BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי במעשנת בשרים

מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי במעשנת בשרים הוא אחד מן המתכונים הפשוטים והמעניינים שאפשר להכין במעשנה שלנו. מדובר במתכון שמשלב את הטעמים המעושנים עם הטעמים המתוקים והאסייתיים ככה שהוא יוצא עסיסי ונהדר עם שילוב טעמים שלא הכרנו בכלל. אז איך מכינים את העוף הזה? מאוד פשוט, הכנו לכם מתכון פשוט ומושלם. 

אז איך מכינים את המתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי במעשנת בשרים. לא צריך הרבה על מנת להכין את הארוחה המדהימה הזו וכל שצריך הוא מספר מצומצם של מרכיבים ומעט סבלנות ותוך זמן קצר אפשר להכין ארוחה מדהימה, קלילה ועם טעמים מעולים ללא כל חשש. אז מה אנחנו צריכים? את המרכיבים הבאים קודם כל:

חומרים

חומרים כמות
חזה עוף קילו
רוטב טריאקי 3 כפות
רוטב סויה 2 כפות
פפריקה מתוקה 2 כפיות
כמון 2 כפיות
צ’ילי מתוק 2 כפות
מיץ לימון 1 סחוט
פלפל שחור ¼ כפית

אופן ההכנה

שלב 1 – מרינדה לעישון העוף

אז בשלב הראשון בעת שמכינים מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי במעשנת בשרים אנחנו נכין את המרינדה. הכנת מרינדה היא פשוטה מאוד, כל שצריך לבצע הוא ערבוב של כלל המרכיבים שיש לנו למעלה. המרכיבים הללו יהיו מה שיתן לעוף שלנו את הטעמים שלו ולכן מומלץ להשרות את חזה העוף למשך לילה שלם על מנת שיקבל את כל הטעמים הללו.

 

שלב 2 – עישון חזה העוף במעשנה

אז השלב השני בעת שמכינים מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי במעשנת בשרים הוא כמובן שלב העישון. מדובר בשלב פשוט שבו אנחנו נכסה את חזה העוף שלנו בנייר כסף אבל לא בצורה דחוסה מידי. לאחר מכן נכניס אותו למעשנה שחוממה קודם לחום של 190 מעלות וניתן לו לשבת בפנים עד שיגיע לחום פנימי של סביבות ה80 מעלות, ככה אנחנו נדע שחזה העוף שלנו מוכן במעשנה. לאחר מכן ניתן להגיש ולאכול.


רכישת מעשנה – איך מבצעים זאת נכון?

אז אם החלטתם לרכוש מעשנה לחייכם ואתם לא יודעים איפה להתחיל אנחנו הכנו לכם מספר עצות וטיפים שמטרתם להפוך את הליך הרכישה למעט פחות מפחיד וכמובן מהנה יותר ויעיל יותר עבורכם. כמובן שהעצות הללו הן לא מחייבות והמטרה שלהן היא רק לעזור לכם.

מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי במעשנת בשרים

תעשו מעט מחקר על הכלי

אז לפני שאתם רוכשים מעשנה איכותית אנחנו מאוד ממליצים לבצע מעט מחקר. הסיבה היא להבין בדיוק למה אתם נכנסים. מדובר בעולם שלם, מדהים ומהנה בתחביב מיוחד במינו. לכן מומלץ ללמוד מעט על המעשנות השונות, שיטות העישון הקיימות ולהבין בדיוק מה אתם רוכשים לפני. המחקר ייתן לכם מעט ידע שיעזור לכם להבין את המדובר בתהליך הרכישה.

 

אנשי המקצוע שלנו כאן עבורכם

אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו על מנת שנעזור לכם להתאים לכם את המעשנה המושלמת עבורכם. אנשי המקצוע שלנו הם בעלי ניסיון רב והם יותר מישמחו לתת לכם יד ולעזור לכם בכל תהליך הרכישה, מתחילתו ועד סופו. לכל שאלה אתם מוזמנים לפנות אלינו וכמובן שאנחנו נהיה כאן על מנת לעזור לכם ולתת לכם את השירות הטוב ביותר.

סיכום

אז הנה לכם, מתכון לחזה עוף ברוטב טריאקי במעשנת בשרים פשוט וטעים למדי שמשלב את הטעמים האסייתיים עם טעמי העישון המדהימים. אין דבר יותר פשוט וטעים מזה וכמובן מדובר במתכון קליל גם בבטן שלנו. אנחנו מזמינים אתכם לראות מתכונים נוספים אצלנו באתר ומקווים שיהיה לכם טעים, אז בתיאבון!

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות