BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לבריסקט בגריל גז

בריסקט בגריל גז הוא אחד מן המתכונים שיותר מצריכים סבלנות ובואו נגיד שלא כדאי להתחיל את הכנתו שאנחנו רעבים. מדובר בנתח שהוא אחד מן המובחרים והאהובים על ידי חובבי הבשר אבל בגלל זה גם צריך לדעת לתת לו את הזמן שלו בגריל על מנת שיצא מושלם וטעים במיוחד. אז איך מכינים את הנתח המובחר הזה אתם שואלים? בואו נתחיל. 

אז איך אנחנו בעצם מכינים נתח של בריסקט בגריל גז? את האמת שלא צריך להתאמץ על מנת להכין בריסקט טעים ואיכותי בגריל הביתי שלנו. אין יותר מידי דברים לעשות רק לשים לב לטמפרטורה הפנימית ולזמני הצלייה שלו אשר הם ארוכים מן הרגיל ויש לו לתת לו את הזמן הזה על מנת שיצא מושלם.

רשימת מצרכים

אז קודם כל ניקח את המרכיבים הבאים:

חומרים כמות
בריסקט כ- קילו
מלח גס חופן
כמון 1.5 כפות
צ’ילי (תבלין) ½ כף
פלפל שחור חופן קטן
שמן זית חצי כוס

אופן ההכנה

שלב ראשון – שלב הכנת הבריסקט לצלייה

בשלב הראשון אנחנו ניקח את כל התבלינים שלנו ושמן הזית ונתחיל לערבב אותם יחדיו עד ליצירת משחה. כעת בעצם נצטרך על מנת להכין בריסקט בגריל גז לבצע מריחה של כל התבלינים שלנו ביחד עם שמן הזית על הנתח ככה שכל חלק וחלק יקבל את הטעמים של התבלינים שלנו.
סיימתם? כעת נעטוף את הבריסקט בנייר אלומיניום, נכניס אותו למקרר למשך כמה שעות על מנת שיתייצב ויספוג את טעמי המרינדה שהכנו לו. לאחר מכן נוכל לעבור לשלב הבא, והוא שלב הצלייה בגריל הגז.

שלב שני – שלב הצלייה של הבריסקט

על מנת להכין בריסקט בגריל גז, אנחנו כעת נוציא אותו מן המקרר אבל לא מנייר האלומיניום שלנו. נחמם את גריל הגז שלנו לחום של בערך 120-130 מעלות, ונכניס את הבריסקט שלנו פנימה מכוסה בנייר האלומיניום לצלייה ארוכה. הצלייה תיקח מספר שעות וחשוב לוודא שהמכסה סגור וכמובן שהחום הפנימי של הבריסקט לא עובר את ה100 מעלות. בעת שהוא מגיע לטמפרטורה פנימית זו, אפשר להוציא אותו, להגיש ובתיאבון לכולם.

גריל גז – הגריל המבוקש ביותר בעולם

גריל הגז הפך לתחליף הפחמים המוכר והאהוב ביותר וכמובן שרבים מן האנשים ממשיכים לרכוש אותו ומעוניינים בגריל גז למרפסת או לגינה שלהם וזאת בזכות כל היתרונות המובנים שלו על פני המתחרים האחרים. נוחות מקסימלית, עיצוב חדשניים כל אלה ועוד הופכים אותו לכלי הצלייה הנהדר והמבוקש ביותר בשוק. אבל לפני שניגש להכנה של בריסקט בגריל גז, אנחנו רוצים לספר לכם קצת על מה כלכך מיוחד בגריל הגז.

גריל גז – לא סתם הביקוש אליו רק עולה ועולה

אז קודם כל חשוב שתכירו ותבינו שמדובר בכלי עם רמת ביקוש שלא ניתן להסביר אותה. הביקוש אליו לא מפסיק לעלות ורבים מן האנשים בוחרים לרכוש גריל גז איכותי וטוב לבית שלהם ולמקם אותו במרפסת או בגינה. גריל הגז הוא קודם כל מחזיק היום בטכנולוגיות חדשניות שהופכות אותו לכלי צלייה איכותי ומושלם בעבורכם.

תוסיפו את עניין הנוחות, לא צריך להשתמש בפחמים יותר על מנת להכין ארוחה מושלמת וטובה בגריל הביתי. כל שצריך הוא רק לקחת וללחוץ על הכפתור, לוודא שיש לנו גז בגריל ואפשר להתחיל לבצע צלייה איכותית של כל מעדני הבשר שאנחנו אוהבים. גם העיצובים שלו הם חדשניים ונוחים מאוד מה שהופך אותו לשילוב מושלם במרפסת או בגינה שלנו וכל אלה מסבירים לנו בדיוק, למה הוא כלכך מבוקש על ידי הציבור הרחב.

בריסקט בגריל גז

רכישת גריל חדש לבית – מה עליי לדעת לפני הרכישה?

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש גריל איכותי לבית שלכם בין אם למרפסת או לגינה ישנם מספר דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם מתחילים בתהליך. הסיבה היא שהליך של רכישת גריל עלול להיות לנו לפעמים מעט מפחיד וזה עקב חוסר ידע ופערי מידע שאנחנו פשוט לא מבינים בהם.

סוגי הגרילים השונים

אז קודם כל חשוב שתכירו את הסוגים השונים של הגרילים שקיימים בשוק וכמובן מה מהם הוא המתאים ביותר עבורכם. ניתן לבחור היום מבחינת סוגי הגרילים בגריל גז איכותי, גריל פחמים או מעשנות בשרים איכותיות אשר כל אחד ואחד מהם מחזיק ביתרונותיו שלו. לאחר שתבינו מה הם הסוגים השונים תוכלו להתאים לעצמכם את סוג הגריל בהתאם לצרכים שלכם ממנו וכמובן לדרישות שיש לכם.

אנשי מקצוע בתחום הם המפתח לרכישה נבונה

היום על מנת לבצע רכישה נבונה מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום שיידעו להכווין ולהתאים לכם את הגריל המושלם ביותר בעבורכם בהתאם לצרכים שלכם. אנחנו יותר ממזמינים אתכם לפנות אלינו ואל הצוות המקצועי שלנו שנמצא כאן עבורכם עם שנות ניסיון רבות בתחום והבנה רבה.
אנחנו יודעים למצוא עבורכם את הגריל המושלם בהתאם לצרכים שלכם מן הגריל ובהתאם לתקציב שלכם. אז אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו לקבל שירות מקצועי, אדיב ונהדר שיהפוך את כל הליך הרכישה להליך קליל במיוחד עבורכם.

סיכום

אז הנה, מדריך קצרצר ואיכותי בעניין הכנה של בריסקט בגריל גז שהוא אחד הפשוטים וכמובן הקלילים ביותר שיש. אז אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו וכמובן לשתף אותנו בתוצאות שלכם. מתכונים נוספים בגריל הגז שלכם תוכלו למצוא אצלנו באתר, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות