לשרוף ולהבעיר פחמים, הכל בנוי על גז. הפשטות היא יתרון נוסף וחשוב במיוחד, אין דבר פשוט כמו להכין אוכל בגריל גז, כל שצריך הוא להדליק אותו והנה הוא מוכן ואפשר להכין ארוחה מושלמת באפס מאמץ ובצורה פשוטה במיוחד.

מתכון לאסאדו מפורק בגריל גז

עיצוב חדשני ומודרני

גריל הגז היום מחזיק בעיצובים חדשניים ומודרניים למדי כך שהוא משתלב באופן מושלם עם המרפסת והגינה וכמעט שלא תופס מקום. העיצובים החדישים שלו הופכים אותו לאטרקטיבי מאוד והוא מגיע עם שדרוגים רבים טכנולוגיים שהופכים את תהליך הצלייה של הבשרים בו לתהליך קליל ומדהים וכמובן מהנה במיוחד. לא פלא שרבים מן האנשים בוחרים להחליף את הגריל שלהם בגריל הגז המודרני.

 

רכישת גריל לבית – עצות שיעזרו לכם בתהליך הרכישה

אז אם החלטתם לרכוש גריל חדש לבית שלכם בין אם למטבח חוץ במרפסת או לגינה, אנחנו הכנו לכם מספר טיפים שיהפכו את תהליך הרכישה שלכם לפשוט יותר. הטיפים הללו מובנים משנים של ניסיון ומטרתם היא לעזור לכם ולהקל עליכם אך נדגיש שהם לא מחייבים אף אחד.

 

קודם כל תחליטו על הגריל הנכון עבורכם

השלב הראשון הוא קודם כל להחליט על הגריל הנכון והמתאים ביותר עבורכם. השוק היום מבוסס בעיקרו על 3 סוגים שונים של גרילים, גריל הגז, גריל הפחמים ומעשנות הבשרים. לכל אחד ואחד מהם יש את היתרונות שלו ולכן חשוב לדעת להתאים לכם את המוצר הטוב ביותר עבורכם. תחקרו מעט תראו מה מתאים לכם ותבחרו בגריל הטוב ביותר עבורכם שיהיה לכם נוח ומתאים בדיוק לצרכים שלכם.

 

תקציב – מינימום ומקסימום

בעת שהחלטתם על הרכישה תבינו בדיוק כמה אתם מעוניינים להוציא על הגריל שאתם רוכשים. היום יש מגוון רחב מאוד של יצרנים ותחרות עצומה בשוק אשר נותנת לנו יכולת רכישה כמעט בכל תקציב שאנחנו נעמיד. לכן על מנת לצמצם את המבחר ולמצוא את המתאים ביותר אנחנו ממליצים להתאים את הגריל קודם כל לכיס שלכם ולצרכים שלכם.

 

התייעצו עם מישהו שיודע

אם אתם מכירים אדם שביצע רכישה דומה בעבר תתייעצו איתו ותקחו ממנו את ההמלצות השונות שהוא מביא לכם. אם אתם לא מכירים אנחנו ממליצים כמובן להתעדכן בקבוצות הייעודיות ולשמוע מה הם מציעים לכם לעשות או להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו שהוא כאן עבורכם.

 

לסיכום

אפשר לראות שמתכון לאסאדו מפורק בגריל גז הוא מתכון קליל וטעים במיוחד. לא צריך להיות גאון ורק צריך סבלנות על מנת להכין את הנתח באופן מושלם. אפשר לאכול אותו ככה, אפשר לצד פחמימה שאוהבים, עם סלטים ואפילו בתוך לחם, הכל יהיה טעים. בתיאבון!

 

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות