BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לבריסקט במנגל פחמים

בריסקט במנגל פחמים הוא נשמע אולי אחד הנתחים היותר מפחידים לעשייה, אבל אתם לא תאמינו כמה הוא פשוט ונהדר להכנה במנגל הביתי שלנו מבלי לצאת מהבית. הנתח אמנם דורש מעט צומת לב וסבלנות אבל אם עושים אותו כמו שצריך אפשר להנות מנתח איכותי עם טעמים מושלמים באפס מאמץ. אז איך עושים את זה אתם שואלים? בואו נתחיל ביחד. 

על מנת להכין בריסקט במנגל פחמים לא צריך להתאמץ יותר מידי אלא רק לשים לב לזמנים ולתת לו כמובן את הזמן שלו להתבשל. לא צריך גם הרבה מרכיבים, צריך תיבול מינימלי ואתם לא תאמינו כמה טוב יעשה לבריסקט הצלייה הארוכה על הפחמים של הגריל. אז איך עושים בריסקט איכותי על גריל הפחמים שלכם?

רשימת מצרכים

בואו נתחיל מלאסוף את המרכיבים הבאים:

מרכיבים כמות
בריסקט כ- קילו
מלח גס חופן
כמון 1.5 כפות
צ’ילי (תבלין) ½ כף
פלפל שחור חופן קטנה
שמן זית חצי כוס

אופן ההכנה

שלב ראשון – שלב הכנת הבריסקט לצלייה

בשלב הראשון שלנו בעת שאנחנו מכינים בריסקט במנגל פחמים, אנחנו קודם כל רוצים לעשות לו מרינדה שיקבל ממנה את הטעמים הדרושים. ניקח את כלל המרכיבים שיש לנו למעלה, נערבב אותם יחדיו ונפזר ונמרח על כל הנתח שלנו מתחילתו ועד סופו ככה שלא תהיה נקודה יבשה אחת. אחרי שסיימנו את השלב הזה, אנחנו נמשיך ונעטוף את הנתח בנייר אלומיניום וניתן לו מספר שעות מנוחה במקרר לספיגת הטעמים.

שלב שני – צלייה של הנתח בגריל

אז החלק השני שלנו בעת שאנחנו מכינים בריסקט במנגל פחמים, הוא באמת החלק של הצלייה. הבריסקט מחייב אותנו לצלייה ארוכה מאוד ולכן ניקח את הנתח ונכניס אותו לתוך מנגל הפחמים שלנו למשך זמן ארוך מאוד. חשוב מאוד לעבור עם כלים של מד טמפרטורה לבשר וזאת על מנת לוודא שלא עוברים את 100 המעלות הפנימיות של הנתח. מרגע שהוא מגיע ל100 מעלות בחלקו הפנימי, ניתן להוציא אותו, לתת לו כמה דקות של נשימה, להגיש ובתיאבון לכולם!

גריל פחמים – גריל נוסטלגי בעל חשיבות רבה עבורנו

אז קודם כל לפני שנתחיל להכין בכלל בריסקט במנגל פחמים, אנחנו רוצים לוודא שאתם זוכרים ומכירים את גריל הפחמים. אם בעבר הוא היה אותו גריל נירוסטה פשוט שהיה זרוק בחלק האחורי של הרכב עם כמה שקים של פחמים, הוא מעלה לנו היום המון נוסטלגיות וזיכרונות של ארוחות מדהימות של בשרים שהיינו נוסעים בעבורן אל היער הקרוב, הפארקים, חוגגים את ימי העצמאות השונים, קמפינגים ועוד שלל חוויות שהגריל הזה היה חלק בלתי נפרד מהן. אבל היום הגריל כבר הפך להיות יחסית מיושן ורבים מן האנשים בוחרים לרכוש גריל פחמים חדשני יותר בין אם לגינה או למרפסת ולכך סיבות רבות.

 

מה מיוחד ולמה כולם רוכשים גריל פחמים חדש?

אנשים רבים הבינו שעל מנת לשחזר את החוויות של הפחמים לא צריך כבר לצאת מהבית, אפשר לרכוש גריל פחמים חדשני ואיכותי אשר יהיה חלק מהבית בין אם במרפסת או בגינה שלכם. הגריל מביא איתו קודם כל התקדמות טכנולוגית רבה.

בנוסף הגריל מחזיק בעיצובים חדשניים שמתאימים באופן מושלם לעיצוב המודרני של המרפסת או הגינה שלנו. תוסיפו את כל הדברים המדהימים והטעימים שאפשר להכין בגריל פחמים חדשני וביתי וכמובן אל תשכחו את החלק החשוב ביותר והוא שלא צריך לעזוב את הפחמים ואפשר להכין איתם ארוחה יוצאת מן הכלל בלי שום חשש.

בריסקט במנגל פחמים

אז איך אני קונה גריל חדש? – מה חשוב לדעת

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש לעצמכם לביתכם גריל איכותי וחדש, מדובר בהחלטה אולי הנבונה ביותר שאפשר לעשות. אבל כולנו יודעים שרכישה של גריל עלולה להיות מפחידה במיוחד בעיקר כשלא מכירים את התחום ולכן הכנו לכם מדריך קצרצר או יותר נכון כמה עצות שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנבונה ביותר בעבורכם.

 

קודם כל תבחרו סוג גריל ואחר כך את השאר

אז בהתחלה חשוב לנו לדעת ולשים את האצבע על סוג הגריל שאנחנו רוצים וצריכים בעבורנו. סוגי הגרילים היום מתחלקים לשלושה : גרילי פחמים איכותיים (הקרוי גם מנגל), גריל גז נהדר וכמובן מעשנות בשרים איכותיות שלכל אחד ואחד מהם יש את היתרונות שלו. על מנת לבצע רכישה נבונה חשוב להבין מה מבניהם הוא המתאים ביותר בעבורכם מבחינת הצרכים שלכם והיתרונות של סוג הגריל. לאחר שתדעו להתאים את סוג הגריל לצרכים שלכם יהיה לכם הרבה יותר קל לבצע רכישה נבונה.

 

התייעצו עם מישהו שמבין – הוא ידע להכווין אתכם

אז עצה נוספת היא באמת התייעצות עם מישהו מהתחום שמבין מעט את עולם הגרילים וצליית הבשרים. אם אתם לא מכירים אחד כזה הצוות המקצועי שלנו הוא צוות בעל ניסיון רב והוא מומחה בהתאמת גרילים לצרכי הלקוחות השונים. הוא יודע לקחת את כל המשתנים השונים, בין אם מדובר בתקציבים שונים שיש לכם וכמובן הצרכים השונים שיש לכם מן הגריל ולעשות התאמה מושלמת של הגרילים המתאימים ביותר בעבורכם. הצוות שלנו ידוע בתור צוות לא רק מקצועי אלא גם שירותי במיוחד והוא פה על מנת להפוך לכם את הרכישה לפשוטה ככל הניתן.

סיכום

אז הנה לכם, מתכון מושלם של בריסקט במנגל פחמים שלא תאמינו בכלל כמה הוא טעים וכמה הוא פשוט. לכל שאלה אנחנו נמצאים פה עבורכם ויותר מנשמח לשמוע איך יצא לכם. אז אם אתם מעוניינים בעוד מתכונים איכותיים וטובים בעבור המנגל הביתי שלכם, מוזמנים להסתכל באתר.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות