BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחזה עוף במייפל בגריל פחמים

מתכון לחזה עוף במייפל בגריל פחמים הוא מתכון פשוט ומדהים לעל האש הבא שלכם עם המשפחה או החברים. ישנם אנשים רבים שמחבבים את הטעמים המתוקים בבשר ובשבילם יהיה מדובר לא פחות ממעדן. אז אם חיפשתם כיצד לשדרג את חזה העוף שלכם, מדובר במתכון המושלם ביותר עבורכם. איך מכינים אותו אתם שואלים? בואו נתחיל. 

ההכנה של מתכון לחזה עוף במייפל בגריל פחמים: איך מכינים חזה עוף מתקתק עם טעמים מעולים? מדובר במתכון קליל מאוד וטעים במיוחד שפשוט הולך לשנות לכם את התפיסה וכמובן שאוהבים הבשרים המתוקים הולכים לעוף עליו ולהנות מכל ביס וביס שהם יקבלו מחזה העוף הנפלא הזה.

מצרכים

לשם כך לא צריך הרבה מרכיבים והרבה עבודה וכל שתצטרכו זה המרכיבים הבאים:

חומרים כמות
חזה עוף כ – 1 ק”ג
סירופ מייפל ½ כוס
רוטב סויה ¼ כוס
פלפל שחור ¼ כפית
כמון ½ כף
שמן זית 2 כפות

אופן ההכנה

שלב א – הכנת מרינדה לעוף

אז השלב הראשון בעת הכנה של מתכון לחזה עוף במייפל בגריל פחמים היא קודם כל המרינדה. המרינדה שלנו הולכת להיות מה שנותן בעצם את הטעמים לעוף ולכן חשוב לייצר מרינדה עם טעמים מאוזנים ונכונים. לשם כך אנחנו ניקח את המרכיבים הללו ופשוט נערבב אותם ביחד עד שתיווצר כמין משחה מושלמת ובריכה קלה שמחכה לחזה העוף. נכניס אותו פנימה למשך כמה שעות עם עדיפות ללילה שלם וניתן לו לספוג את הטעמים.

 

שלב ב – צליית העוף שלנו

כעת השלב השני בהכנה של מתכון לחזה עוף במייפל בגריל פחמים. כל שתצטרכו הוא אך ורק לבצע את שלב הצלייה. אנחנו ניקח את העוף שלנו במרינדה ונניח אותו על הפחמים. הצלייה לא אמורה להמשך זמן רב אלא ממש כמה דקות בודדות לכל צד על מנת שיקבל החריכה והצבע של הצלייה. סיימתם? כעת ניתן להוציא ולהגיש את העוף שלנו לכל החברים או האורחים ולא תאמינו איזה מחמאות הם הולכים להרעיף עליכם.

גריל פחמים – היכרות קצרה עם המכשיר האהוב עלינו

אז מי מאיתנו לא מכיר את גריל של הפחמים, הישן והטוב ובמיוחד האהוב עלינו במיוחד. אותו גריל שמביא איתו ריחות וזכרונות של העבר, של ימים קלים יותר וכמובן פשוטים יותר של ילדות מאושרת ופשוטה. לפני כל השדרוגים הטכנולוגיים הפחמים היו ההנאה הגדולה ביותר שלנו כילדים.

זכרונות רבים של חגים וימי עצמאות וכן מועדים שונים ושבתות שהיינו נוסעים בהם אל היער הקרוב או הפארק ליד הבית על מנת לעשות חוויה של על האש על גריל פחמים קטן מנירוסטה.

מתכון לחזה עוף במייפל בגריל פחמים

גריל חדש – כיצד רוכשים גריל איכותי לבית?

אז החלטתם לבצע רכישה של גריל חדש לבית שלכם בין אם מדובר בגריל ראשון או שני זה לא משנה, מדובר ברכישה שעלולה להפחיד אתכם מעט ולהעלות לא מעט חששות. לשם כך למדנו מספר עצות שיוכלו לעזור לכם בכל התהליך ולהפוך אותו לפשוט עוד יותר וכמובן למהנה הרבה יותר עבורכם.

 

קודם כל תבחרו את הסוג המתאים ביותר עבורכם

העצה הראשונה שלנו היא כמובן בחירה נבונה של סוג הגריל שלכם. אם החלטתם לרכוש גריל חדש אתם צריכים לבחור מבין 3 סוגים ראשיים שלכל אחד יתרונותיו שלו, בין אם מדובר בגריל גז, גריל פחמים או כמובן המעשנות השונות. לכל אחד ואחד מהם יש את היתרונות שלו ולא כולם מתאימים לכולם ואתם צריכים לבחור את הגריל הנוח ביותר לשימוש וכמובן המתאים ביותר עבורכם.

 

הכינו את התקציב שלכם מראש

עצה נוספת היא בעניין התקציב, תעשו לכם טובה ותבינו בדיוק כמה אתם מעוניינים וכן יכולים להרשות לעצמכם ברכישה. הכנת התקציב תיתן לכם את האפשרות לברור בין האפשרויות השונות והרבות וכמובן להוריד את הדגמים שלא רלוונטיים לכיס שלכם.

 

צוות המומחים שלנו כאן עבורכם

עצה נוספת היא כמובן ההתייעצות עם איש מקצוע בעל ניסיון בתחום שיוכל להכווין ולעזור לכם בכל הליך הרכישה. אנחנו מזמינים כמובן לפנות לאנשי המקצוע שלנו שנמצאים כאן עבורכם לענות לכם עבור כל שאלה וכמובן לתת לכם שירות ולעזור לכם בכל התהליך כמה שתצטרכו.

הצוות המקצועי שלנו הוא בעל ניסיון רב בתחום והוא יותר מישמח לתת לכם את כל הדגשים וכמובן הליווי המלא על מנת שתבצעו את הרכישה הטובה ביותר והנכונה ביותר עבורכם. ישנן גם קבוצות רבות ברשתות החברתיות שיוכלו לעזור לכם ולתת לכם עצות נוספות וכמובן להתאים לכם הגריל הנכון ביותר עבורכם.

סיכום

אז הנה כמו שאתם יכולים לראות מתכון לחזה עוף במייפל בגריל פחמים הוא לא מסובך בכלל, כמה דקות בודדות וארוחה פשוטה ומושלמת. היא הולכת עם הכל ואפשר להגיש את זה איך שתרצו. כמובן שאנחנו מזמינים אתכם לראות מתכונים נוספים באתר שלנו ולספר לנו איך יצא לכם, בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות