BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחזה עוף במייפל בגריל גז

מתכון לחזה עוף במייפל בגריל גז הוא מתכון מעניין ופשוט במיוחד שהולך טיפה לשנות לכם את התפיסה על מה אפשר להכין בגריל הביתי שלכם. מי שאוהב בשר עם טעמים מתוקים ובמיוחד חזה עוף, הולך להנות ממתכון טעים מאוד ולא מסובך בכלל, אז איך מכינים את המתכון המושלם הזה? אנחנו כאן כדי ללמד אתכם הכל. בואו נתחיל. 

איך מכינים חזה עוף במייפל בגריל גז אתם שואלים? לא תאמינו כמה זה פשוט ויותר חשוב, לא תאמינו בכלל כמה הוא טעים ומלא בטעמים מפתיעים. אין צורך בהרבה עבודה או בהרבה מרכיבים ותתכוננו לשמוע במיוחד מאותם אנשים שאוהבים בשר מתוק מכמה שהם מופתעים מהטעם המושלם שלו.

מצרכים

אז כעת אנחנו נאסוף לנו את המרכיבים הבאים:

חומרים כמות
חזה עוף כ – 1 ק”ג
סירופ מייפל ½ כוס
רוטב סויה ¼ כוס
פלפל שחור ¼ כפית
כמון ½ כף

אופן ההכנה

שלב ראשון – הכנת מרינדה

אז בשלב הראשון בעת שאנחנו מכינים את המתכון לחזה עוף במייפל בגריל גז שלנו אנחנו נצטרך להכין מרינדה. בתוך המרינדה עצמה אנחנו נשרה את העוף שלנו לפחות כמה שעות כשמומלץ להשאיר אותו בפנים אפילו לילה שלם על מנת לספוג את הטעמים.

אז להכנת המרינדה ניקח את כלל המרכיבים שלנו ללא חזה העוף ונערבב אותם ביחד עד שיהיו למשחה אחת אחידה. למה לא מכניסים את חזה העוף לפני? על מנת שכל הטעמים יספגו ביחד בחזה העוף והערבוב של המרינדה יהיה אחיד.

 

שלב שני – שלב הצלייה

כעת הגענו לחלק האחרון בהכנה שלנו של מתכון לחזה עוף במייפל בגריל גז. אנחנו נתחיל עם הצריבה של חזה העוף על גריל הגז ככה שיהיה מוכן להגשה. הצלייה לא אמורה לקחת יותר מכמה דקות בודדות וחשוב מאוד לשמור על כך שחזה העוף לא יתייבש. זמן הצלייה משתנה בהתאם לעובי של חזה העוף ואם בחרתם להשאיר אותם שלמים או לפרוס אותו לחתיכות דקות יותר ככה זה ישפיע על זמן הצלייה עצמו.

קודם כל – הכירו את גריל הגז

אז לפני שאנחנו בכלל מתחילים לדבר על דברים ועל מתכונים כמו איך להכין מתכון לחזה עוף במייפל בגריל גז, אנחנו רוצים להכיר לכם את גריל הגז. מדובר בגריל שפרץ אלינו בשנים האחרונות, הוא הפך לקונצנזוס ובעצם הוא הגריל המבוקש ביותר בשנים האחרונות.

הוא נוח מאוד לשימוש והוא מגיע עם המון יתרונות על פני המתחרים שלו. הוא כמובן מגיע בעיצובים חדשניים ומודרניים ככה שהוא מתאים למרפסת או לגינה שלנו והוא התחליף המושלם ביותר שיכולתם לתאר לגרילי הפחמים שכולנו אוהבים.

מתכון לחזה עוף במייפל בגריל גז

הכירו קצת על היתרונות של גריל הגז

אז לגריל הגז יש המון יתרונות ורובם הם יתרונות אל מול גריל הפחמים וכן השימוש בפחמים עצמם. גריל הגז בעצם מאפשר לנו את היכולת לבצע את הארוחות על האש שלנו ללא כל הכנה מוקדמת בדיוק כמו בגז הביתי בכיריים שלנו.

יש גז? אפשר להתחיל להכין בשרים וכל הבשרים שאנחנו רוצים ללא יוצא מן הכלל. כמה מדהים ככה זה פשוט ונוח. הגריל הוא כמובן נוח מאוד לשימוש ואפשר להכין איתו ארוחות קלילות ומהירות במיוחד ללא כל קושי בתפעול.

אל תשכחו את העיצובים החדשניים שלו

כולנו משקיעים המון משאבים וכמובן זמן על מנת להפוך את המרפסת שלנו או לגינה לפינה שאנחנו אוהבים בהתאם לעיצוב שלנו. בהתאם לזה גרילי הגז מגיעים היום בעיצובים נוחים וחדשניים וזאת על מנת שיתאימו באופן מלא לעיצובים המודרניים של המרפסות והגינות שלנו. מדובר בכלי צלייה שמגיע אף עם שדרוגים טכנולוגיים מדהימים שקשה לתאר אותם שהופכים את כל הליך הצלייה לפשוט ונהדר עוד יותר.

 

כיצד רוכשים גריל לבית – עצות שיעזרו בתהליך

ההחלטה על רכישת גריל גז יכולה להיות מלחיצה במיוחד לפעמים ובשל כך אנחנו מבינים את החששות המובנים. בהתאם לכך החלטנו לבצע ולהכין לכם מספר עצות, כלומר טיפים שיהפכו את הרכישה שלכם לטיפה פחות מלחיצה ויותר נוחה עבורכם.

 

קודם כל תחליטו על הסוג המתאים ביותר עבורכם

אז ההצעה הראשונה שלנו היא קודם כל שאתם צריכים להחליט על הסוג הנכון עבורכם מבחינת הגריל. כיום בשוק ישנם מספר רב של גרילים, הסוגים העיקריים היום בשוק הם גרילי הגז, הפחמים וכמובן המעשנות בשרים כל אחד ואחד מהם מחזיק ביתרונות שונים אבל לא כל אחד מתאים עבורכם. תחליטו ותראו מה הכי מתאים לכם ורק לאחר מכן תתחילו בחיפושים

 

עכשיו אתם צריכים להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו

כעת כשהבנתם מה אתם צריכים הגיע הזמן להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו שידע להכווין אתכם ולהתאים לכם את הגריל המושלם ביותר עבורכם. בהתאם לכך הם גם יוכלו לעזור לכם בבחירה של סוג הגריל עצמו אבל לא רק, אנחנו מאוד ממליצים להתייעץ עם אנשי מקצוע שונים שיוכלו לעזור לכם בכל שתצטרכו וכמה שתצטרכו.

אז אם יש לכם שאלות אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נהיה כאן עבורכם ונעזור לכם בכל התהליך ונהיה כאן עבורכם, זמינים וכמובן ניתן לכם את השירות האיכותי והטוב ביותר עבורכם. מחכים לכם!

 

אז לסיכום

מתכון לחזה עוף במייפל בגריל גז הוא מתכון קליל וטעים במיוחד והכי חשוב? פשוט מאוד ועם טעמים פשוט מדהימים. אז אם יש לכם שאלות כמובן שאתם מוזמנים לפנות אלינו, אנחנו מקווים שהיה לכם טעים ואנחנו מזמינים אתכם לראות מתכונים נוספים אצלנו באתר, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות