BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחזה עוף בדבש ושום בגריל פחמים

מתכון לחזה עוף בדבש ושום בגריל פחמים הוא אחד מן המתכונים שהולכים להיות קבועים אצלכם אחרי שתנסו אותו. אפשר להכין אותו בתור נשנוש בריא ואפשר גם להשתמש בו בתור מנה עיקרית לאוהבי העוף או שומרי הקלוריות למיניהם. אז איך מכינים את המתכון הנהדר הזה? לא תאמינו כמה זה פשוט, בואו נתחיל.

אז בואו נתחיל בהכנה של מתכון לחזה עוף בדבש ושום בגריל פחמים. לא צריך הרבה על מנת להכין ארוחה מופלאה, כל מה שצריך הוא קודם כל מספר מרכיבים מצומצם וכמובן גריל פחמים שמחכה לצרוב את חזה העוף שלנו ולתת לו את טעמי העל האש האהובים. אז איך מכינים את זה אתם שואלים?

רשימת מצרכים

נתחיל בלאסוף את המצרכים הבאים:

חזה עוף כ- קילו 
שיני שום כתושות 4 שיניים
מלח ½ כפית
דבש 3 כפיות
שמן זית 1 כף

אופן ההכנה

שלב ראשון – שלב המרינדה

אז בשלב הראשון בעת שמכינים מתכון לחזה עוף בדבש ושום בגריל פחמים אנחנו צריכים קודם כל מרינדה איכותית. איך עושים את זה? אנחנו לוקחים את כלל המרכיבים שיש לנו למעלה ואנחנו מערבבים אותם בקערה עד לקבלת מרינדה אחידה שמחכה לקבל אליה את חזה העוף שלנו. אחרי שסיימנו נניח בפנים את חזה העוף שלנו ונתחיל לתת לו לספוג את הטעמים במשך כמה שעות עם עדיפות ללילה שלם.

 

שלב שני – שלב הצריבה

אז השלב השני שלנו הוא באמת שלב הצריבה בעת שמכינים מתכון לחזה עוף בדבש ושום בגריל פחמים. את החלק הזה אנחנו נעשה בקלות רבה. ניתן להכין רצועות דקות של חזה העוף ובכך נדע באופן וודאי יותר ללא צורך במד חום שחזה העוף שלנו מוכן, אבל ממש לא חובה. אפשר גם להשתמש בנייר כסף עטוף לחזה העוף על מנת לשמור על חזה העוף מלהתייבש או לצרוב באופן ישר מול הפחמים למספר דקות וכשהוא מוכן מבפנים להוציא ולהגיש.

גריל פחמים – כולנו זוכרים את הגריל המושלם הזה

אז מי מאיתנו לא מכיר ואפילו לפעמים מתגעגע לגריל הפחמים? מדובר באחד מן הגרילים הזכורים ביותר לטוב ואין אדם שלא מאוהב בגריל הזה על מעמקי נשמתו. ברוב התקופות בילדות שלנו הוא ליווה אותנו למקומות רבים בין אם מדובר בתקופות חגים מסוימות, ימי עצמאות למיניהם וכמובן סתם סופי שבוע וקמפינגים במקומות מהנים.

הגריל היה מאופיין בצבע כסוף והוא היה עשוי נירוסטה וזרוק תמיד בחלק האחורי של הרכב של אבא. איתו תמיד היה מגיע כמובן שק פחמים לפחות אחד ותלוי בגודל של הגריל והנאה מרובה וזיכרונות רבים.

 

גריל הפחמים של היום – כבר לא הגריל שזרוק בבגאז’

אז הגריל של היום הוא לא עוד סתם גריל שזרוק בבגאז’ בחלק האחורי של הרכב. הגרילים היום הפכו להיות משודרגים בהרבה וכמובן מתקדמים ביותר. אי אפשר לשים את האצבע על איפה התחיל כל השכלול שלהם, אבל הוא לא נגמר עד היום. רבים מן האנשים עקב כל מה שהם זוכרים לטוב מגריל הפחמים בוחרים לרכוש גריל פחמים ביתי, גדול ואיכותי יותר על מנת להכין ארוחות בשרים מדהימות תוך הנאה מלאה גם מטעמי הפחמים שהם זוכרים לטוב.

מתכון לחזה עוף בדבש ושום בגריל פחמים

אז איך אנחנו רוכשים גריל חדש לבית? מספר עצות שיהפכו את הליך הרכישה לפשוט

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש גריל חדש לבית מדובר בהחלטה מצוינת עבורכם. על מנת לבצע את הרכישה הנכונה ביותר הכנו לכם מספר עצות שמטרתן להסיר את הערפל והפחד שיש מסביב להחלטה ולנסות לעזור לכם בכל מה שאפשר. אז בואו נתחיל.

 

קודם כל, תבחרו את הגריל הנכון ביותר עבורכם

כשאנחנו מדברים על בחירת הגריל הנכון ביותר עבורכם אנחנו לא מתכוונים לדגם אלא לסוג. היום בשוק ניתן למצוא שלושה שחקנים ראשיים בכל מה שקשור לרכישת גרילים. גרילי הגז, גרילי הפחמים האהודים וכמובן מצטרף אליהם שחקן נוסף שהיא מעשנת הבשרים. כל אחד ואחד מהם יכול להיות יעיל עבורכם ותלוי מאוד בצרכים שלכם ולכן חשוב להבין את ההבדלים ביניהם ומה מתאים ביותר לכם.

 

הכנת תקציב מראש

לאחר שבחרתם את סוג הגריל הגענו לחלק הפיננסי, התקציבי. תכינו לכם את מחיר המקסימום והמינימום מראש וזאת על מנת שתוכלו לברור עבורכם את הדגמים שמתאימים לכם מבחינה פיננסית. היום יש לנו המון סוגים שונים של גרילים ותחרות רבה בשוק שהשפי על המחירים ואפשר להשיג גריל איכותי כמעט בכל מחיר. אנחנו יותר מממליצים לעשות את הבדיקות הללו ולא לרכוש דגם שאתם לא יכולים להרשות לעצמם מבחינה כספית.

 

התייעצו איתנו, בשביל מה אנחנו פה?

אנחנו יותר ממזמינים אתכם לפנות אלינו על מנת שנעשה לכם את חווית הרכישה הבטוחה והטובה ביותר עבורכם. אנחנו כאן למענכם ומטרתו להפוך לכם את הליך הרכישה לפשוט ויעיל במיוחד.

כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו ואנחנו נלווה אתכם בכל התהליך מתחילתו ועד סופו וגם נענה לכם על כל השאלות ככה שתדעו שרכשתם בדיוק את מה שאתם צריכים. הצוות שלנו הוא צוות מקצועי עם שנות ניסיון רבות בתחום הגרילים והוא יודע להתאים גרילים ללקוחות אופן מיטיבי.

סיכום

אז הנה לכם, מתכון לחזה עוף בדבש ושום בגריל פחמים שהוא קליל וטעים במיוחד ולא תאמינו כמה הוא הולך לככב אצלכם. אז אם אתם מעוניינים בעוד מתכונים שאפשר להכין בגריל הפחמים הביתי שלכם אתם מוזמנים להמשיך ולהסתכל באתר וכמובן לספר לנו איך יצא לכם. בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות