BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחזה עוף במייפל במעשנת בשרים

מתכון לחזה עוף במייפל במעשנת בשרים הוא מתכון קליל במיוחד שהולך להראות לכם שאפשר להשתמש במעשנה לדברים נוספים. הכנת חזה עוף במעשנת הבשרים היא לא קשה בכלל והטעמים המעושנים לצד הטעמים המתוקים הם פשוט מושלמים. אז איך מכינים את חזה העוף הזה במעשנה? הכנו לכם מתכון קליל ומדהים לא תאמינו בכלל כמה פשוט זה הולך להיות. 

ההכנה של מתכון לחזה עוף במייפל במעשנת בשרים: איך מכינים חזה עוף מעושן ואיכותי לבית שלנו? הכנו לכם מתכון קליל וטעים ובמיוחד פשוט שלא תאמינו כמה הוא הולך להיות לכם מהנה. כל שתצטרכו הוא מעט מרכיבים ומעט סבלנות ותהיה לכם ארוחה קלילה ומושלמת במיוחד.

מצרכים

לשם כך אספו את המצרכים הבאים:

חומרים כמות
חזה עוף כ – 1 ק”ג
סירופ מייפל ½ כוס
רוטב סויה ¼ כוס
פלפל שחור ¼ כפית
כמון ½ כף

אופן ההכנה

שלב א – הכנת המרינדה לעישון חזה העוף

אז השלב הראשון בעת שאנחנו מכינים מתכון לחזה עוף במייפל במעשנת בשרים הוא קודם כל לבצע הכנה של מרינדה. איך עושים את זה? פשוט מאוד, לוקחים את כלל המרכיבים שלנו ומערבבים אותם ביחד עד שיהיו למשחה אחת ואחידה לאחר מכן נכניס את חזה העוף שלנו פנימה והנה יש לנו מרינדה מוכנה וחזה עוף שמקבל את טעמים שלה ומוכן לעישון במעשנת הבשרים שלנו.

 

שלב ב – עישון חזה העוף במעשנה

כעת נתחיל בחלק האחרון של מתכון לחזה עוף במייפל במעשנת בשרים. כל שתצטרכו הוא לחמם את המעשנה לחום של בערך 110 מעלות. לאחר מכן עטפו את חזה העוף שלכם בנייר כסף, לא צמוד מידי והכניסו אותו פנימה עד שיהיה מוכן.

חזה עוף צריך להיות בטמפרטורה פנימית של בערך 70-73 מעלות. ככה אתם יודעים שהוא מוכן והוא לא יבש עדיין וכמובן מוכן לאכילה. לאחר שהוא מגיע לטמפרטורה הרצויה תוציאו אותו, תתנו לו לנוח מספר דקות בודדות והנה יש לכם ארוחה מושלמת של חזה עוף במעשנה שלכם.


המעשנה – כלי צלייה ויראלי ומדהים

אז בשנים האחרונות הופכת להיות מגמה חדשנית של אנשים שבוחרים לעשן בשרים במעשנה ביתית. המגמה גדלה וגדלה וזאת בזכות הויראליות הרבה שמגיעה דרך האינסטגרם והפייסבוק וכמובן הטיקטוק ושאר הרשתות החברתיות.

הכלי הפך לויראלי מאוד מאוד ואנשים רבים בוחרים לרכוש אותו אל הבית ולפתח לעצמם את התחביב הנפלא שנקרא עישון בשרים. המעשנה אבל היא לא רק כלי ויראלי היא גם כלי היסטורי בעל היסטוריה ארוכה ומעניינת במיוחד.

מתכון לחזה עוף במייפל במעשנת בשרים

 

העצות לרכישת הגריל הראשון שלנו

אז אם החלטתם על רכישה של גריל חדש לבית שלכם בין אם מדובר בגריל למרפסת שלכם או לגינה, הכנו לכם מספר עצות על מנת להפיג את כל הערפל וחוסר הידיעה שקיים בתחום. אז איך מבצעים את הרכישה בצורה נבונה? הכנו לכם מספר עצות שיעזרו לכם לבצע רכישה נבונה יותר.

 

קודם כל תבחרו נכון את הסוג

בחירת סוג הגריל היא משמעותית מאוד לכל הליך הרכישה מאחר ולכל סוג יש את היתרונות וכמובן החסרונות שלו. מה שמתאים לכם לוו דווקא יתאים לחברים שלכם וכך הפוך ואתם צריכים לבחור מבין שלושת הסוגים העיקריים את הגריל הנכון. בין אם מדובר בגריל גז, מעשנת בשרים איכותית או גריל פחמים לכל אחד יתרונותיו שלו ואתם צריכים לדעת לבחור את המתאים לכם בהתאם למה שאתם מחפשים.

 

התייעצו עם צוות המומחים שלנו

התייעצות עם צוות המומחים שלנו תעשה לכם המון סדר בכל מה שקשור להליך הרכישה. אנחנו יותר ממזמינים אתכם לפנות אלינו וכמובן להגיע ולהתייעץ והצוות שלנו ישמח לתת לכם שירות וללוות אתכם בכל הליך הרכישה תוך התאמה מלאה לצרכים שלכם וכמובן לרצונות שלכם ותקציב שלכם.

לכל שאלה הם נמצאים פה עם ניסיון רב על מנת לעזור לכם וכמובן להפוך את הליך הרכישה לפשוט עוד יותר. בנוסף אתם מוזמנים להתייעץ עם מומחים ואנשי מקצוע ברשתות החברתיות שימחו לתת לכם גם את העצות שלכם לרכישה נכונה ובחירה נבונה של הגריל הבא שלכם.

סיכום

אז כמו שאתם יכולים לראות מתכון לחזה עוף במייפל במעשנת בשרים הוא קליל וטעים במיוחד ופשוט עוד יותר. אנחנו יותר ממזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה ואנחנו נשמח לענות עליה ולעזור לכם במה שתצטרכו. מוזמנים לראות מתכונים נוספים למעשנה שלכם ובתיאבון לכולם!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות