BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי בגריל גז

מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי בגריל גז הוא אחד מן המתכונים הטעימים, הקלאסיים והפשוטים שאפשר להכין בגריל הביתי שלנו. אנחנו מזמינים אתכם לנסות חווית טעמים מעט קלאסית ומאוד אסייתית שפשוט תגרום לכם לרצות לאכול את חזה העוף הזה כל הזמן. אז איך מכינים את החזה עוף הזה? הכנו לכם מתכון פשוט מושלם.

אז בואו נדבר על הכנה של מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי בגריל גז. איך מכינים את המתכון המדהים הזה? מדובר במתכון קלאסי מאוד, לא קשה בכלל שמתחלק סה”כ לשני שלבים. את המתכון אפשר להכין בכל שלב של היום, כל שלב של העל אש ואם מחפשים משהו מעט שובר שגרה או פחות בשר אדום הוא יכול להתאים מאוד.

מצרכים

חומרים כמות
חזה עוף קילו
רוטב טריאקי 3 כפות
רוטב סויה 2 כפות
פפריקה מתוקה 2 כפיות
כמון 2 כפיות
צ’ילי מתוק 2 כפות
מיץ לימון 1 סחוט
פלפל שחור ¼ כפית

אופן ההכנה

שלב 1 – הכנת מרינדה

את השלב הראשון בהכנה של מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי בגריל גז אנחנו נתחיל בהכנת המרינדה. המרינדה היא מה שתיתן לחזה העוף שלנו את הטעמים שלו. כל שצריך לבצע הוא ערבוב של כלל המרכיבים שלנו. אחרי שסיימנו להכין את המרינדה שלנו אנחנו ניקח את חזה העוף וניתן לו לשחות בפנים ולשאוב טעמים. הוא צריך לשבת בפנים לפחות שעה אחת אבל מומלץ לתת אפילו לילה שלם ככה שיספוג את כל הטעמים במשך זמן.

 

שלב 2 – צליית חזה העוף

השלב השני הוא אולי השלב הפשוט ביותר בעת שמכינים מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי בגריל גז. כל שצריך הוא לצלות את חזה העוף אבל מדובר בצלייה קצת טריקית. חזה עוף לא דורש זמן צלייה רב מידי והמעבר שלו מעשוי טוב ועסיסי ליבש הוא מאוד מהיר ולכן מומלץ לשים עין על העוף בזמן הצלייה. בכל מקרה לאחר הצלייה מוציאים את חזה העוף שלנו ומגישים אותו כשהוא עסיסי מבפנים וחרוך מבחוץ.

 

יתרונות לגריל הגז – הכירו חלק מהם

אז חשוב להדגיש שלגריל הגז יתרונות רבים ואם אנחנו נתחיל בלכתוב על כולם כנראה שתתקעו עם ספר ולא עם מאמר. אז חשוב לנו להדגיש את עניין הנוחות מה שמהווה יתרון משמעותי מאוד בכל מה שקשור לגריל על גז על פני הגרילים האחרים.

הגריל הוא נוח במיוחד לתפעול גם עבור אותם אנשים שמתקשים בעבודה על האש מפחמים. הוא קליל מאוד ואין צורך להדליק פחמים ולעשות בלאגן על מנת להכין ארוחת בשרים איכותית ומהנה. כל שיש לעשות הוא ללחוץ על כפתור ואפשר להכין ארוחה מדהימה באפס מאמץ.

מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי בגריל גז

עיצוב חדשני לצד טכנולוגיה מתקדמת

הגרילים של היום הם גם מחזיקים בעיצובים חדשניים למדי מה שהופך אותם למודרניים עוד יותר. אם יש לכם את הפחד שהעיצוב עלול לא להסתדר עם העיצוב של המרפסת שלכם או הגינה אל חשש, כיום הם מחזיקים בעיצובים חדשניים שמתאימים מאוד לעיצובים המודרניים ומשתלבים באופן מושלם עם המרפסת או הגינה שלכם.

תוסיפו לכך שהם מחזיקים בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות ותבינו בדיוק למה הם הופכים להיות הגרילים המועדפים לבתים שלנו.

 

רכישת גריל חדש – המדריך לרכישה ראשונה

החלטתם על רכישה של גריל חדש לבית שלכם? מעוניינים בגריל איכותי למרפסת או לגינה שלכם? לא יודעים איך להתחיל את התהליך? בשביל זה אנחנו כאן, הכנו לכם מספר עצות שיעזרו לכם בתהליך הרכישה ויפיגו את כל החששות שיש לכם.

 

עצה 1 – תבחרו את סוג הגריל המתאים עבורכם

אז העצה הראשונה שלנו ואולי החשובה ביותר היא קודם כל תבחרו את סוג הגריל המתאים ביותר עבורכם ולא כל סוג יתאים לכם. השוק היום מחזיק בשלושה שחקנים ראשיים והם גריל גז, גריל הפחמים וכמובן המעשנות. לכל אחד ואחד מהם יש את היתרונות שלו. אנחנו ממליצים לכם לבחור בהתאם ליתרונות שלהם את מה שמתאים לכם יותר לפני שבכלל אתם מתחילים לכם בחיפושים של הגריל הבא שלכם.

 

עצה 2 – התייעצו עם הצוות המקצועי שלנו

העצה הנוספת שלנו היא באמת להגיע ולהתייעץ עם מומחים וביניהם הצוות המקצועי שלנו. הצוות המקצועי שלנו הוא צוות עם ניסיון של שנים והוא כאן על מנת לעזור לכם לבצע את הבחירה הנבונה ביותר עבורכם. הוא יודע להבין את הצרכים שלכם בין אם מדובר בכלכליים ובין אם מדובר ביתרונות שאתם מחפשים ולהתאים את הגריל המושלם ביותר עבורכם. אז אנחנו מחכים לכם על מנת לעזור לכם בתהליך הרכישה ולתת לכם את השירות הטוב ביותר.

 

סיכום

אז הנה, מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי בגריל גז, מתכון קליל, פשוט וטעים במיוחד. אנחנו מקווים שנהניתם מהמתכון ומזמינים אתכם כמובן לראות מתכונים נוספים אצלנו באתר ולשתף אותנו בתוצאות שלכם. מחכים לכם ומאחלים לכם בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות