BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחזה עוף בדבש ושום בגריל גז

מתכון לחזה עוף בדבש ושום בגריל גז הוא אחד מן המתכונים הכי פשוטים וטעימים שאפשר להכין. השילוב בין החרפרפות הקלה והטעם של השום משתלבים נהדרים עם הטעמים המתוקים של הדבש ויוצרים הרמוניה מושלמת של טעמים אצלנו בפה. אז איך מכינים את חזה העוף הפשוט והטעים הזה בגריל הביתי שלנו? הכנו לכם מתכון מושלם.

בחלק זה נסביר בדיוק איך להכין את חזה העוף ככה שהוא יצא במידת העשייה המושלמת וכמובן בטעמים המושלמים ביותר עבורכם.

מצרכים

לא צריך הרבה מרכיבים וכמובן שאין צורך בהרבה עבודה, כל מה שצריך זה חזה עוף איכותי וכמה מרכיבים בודדים כדי להכין ארוחה מושלמת במיוחד. אז על מנת להכין את הארוחה המדהימה הזו אתם תצטרכו את המרכיבים הבאים:

מרכיבים כמות
חזה עוף כ- קילו
שיני שום כתושות 4 שיניים
מלח ½ כפית
דבש 3 כפיות
שמן זית 1 כף

אופן ההכנה

שלב ראשון – הכנת מרינדה איכותית

אז השלב הראשון בעת שמכינים מתכון לחזה עוף בדבש ושום בגריל גז, אנחנו נכין מרינדה איכותית וטעימה במיוחד. כל שעלינו לעשות הוא לקחת את המרכיבים שיש לנו למעלה ולערבב אותם יחדיו עד שתיווצר לנו מרינדה אחת אחידה שמחכה לחזה העוף. אחרי שסיימנו? אפשר להכניס את חזה העוף שלנו פנימה ולתת לו כמה שעות עם עדיפות ללילה שלם על מנת שיקבל ויספוג את הטעמים באופן מושלם.

 

שלב שני – שלב הצלייה

אז הגענו לחלק האחרון במתכון לחזה עוף בדבש ושום בגריל גז. החלק הזה הוא החלק שבו אנחנו נבצע צלייה של חזה העוף שלנו בגריל הגז הביתי. איך עושים את זה? מאוד פשוט. נחמם את הגריל שלנו ונניח לאחר החימום את חזה העוף שלנו על הגריל ונתחיל בתהליך הצריבה.

תהליך הצריבה לא אמור לקחת יותר מכמה דקות בודדות וחשוב לשים לב שחזה העוף שלנו מוכן גם מבפנים. ניתן להשתמש גם ברצועות דקות שלו ולו בחזה שלם אם רוצים להיות בטוחים שהוא מוכן.

גריל הגז – בואו ותכירו חלק מהיתרונות המובנים שלו

אז קודם כל חשוב להבין שלגריל גז יש המון יתרונות שקשה לשים את האצבע על כולם במאמר אחד. אבל הוא מחזיק במספר יתרונות בולטים שחשוב לשים עליהם דגש. הראשון אולי היתרון הכי שכיח ומובן מאליו הוא יתרון הנוחות. אם בגריל פחמים יש את הצורך בהדלקה של הפחמים, כאן כל מה שיש לעשות הוא להדליק את הגז ובדיוק כמו בכיריים שלכם בבית אפשר להתחיל ארוחות בשרים מדהימות בקלות רבה.

היתרון השני הוא יתרון הספונטניות, בפחמים קשה להיות ספונטני ורק תהליך ההכנה של הפחמים לצלייה לוקח לנו לפחות שעה על מנת שיהיו במצב של צלייה. כאן בכמה דקות אפשר להתחיל להכין את הארוחה שרוצים ולכבות ברגע שסיימנו.

מתכון לחזה עוף בדבש ושום בגריל גז

רכישת גריל גז חדש – כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הרכישה

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש גריל גז חדש ואיכותי לבית שלכם, מעולה. אבל אנחנו יודעים שלרוב רכישה של כלי צלייה מלווה בהרבה פחדים וחששות ולכן הכנו לכם מדריך קצר או יותר נכון מספר עצות שיעזרו לכם עם תהליך הרכישה ויהפכו אותו לפשוט עוד יותר.

 

קודם כל תקראו קצת

אז העצה הראשונה שלנו היא באמת תעשו קצת שיעורי בית על מנת שתבינו את העולם שאתם נכנסים אליו. היום ישנם המון סוגים של גרילי גז וחשוב להבין את ההבדלים הרבים שיש ביניהם. על מנת לקרוא אפשר למצוא מאמרים רבים באינטרנט וכן סרטונים רבים המפרטים על הדגמים השונים ברשתות החברתיות ובקבוצות הייעודיות שם.

 

הכינו לכם את התקציב מראש

היום המחירים של הגרילים מהסוגים השונים הם נמצאים בסקאלת מחירים רחבה במיוחד. הסיבה לכך היא שהשוק הוא כלכך תחרותי שיש כלכך הרבה יצרניות שמתאימות לסוגים שונים של רוכשים וכמובן לכיסים שונים. אנחנו מאוד ממליצים לכם לבצע את הרכישה כאשר אתם מגדירים לעצמכם טווח מינימום ומקסימום שאותו אתם מעוניינים להוציא על הגריל הבא שלכם.

 

התייעצו עם צוות המומחים שלנו

החלק האחרון ואולי החשוב ביותר הוא לזכור שצוות המומחים שלנו הוא כאן עבורכם. אנחנו מחכים לכם על מנת לעזור לכם בכל התהליך ולענות על כל השאלות שיש לכם ולתת לכם ליווי מלא ככה שתצאו הכי מרוצים שאתם יכולים. לכל שאלה אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו ואנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות האדיב והמקצועי ביותר על מנת שתצאו מרוצים מכל תהליך הרכישה באופן מלא.

אז לסיכום

מתכון לחזה עוף בדבש ושום בגריל גז הוא אחד המתכונים הכי פשוטים שיצא לכם להכין והוא פשוט בריא ונהדר. אז אם אתם מחפשים משהו בשרי לעל האש הבא שלכם אבל אסור לכם להגזים עם הקלוריות או שסתם בא לכם לשנות אווירה, זה המתכון המושלם בשבילכם.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות