BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לזרוע טלה במעשנת בשרים

מתכון לזרוע במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים שהולכים להפוך לכם את הארוחה לארוחה פשוט מושלמת. למי שלא מכיר את זרוע הטלה היא ה”אוסובוקו” של הפרה ועל מנת להכין את החלק הזה אנחנו לא צריכים לעבוד קשה אלא רק לתת למעשנה לעבוד כמה שעות טובות ותהיה לנו ארוחה מושלמת. 

איך מכינים את החלק הטעים הזה? אז קודם כל חשוב להדגיש שעל מנת להכין מתכון לזרוע במעשנת בשרים צריך בעיקר סבלנות, אנחנו הולכים להכין את זה במשך הרבה מאוד זמן וכשאני אומר הרבה זמן מדובר על לפחות 5 שעות צלייה אם לא יותר.

רשימת מצרכים

לשם כך אתם תצטרכו קודם כל את המרכיבים הבאים:

מרכיבים כמות
זרוע טלה נתח שלם – כקילו
מלח גס 1.5 כפיות
פלפל שחור 1 כפית
פפריקה מתוקה ½ כף
כמון ½ כף
שום כתוש 4 שיניים
שמן חצי כוס

 

אופן ההכנה

שלב ראשון – בואו ונכין את הזרוע שלנו לצלייה ארוכה במעשנה הביתית

אז כעת כשיש לכם את המרכיבים על מנת להכין מתכון לזרוע במעשנת בשרים אנחנו נתחיל בהכנה של הזרוע שלנו לצלייה ארוכה. איך נעשה את זה? נערבב את כל המרכיבים שלנו עד שיהפכו למשחה אחידה, מרגע שמדובר במשחה אחידה אפשר יהיה להתחיל למרוח ולעסות את הנתח שלנו עד שכל הטעמים יספגו. סיימתם? מעולה, כעת תתנו לו כמה שעות לספוג את הטעמים והוא יהיה מוכן לצלייה.

 

שלב שני – שלב העישון

כעת נתחיל בשלב האחרון של מתכון לזרוע במעשנת בשרים. אנחנו ניקח את הנתח שלנו ונעטוף אותו בנייר כסף, נכניס אותו למעשנה שלנו אך ורק לאחר שחיממנו אותה כמו שצריך לחום של 110-120 מעלות. כשהיא מוכנה אנחנו ניקח את הנתח שהכנו וכיסינו בנייר הכסף ונכניס אותו פנימה ופשוט נשכח ממנו.

תשכחו ממנו לפחות ל4 שעות. לאחר מכן, אתם יכולים לפרק את הנייר כסף ולהכניס אותו לצלייה של עוד זמן מה עד שיגיע לטמפרטורה פנימית של בערך 87-92 מעלות ואז כשתראו שהוא מתפרק בקלות ופשוט נמס יש לכם ארוחה מושלמת להגשה.


 

הכירו את הכלי צלייה הוויראלי ביותר שיש

אז מי שמאיתנו לא בדיוק מחובר לכל העולם של הרשתות החברתיות לא יודע אבל המעשנות הפכו להיות כלי הצלייה הוויראלי ביותר. היכולת של המעשנה לרכך את הבשר ולהפוך אותו לרך במיוחד ומתפרק בטירוף הפך את הכלי הזה לכלי שמשתתף כמעט בכל סרטון של הכנת בשרים וגם מתכונים רבים מסוגים שונים שמביאים את יתרונות העישון אל העולם.

הפלטפורמות מלאות פשוט בסרטוני הדגמה, מתכונים ועוד שלל דברים רבים שהביאו את המעשנה להיות כלי וויראלי וכך גם מבוקש מאוד בשוק.

 

מתכון לזרוע טלה במעשנת בשרים

המעשנות של היום – הכירו את המעשנות המודרניות

אז המעשנות של היום כבר הפכו למודרניות והן מחזיקות בטכנולוגיות חדשות וכמובן בעוד חלקים חדשים שהפכו אותן למודרניות ועכשוויות. הן כבר לא עשויות מחלקים לא איכותיים והן מחזיקות בעיצובים חדשניים ומודרניים שיכולים לגרום לכם להתבלבל.

המעשנות של היום הן כמובן נוחות בהרבה לשימוש והן מהוות כלי צלייה אולטימטיבי שרבים מן האנשים בוחרים להשתמש בו בגלל הנוחות הרבה שהם מביאים איתם וכל מה שצריך על מנת להכין ארוחה מושלמת זה מעט סבלנות.

 

המדריך למעשן המתחיל – בואו לרכוש מעשנה

אז על מנת להתחיל ולעשן בשרים בבית אין מה לעשות ישנו צורך ברכישת מעשנה איכותית וטובה שתביא לך את העונג שבהליך העישון. לשם כך הכנו לכם מספר עצות שיעזרו לכם בתקווה על מנת שתוכלו לרכוש את המעשנה הטובה ביותר עבורכם.

 

תלמדו קצת על המעשנות

אז העצה הראשונה ואולי החשובה ביותר היא תעשו מחקר קטן, תבינו מעט יותר את העולם הזה שנקרא עישון בשרים. מדובר בעולם רחב עם כלים ואפשרויות מדהימות שאנחנו מאוד ממליצים לכם לקרוא מעט ולהבין בדיוק איך הוא עובד. היום יש המון מידע בהישג יד דרך הגוגל והפייסבוק וכמובן קבוצות ייעודיות שנותנות המון מידע ומתכונים טעימים שיגרמו לכם להבין את העולם הזה טיפה יותר לעומק.

 

אל תלכו על המרשים ביותר

אם אתם מעשנים מתחילים תתחילו ותתייעצו על רכישת מעשנות למתחילים, אנחנו מאמינים שלא צריך לקפוץ לעמוקים לפני שאתם למדתם לשחות ואותו דבר גם בעולם עישון הבשרים. ניתן לרכוש מעשנות איכותיות וטובות גם למתחילים שיתנו לכם את האפשרות ללמוד ולהכיר את המכשיר הזה ואת השימושים בו באופן מושלם לפני שאתם רצים לרכוש את המעשנה הכי גדולה ומרשימה וכמובן יקרה ביותר.

 

אז לסיכום

כמו שאתם יכולים לראות מתכון לזרוע במעשנת בשרים הוא קליל ונהדר שבעיקר מצריך מאיתנו סבלנות. אנחנו מאוד ממליצים לכם לנסות את המתכון המושלם הזה וגם את שלל המתכונים האחרים שאנחנו פרסמנו למעשנה הביתית שלכם. אז בתיאבון לכם!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות