BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לזרוע טלה בגריל פחמים

מן המתכונים מתכון לזרוע בגריל פחמים הוא אחד שהולכים לשנות לכם את התפריט הרגיל שאתם מכינים בעל האש הביתי שלכם. כל מה שתצטרכו זה מספר מרכיבים מצומצם ואתם פשוט תתחילו להנות מנתח איכותי, שווה במיוחד שאם יודעים להכין אותו בהתאם להוראות אפשר לעשות ארוחה פשוטה ומדהימה במיוחד. אז איך מכינים את הנתח המושלם הזה? הכנו לכם אחלה של מתכון, בואו נתחיל. 

רשימת מצרכים

אז איך מכינים זרוע בגריל פחמים אתם שואלים? קודם כל לא תצטרכו הרבה מאוד מרכיבים. כל מה שאתם צריכים הוא המרכיבים הבאים:

מרכיבים כמות
זרוע טלה נתח שלם – כקילו
מלח גס 1.5 כפיות
פלפל שחור 1 כפית
פפריקה מתוקה ½ כף
כמון ½ כף
שום כתוש 4 שיניים
שמן חצי כוס

אופן ההכנה

שלב ראשון – הכנת הזרוע של הטלה לצלייה

אז קודם כל בעת הכנה של המתכון לזרוע בגריל פחמים אנחנו נצטרך להכין את הזרוע שלנו לצלייה ארוכה בגריל הפחמים. אנחנו ניקח את כלל המרכיבים שיש לנו למעלה ונערבב אותם בצורה אחידה וטובה וזאת על מנת שיהיו מוכנים למריחה על הנתח המדהים שלנו. סיימתם? כעת תעברו על כל הזרוע טלה שלכם ותמרחו בכל נקודה את הטעמים המושלמים האלה, לאט לאט הטעמים יתחזקו וישתלטו וישבו על הנתח שלכם באופן מושלם.

 

שלב שני – צלייה ארוכה של הזרוע

שלב הצלייה במתכון לזרוע בגריל פחמים הוא שלב שמתחלק לשניים. בהתחלה ניקח את נתח לאחר שספג את הטעמים במשך כמה שעות ונניח אותו על הרשת של הגריל פחמים שלנו וניתן לו להיסגר מכל הכיוונים. צלייה חזקה שתיתן לו את הקראסט ממש כמה דקות בודדות על כל צד. לאחר מכן, ניקח את הנתח ונעטוף אותו בנייר כסף ונניח אותו בפנים ונסגור את המכסה למשך כמה שעות טובות.

הנתח צריך לשבת בפנים ולהתבשל ולאט לאט הוא יתחיל להיות מוכן. אנחנו ממש מבצעים פעולה של עישון עם הגריל שלנו למשך 4 שעות בערך. הנתח יהיה מוכן כשהוא רך ומתפרק ומוכן לאכילה.

גריל פחמים – הגריל שכולנו אוהבים

אז כולנו אוהבים את גריל הפחמים, מדובר אולי בגריל האהוב ביותר והחרוש ביותר והמוכר שניתן להשיג בימים אלו. כולנו מכירים אותו בצורה של נירוסטה שהיה מלווה אותנו בשבתות ובחגים, בימי העצמאות השונים וכמובן גם ללא סיבה מיוחדת. כל מה שהיה צריך היה להיכנס עם אבא לרכב, לראות אותו זרוק מאחורה עם 2-3 שקי גחלים ומתחילים נסיעה לפארק או ליער הקרוב על מנת להכין ארוחה מדהימה ומושלמת.

זרוע טלה בגריל פחמים

המדריך לרכישת הגריל החדש – מספר עצות מועילות

אז קודם כל הכנו לכם מספר עצות מועילות טרם המתכון לזרוע בגריל פחמים וזאת על מנת לעזור לכם בהליך הרכישה שלכם. הסיבה לכך היא שכולנו יודעים כמה מפחיד עלולה להיות רכישה של מכשיר שאנחנו לא מכירים ולכן עשינו לכם סוג של מדריך קטן, מספר עצות שיעזרו לכם במידה ותחליטו לבצע את הרכישה הנהדרת הזו.

 

קודם כל לבחור תמיד את הסוג הנכון עבורכם

אז הדבר הראשון ואולי החשוב ביותר הוא בחירת סוג הגריל לפני שאתם מתחילים בכלל בהליך הרכישה. סוג הגריל משפיע מאוד ומצמצם לכם את ההיצע הקיים בשוק, אנחנו ממליצים מאוד לבצע בחינה ולהבין בדיוק איזה גריל אתם מעוניינים להחזיק ואיזה גריל יתאים לכם יותר וישרת אתכם יותר באופן המטיב ביותר עבורכם. לשם כך אנחנו מאוד ממליצים לקרוא מעט ולהבין את הגרילים השונים ובכך לבחור את הסוג שיתאים לכם.

 

עבודה עם תקציב תעזור לכם מאוד

להכין את התקציב מראש הוא לא סתם חשוב הוא אולי הדבר החשוב ביותר לפני שאתם מגיעים לרכוש גריל ביתי ואיכותי. הכנת התקציב תמנע ממכם מצב של רכישה שאינה תואמת את הכיס שלכם וכמובן יגרום לכם לצמצם את ההיצע בהתאם ליכולת הכלכלית שלכם וכל זה בעת שבאמת יש מבחר פשוט עצום של גרילים מסוגים שונים.

 

התייעצו עם בעלי ניסיון

מישהו שביצע רכישה דומה לשלכם יוכל לעזור לכם מאוד ולתת לכם את העצות המועילות ביותר, ניתן למצוא אנשים רבים כאלה בפייסבוק בקבוצות הייעודיות וכמובן דרך חברים או מכרים. אם אתם לא מעוניינים להשתמש בפלטפורמות הללו כמובן שהצוות המקצועי שלנו נמצא כאן עבורכם לענות לכם על כל שאלה שעולה לכם.

 

אז לסיכום

מתכון לזרוע בגריל פחמים הוא מתכון קליל ומושלם למי שרוצה לנסות נתחים מעט אחרים וזולים עוד יותר. אנחנו מאוד ממליצים לכם לנסות את המתכון המושלם הזה ולא תאמינו בכלל כמה הוא הולך לשנות לכם את הארוחה, אז בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות