BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן בגריל פחמים

מתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן בגריל פחמים הוא מתכון טעים במיוחד לעל האש שאפשר להביא. אם יש לכם חברים שלא אוכלים בשר אדום או מעוניינים לאכול מעט בריא יותר מדובר באחד המתכונים שיכולים לשנות להם את התפריט. אז מי שאוהב חזה עוף ומי שרוצה מעט לשבור שגרה ולעשות משהו טעים מחזה העוף שלנו מדובר במתכון המושלם עבורו.

אז מה המתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן בגריל פחמים אתם שואלים? הכנו לכם מתכון מדהים ופשוט במיוחד שבסופו אתם הולכים להנות מפצצת טעמים מטורפת שתשלב לכם נהדר בפה. אז איך מכינים את המתכון הנפלא הזה?

רשימת מצרכים

תחילה אספו את המרכיבים הבאים:

מרכיבים כמות
חזה עוף קילו
סילאן 3 כפות
צ’ילי מתוק 1.5 כפות
מלח ½ כפית
פלפל שחור פחות מ1/4 כפית
שמן זית 2 כפות

אופן ההכנה

שלב ראשון – מרינדה לחזה העוף שלנו

אז בשלב הראשון של המתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן בגריל פחמים אנחנו קודם כל נכין מרינדה. הכנת מרינדה מבוססת על כך שניקח את שלל המרכיבים שיש לנו למעלה ובעצם נערבב אותם לתערובת אחידה שתכסה את כל חזה העוף שלנו ותיתן לו את הטעמים שלה. חזה העוף ישאב את כל הטעמים ובכך הוא יהיה טעים ועסיסי ובזכות הסוכרים של הסילאן הוא גם יהיה צרוב וקריספי ומקורמל באופן מושלם.

 

שלב שני – הכנת חזה העוף על הגריל

כעת הגענו לשלב הצלייה, שלב הצלייה במתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן בגריל פחמים הוא שלב קצר במיוחד והכל תלוי בצורה שבחרתם להכין את חזה העוף. אנחנו ממליצים להשתמש בו כנתח שלם במקרה הזה וזאת על מנת לשמור על הטעמים שלו מצד אחד ולהרגיש את ביס אבל אין חובה לכך וניתן להכין אותו גם ללא כל בעיה גם ברצועות קטנות או דקות יותר. בכל מקרה כל שעליכם לעשות הוא לצלות אותו משני הצדדים עד להשחמה וליצירה של שכבה קריספית ומקורמלת ואז להוציא וניתן להגיש אותו.

גריל פחמים – בואו ונכיר את הגריל שאנחנו כל כך אוהבים

אז גריל פחמים הוא באמת הגריל האהוב והמוכר ביותר בתעשיית הגרילים. כיום בעידן המודרני רבים מן האנשים בוחרים להחליף את הגריל הנוסטלגי ואהוב אבל עדיין ישנה קבוצה גדולה מאוד של אנשים שלא עוזבת ומעדיפה את העבודה וריח הפחמים ולא מוכנה להחליף את הגריל בשום פנים ואופן.

הגריל הוא גריל מאוד נוח לשימוש וכולנו זוכרים את הפחמים ונותנים להם ערך נוסטלגי רב בזכות החגים, השבתות וימי העצמאות הרבים שהיינו לוקחים אותו איתנו לכל מקום ועושים ארוחות בשרים גדולות עם כל החברים וכל המשפחה.

מתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן בגריל פחמים

רכישת גריל – מספר עצות לרוכש

אז אם החלטתם לרכוש גריל חדש אליכם לבית אנחנו מברכים אתכם ומזמינים אתכם לבוא אלינו ולהתרשם. אבל חוץ מזה שאנחנו רוצים שתגיעו ותתרשמו אנחנו מאוד רוצים לתת לכם מספר עצות שיעזרו לכם בכל תהליך הרכישה ויתנו לכם את האפשרות לבחור את הגריל הטוב ביותר עבורכם.

 

קודם כל תחליטו איזה גריל אתם רוצים

אז תחילה חשוב שתכירו את הסוגים הרבים שיש היום בשוק. היום בשוק יש את גריל הפחמים שאנחנו אוהבים, גרילי גז מסוגים שונים, גרילים חשמליים ומעשנות. לכל אחד ואחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלהם אבל אם אתם אוהבים את הפחמים ונהנים להכין ארוחות על גחלים לוחשות מדובר בכלי הצלייה הטוב ביותר והנוח ביותר עבורכם.

 

כעת תבחרו את התקציב שלכם

על מנת לבצע רכישה חכמה חשוב מאוד לשים את התקציב מראש. הסיבה לכך היא שאם תחליטו לרכוש גריל מסויים ותגיעו ללא הבנה של התקציב אתם יכולים לפשוט סקאלת מחירים מאוד רחבה המתחילה מכמה מאות שקלים ויכולה להגיע גם לעשרות אלפי שקלים במקרים מסוימים. חשוב שתדעו להתאים את התקציב שלכם קודם כל לכיס וליכולות הכלכליות שלכם וכמובן לדרישות שיש לכם מהגריל עצמו.

 

התייעצו עם חברים או אנשים בעלי ידע

כיום המון אנשים כבר מבינים בתחום ומבינים בסוגים השונים שקיימים לגרילים השונים. כדאי מאוד לשאול חבר שביצע רכישה דומה ולהתייעץ איתו ולקבל ממנו את מה שהוא חושב וכיצד הוא חושב שכדאי לפעול. אנחנו ממליצים בנוסף לבצע את זה עם אנשי מקצוע מהתחום שניתן לפנות אליהם דרך הקבוצות הייעודיות ברשתות החברתיות שהם יהיו יותר משמחים לעזור לכם.

סיכום

אז כמו שהבנתם המתכון לחזה עוף מקורמל בסילאן בגריל פחמים הוא מתכון קליל וטעים במיוחד, הסילאן מתקרמל באופן מושלם עקב הגחלים והוא יוצא טעים מאוד ועסיסי במיוחד. אנחנו מקווים שנהניתם וכמובן מוזמנים לחפש אצלנו עוד מתכונים טובים ורבים.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות