BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי בגריל פחמים

מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי בגריל פחמים הוא אחד מן המתכונים היותר מהנים שיצא לכם בעל האש הביתי הבא שלכם. לכל מי שרוצה לשבור שגרה מקצת בשרים אולי לחובבי העוף מדובר במתכון המושלם ביותר לשבור מעט את השגרה. אז איך מכינים את העוף המופלא הזה אתם שואלים? הכנו לכם מתכון מדהים ומושלם. 

אז אנחנו נתמקד במתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי בגריל פחמים. הכנת המתכון המושלם הזה לא מצריכה הרבה עבודה ומדובר במתכון קלאסי מאוד עם מספר מצומצם מאוד של מרכיבים. לא צריך לעבוד קשה על מנת להכין ארוחה מושלמת, כל שיש לעשות הוא להשתמש במספר מצרכים ושני שלבים סה”כ שיהפכו את כל ההליך להליך פשוט מאוד.

אז תחילה אספו את כל המצרכים האלה:

חומרים כמות
חזה עוף קילו
רוטב טריאקי 3 כפות
רוטב סויה 2 כפות
פפריקה מתוקה 2 כפיות
כמון 2 כפיות
צ’ילי מתוק 2 כפות
מיץ לימון 1 סחוט
פלפל שחור ¼ כפית

אופן ההכנה

שלב ראשון – שלב הכנת המרינדה

השלב הראשון במתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי בגריל פחמים, הוא קודם כל הכנת מרינדה. המרינדה בבסיסה תהיה אסייתית מאוד כפי שניתן לראות מהמרכיבים וההכנה שלה היא פשוטה למדי. ניקח את כל המרכיבים האלה שיש לנו למעלה ונערבב אותם יחדיו לעיסה אחת אחידה.

לאחר מכן נוסיף את העופות שלנו פנימה וניתן להם לנוח בפנים במשך לפחות שעה אחת אם כי נעדיף שינוחו בפנים לילה שלם. ספיגת הטעמים חשובה במיוחד על מנת שנוכל להנות מהטעמים הללו בעת האכילה.

 

שלב שני – צלייה

השלב השני בעת שמכינים מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי בגריל פחמים הוא שלב הצלייה. כל שיש לבצע הוא צלייה נכונה של העופות שלנו. כשצולים חזה עוף חשוב לשים לב שהצלייה היא לא ארוכה מידי מאחר ומאוד קל לייבש חזה עוף, העדפה כאן היא להשתמש באמת בחזה עוף שלם כמו שהוא או ברצועות חזה עוף עבות יחסית. והנה תוך מספר דקות יש לכם חזה עוף טעים ומושלם בסגנון אסייתי.

גריל פחמים – מי מאיתנו לא זוכר אותו לטובה?

אז כולנו מכירים את גריל הפחמים וזוכרים אותו לטובה בזכות הילדות המדהימה שהוא נתן לנו. כן אנחנו מדברים על אותו גריל מנירוסטה, קטן וחמוד שתמיד היה זרוק בחלקו האחורי של הרכב שלנו והיינו לוקחים איתנו לכל מקום בין אם מדובר בכנרת לקמפינג, בין אם מדובר בישיבות וחגים בפארקים או בגנים וביערות וכן לימי העצמאות השונים שהיינו נהנים מארוחות בשרים מדהימות.

כל אלה מזכירים לנו את הימים הפשוטים יותר שהיינו נמצאים לא במרדף אחרי העתיד אלא תחושה של חיות בהווה והנאה ממה שיש. מדובר בגריל שמעלה לכולנו זכרונות רבים וטובים ואצל חלקנו תמיד ישאר לו חלק משמעותי וטהור.

גריל פחמים כיום – התקדמות מרשימה

אז הגריל פחמים של היום הוא כבר עבר שדרוגים משמעותיים ואינו עוד סתם גריל פשוט כמו שאנחנו רגילים לראות. רבים מן האנשים בוחרים לרכוש גריל פחמים חדש ואיכותי לבית שלהם וזאת מאחר ומדובר בגריל איכותי וחדשני, משודרג בהרבה וכמובן הוא מחליף את הפשטות של גריל הנירוסטה הקטן והאיכותי.

לכן רבים שאוהבים ולא יכולים לשחרר את הפחמים הם בוחרים לרכוש את גריל הפחמים האיכותי לבית שלהם הכולל שדרוגים עיצוביים, חומריים וטכנולוגיים שהופכים את הליך הצלייה לפשוט יותר וכמובן למהנה עוד יותר. לא תאמינו בכלל עד כמה הם מדהימים, מעוצבים בצורה מודרנית ומחזיקים בשיפורים טכנולוגיים מרשימים במיוחד.

מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי בגריל פחמים

גריל חדש לבית – רכישה נבונה ובטוחה

אז בגלל שאנחנו מכירים אתכם ויודעים כמה מפחיד זה לרכוש גריל חדש לבית אנחנו כאן על מנת לעזור לכם בתהליך. לשם כך אנחנו הכנו לכם מספר עצות שיעזרו לכם בתהליך ויגרמו לכם לבצע רכישה נבונה ובטוחה שמטרתה היא אחת, לבצע את הרכישה המושלמת ביותר.

 

בחירת סוג הגריל היא קריטית במיוחד

אז קודם כל חשוב לבצע בחינה ולבחור את הגריל המתאים ביותר עבורכם מבחינת סוג הגריל. הסוגים הראשיים שיש היום בשוק הם גריל הפחמים הנהדר, גריל הגז וכמובן המעשנות השונות. כל אחד ואחד מהם מחזיק ביתרונותיו שלו אבל לא לכל אחד מתאים כל גריל. לכן אנחנו ממליצים מאוד לבצע בחינה של הגרילים השונים מבחינת הסוגים והחליט על הסוג המתאים ביותר עבורכם.

 

הכנת תקציב מראש יכולה לעזור מאוד

אז היום השוק הוא שוק עמוס ביצרנים וכמובן בגרילים מסוגים שונים. לאחר שהחלטתם על סוג הגריל תבינו ותבצעו בדק בית כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא על הגריל הבא שלכם. לאחר מכן יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור מבין המבחר הרחב של הגרילים בהתאם לכיס שלכם ולתקציב שאתם תעמידו לעצמכם את הגריל הבא שלכם.

 

התייעצו עם המומחים שלנו

עצה נוספת היא באמת לבצע התייעצות עם צוות המומחים שלנו שהוא כאן עבורכם. הצוות שלנו הוא צוות מקצועי בעל ניסיון רב של שנים והוא יודע לעזור לכם את הגריל הנכון והמושלם עבורכם בהתאם לצרכים ולכיס שלכם. אנחנו כאן על מנת לתת לכם את השירות היעיל והמקצועי ביותר ככה שתצאו מרוצים מתהליך הרכישה באופן מושלם.

 

אז לסיכום

מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי בגריל פחמים הוא אחד מן המתכונים היותר מהנים שיצא לכם להכין. אנחנו מזמינים אתכם כמובן לבחון מתכונים נוספים ולספר לכם איך יצא לכם. האתר שלנו מלא במתכונים לגריל הביתי שלכם ואנחנו מקווים שיהיה לכם טעים, אז בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות