BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לזרוע טלה בגריל גז

מתכון לזרוע טלה בגריל גז הוא מתכון מעניין מאוד שמגיע לשבור שגרה. הזרוע של הטלה למי שיודע להכין אותה היא אחד מחתיכות הבשר היותר איכותיות וטעימות שיצא לכם להכין וכמובן שהיא לא יקרה כל כך כמו שחשבתם. אז איך מכינים את הזרוע בגריל הגז הביתי שלנו? לשם כך הכנו לכם מתכון קליל וטעים במיוחד שירשים את כל מי שמגיע. 

אז מה עושים בהכנת מתכון לזרוע בגריל גז? מדובר במתכון לא קשה במיוחד אבל טעים בטירוף שאולי יגרום לכם טיפה לשנות את התפיסה שלכם בכל מה שקשור להכנה של הזרוע.

רשימת מצרכים

אז לשם כך לא תצטרכו יותר מידי מרכיבים:

מרכיבים כמות
זרוע טלה נתח שלם – כקילו
מלח גס 1.5 כפיות
פלפל שחור 1 כפית
פפריקה מתוקה ½ כף
כמון ½ כף
שום כתוש 4 שיניים
שמן חצי כוס

אופן ההכנה

שלב ראשון – הכנת הזרוע לבישול ארוך

אז קודם כל חשוב להדגיש שעל מנת להכין מתכון לזרוע בגריל גז אנחנו קודם כל צריכים להבין שמדובר בבישול ארוך. לשם כך אנחנו ניקח את כלל המרכיבים שלנו למעט הזרוע שיש לנו למעלה ונערבב אותם ביחד לעיסה אחת שמוכנה ומחכה לזרוע עצמה. אחרי שסיימנו נערבב את הכל וכמובן נתחיל במריחה של הזרוע עם כל המרכיבים שלנו ככה שלא נפספס ואף לא חלק אחד. כעת כשהזרוע מוכנה נעבור לחלק השני.

 

שלב שני – צלייה ארוכה של הזרוע טלה

כעת בשלב הזה של המתכון לזרוע בגריל גז אנחנו ניקח את הזרוע שהכנו ונתנו לה לשבת עם הטעמים החדשים שלה זמן וניתן לה צריבה קלה משני הצדדים על הגריל, אחרי שסגרנו את הבשר ונתנו לזרוע שלנו את הסגירה, נעטוף אותה בנייר כסף וניתן לה להתחיל להתבשל לא באופן ישיר עם האש במשך כמה שעות.

לאחר בין 3-5 שעות תלוי בסבלנות שלכם, תבדקו אם הזרוע כבר רכה ונימוחה, אם כן אתם יכולים להוציא, לתת לה כמה דקות של מנוחה וניתן לפרוס ולהגיש.

הכירו את גריל הגז – היכרות קצרה עם הכלי ששובר השוק

אז לפני שבכלל נדבר על מתכונים כמו מתכון לזרוע בגריל גז אנחנו קודם כל נתחיל בלהסביר מעט על גריל הגז. גריל הגז פרץ אלינו בשנים האחרונות והפך להיות ממש קונצנזוס בקרב האנשים בעלי המרפסות והגינות והפך להיות פופולארי במיוחד והמבוקש ביותר. הוא מאוד נוח לשימוש עם יתרונות רבים ומתאים בזכות עיצובים חדשניים ומודרניים באופן מושלם למרפסת או לגינה שלנו והפך לתחליף מספר אחד בכל מה שקשור לגרילי פחמים.

זרוע טלה בגריל גז

יתרונותיו הרבים של הגז על הפחמים

לגריל הפחמים יש את היתרונות שלו כמובן ואנחנו ממש לא נגדו אבל מה שגריל הגז מביא איתו זה המון יתרונות על פני גריל הפחמים מה שהופך אותו לאטרקטיבי במיוחד. קודם כל הוא הרבה יותר ספונטני ונוח לשימוש מאשר גריל הפחמים, לא צריך לשבור את הראש עם פחמים והדלקות ובאמת תוך דקות אפשר להרים ארוחה מושלמת ובלי כל חשש.

יתרון נוסף מגיע מהפשטות שלו, הכל בלחיצת כפתור וכל מה שצריך זה מעט גז ואפשר להרים ארוחה מדהימה באפס מאמץ מה שהופך את זה למדהים עוד יותר.

 

עיצוב חדשני ומודרני שמתאים את עצמו אליכם

כולנו משקיעים המון על מנת להפוך את המרפסת והגינה שלנו למעוצבת בצורה יפה ואנחנו מפחידים מאוד להרוס את העיצוב. הגרילים של היום מחזיקים בעיצובים חדשניים ומודרניים במיוחד מה שגורם להם להפוך לממש חלק מהעיצוב ולהתאים את עצמם לעיצובים השונים שאנחנו עושים במרפסות או בגינות שלנו. תוסיפו לכך את השדרוגים הטכנולוגיים הרבים שמצטרפים אליו ואתם תבינו בדיוק למה כולם רצים לרכוש אחד כזה לבית שלהם.

רכישת גריל חדש – עצות מהשטח

אז אם החלטתם על רכישה של גריל איכותי לבית שלכם מדובר בהחלטה מאוד חכמה אבל שיכולה להלחיץ טיפה. לשם כך הכנו לכם מדריך קצר שמטרתו לעזור לכם בכל מה שקשור להליך הרכישה וככה תוכלו לבצע את הרכישה עם הרבה פחות חששות ממה שהתחלתם אותה.

קודם כל תבחרו את הגריל הנכון ביותר עבורכם

בעת שאנחנו ניגשים לרכוש גריל אין עניין של נכון או לא נכון יש רק מה הנכון ביותר עבורי ועבור הצרכים שלי. לכן קודם כל אתם צריכים לבחור את סוג הגריל שמתאים לכם יותר בין אם מדובר בגריל גז איכותי, גריל פחמים או מעשנת בשרים וזאת בהתאם לרצונות שלכם ומה שאתם מעוניינים לעשות איתו. תבדקו את הסוגים השונים ותבחנו מה הנכון ביותר עבורכם טרם הרכישה.

תעבדו עם תקציב מסודר

אז עצה נוספת על מנת לרכוש את הגריל הנכון ביותר עבורכם היא לעבוד עם תקציב מוגדר מראש. השוק היום עמוס באלטרנטיבות שונות המתאימות כמעט לכל כיס ולכן חשוב לעשות בדיקה ולראות כמה אתם מעוניינים להשקיע על מנת להנות מגריל איכותי לבית שלכם.

ברגע שתכינו את התקציב שלכם מראש אתם תוכלו להוציא הרבה יותר מהתהליך הרכישה ולצמצם את האלטרנטיבות השונות למספר מועט יותר אבל עדיין ישאר לכם מבחר רב שממנו תוכלו לבחור של גרילים מסוגים שונים שמתאימים לכיס שלכם.

לסיכום

אז כמו שאתם מבינים מתכון לזרוע בגריל גז הוא מתכון שדורש בעיקר סבלנות, אם יודעים להכין את הזרוע יש לנו ארוחה מדהימה וקלילה מאוד שלא צריך להתאמץ בשבילה והיא תהיה פשוט מושלמת עבור כולם.מדובר בנתח שאנשים פחות מעריכים ופחות מכירים אבל מי שיודע להכין אותו כמו שצריך ייהנה בטירוף. בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות