BBQ N MORE
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתכון לחטיפי אסאדו בגריל גז

עבור מי שאינו ממוצא דרום אמריקאי – ייתכן שהמושג “אסאדו” עלול ליצור בלבול מסוים. ויחד עם זאת, שווה להכיר את המושג מכיוון שהוא מגיע יחד עם פינוק אמיתי! האסאדו הוא מושג כפול המתאר שיטת צלייה, וגם נתח בקר רך ועסיסי האהוב במיוחד על חובבי הצלייה והבשר. ניתן לצלות אסאדו בדרכים מגוונות, והפעם החלטנו לספר לכם כיצד עושים זאת באמצעות גריל גז. חיפשתם מתכון לחטיפי אסאדו בגריל גז? המאמר הבא הוא בהחלט בשבילכם!

מהו אסאדו?

במקור, השם “אסאדו” מתייחס לשיטת צלייה שבה נותנים לבשר להיצלות על גבי שיפוד גדול מעל מדורה במשך שעות רבות. במדינת ישראל נהוג לכנות בשם “אסאדו” גם את נתח הבשר, הקרוי גם נתח מספר 9, שפונדרה או שורט ריבס.

כשאנו בוחרים נתח לצלייה באסאדו, מומלץ לבחור נתח עבה עם אחוז שומן גבוה יחסית, ולכן גם סינטה ואנטריקוט יתאימו למטרה זו. למרות שצלייה בשיטת האסאדו אורכת זמן רב, ישנן אופציות נוספות המעניקות לנו פינוקים בזמן מהיר יותר.

חטיפי אסאדו – מה זה?

חטיפי אסאדו הם פרוסות דקות של צלעות הבקר, ואותם ניתן להכין בזמן קצר במיוחד על גבי גריל גז או כל מתקן צלייה אחר. בעוד צליית נתח אסאדו גדול אורכת שעות רבות, חטיפי אסאדו ניתן להכין תוך מספר דקות!

מדובר בנתחים בעובי חצי סנטימטר, ואותם ניתן למצוא בסופר כמוצר קפוא, או לגשת לקצביה ולבקש אותם כנתחים טריים.

מדריך הכנת חטיפי אסאדו בגריל גז

  • המתכון הוא יחסית פשוט, וגם לא דורש יותר מדי מוצרים נלווים לטובת הכנתו.
  • בשלב הראשון כאמור, עלינו להשיג רצועות אסאדו החתוכות בעובי של חצי סנטימטרים פחות או יותר.
  • לטובת הצלייה, הרצועות צריכות להיות בטמפרטורת החדר (לא קפואות), ובמידה והן לחות או רטובות – מומלץ לנגב אותן ולייבש לפני הצלייה.
  • את גריל הגז שלנו נדליק ונביא לעוצמה הכי גבוהה, ונניח את הרצועות על רשתות הצלייה לאחר שהן הפכו להיות לוהטות.
  • יש לצלות את האסאדו כשלוש דקות מכל צד, כשהסימן שלנו הוא השומן שהופך להיות זהוב וקריספי.
  • לאחר שהצלייה הגיעה לסופה, נוריד את הרצועות מהגריל ונתבל עם מלח ופלפל לפי הטעם שלנו.
  • יש מגוון רטבים שיכולים להשתלב טוב עם מתכון לחטיפי אסאדו בגריל, ואנו ממליצים במיוחד על צ’ימיצ’ורי או צ’ילי מתוק.

 

מתי כדאי להגיש?

חטיפי אסאדו כשמם כן הם, והם יתאימו במיוחד בזמן שאנו ממתינים למנות האוכל העיקריות שלנו. מכיוון שמדובר בפרוסות דקות יחסית- הן לא צפויות למלא אותנו, אלא אם נאכל מהן כמות גדולה מאוד.

בזמן שהאורחים מגיעים, מתארגנים ומשוחחים ביניהם, באפשרותכם להגיש להם חטיפי אסאדו מפנקים יחד עם הבירה או השתיה הקלה, ואין ספק שהם יודו לכם לאחר מכן.

האם גריל גז מתאים למשימה?

גרילי הגז הפכו לפופולאריים במיוחד בשנים האחרונות, וניתן למצוא בישראל חנויות המוכרות גרילים מתוצרת היצרניות הטובות בעולם בתחום. גרילי גז מגיעים במגוון צורות, גדלים ועוצמות, ואנו יכולים לבחור את הגריל המתאים ביותר עבורנו. במידה ואנו נוהגים לארח אירועי ברביקיו לעתים קרובות – כנראה שנעדיף גריל גז גדול ומקצועי. לעומת זאת, אם אנו נוהגים לצלות בשר רק לעתים רחוקות, או שאוהבים לקחת את הגריל איתנו לטיולים – גריל גז קומפקטי הוא המתאים עבורנו.

מתכון לחטיפי אסאדו בגריל גז

כיצד פועל גריל גז?

אופן הפעולה של גריל הגז מעניק לנו את פסגת הנוחות, ומונע מאיתנו את הצורך להתעסק בהצתת פחמים מתישה. גריל גז פועל באמצעות מבערי נירוסטה עוצמתיים, השולחים את החום דרך משולשים מיוחדים המפזרים את החום על משטח הצלייה באופן שווה. מיד לאחר הצתת גריל הגז, כבר נקבל עוצמת צלייה גבוהה ונוכל להתחיל בהכנת המזון. אם חיפשתם מתכון לחטיפי אסאדו בגריל גז, אתם יכולים להיות בטוחים שתהליך ההכנה יהיה קצר במיוחד.

 

כיצד בוחרים גריל גז?

כאמור, לכל אחד יתאים גריל גז שונה. ריכזנו עבורכם מספר טיפים, שמטרתם למקד אתכם בעת רכישת גריל הגז המתאים עבורכם:

 

היכרות עם דפוסי השימוש שלכם

דפוסי השימוש שלנו אמורים לקבוע באופן ישיר מהם המוצרים שאנו רוכשים. עבור מי מאיתנו שעורך אירועי ברביקיו עם עשרות אנשים, וצריך להכין סימולטנית כמויות אוכל גדולות יחסית – נמליץ לרכוש גריל גז מקצועי וגדול, עם רשתות צלייה רחבות ועוצמה מקסימלית.

לעומת זאת, אם אנו מחפשים גריל שגם ילווה אותנו לטיולים וביקורים, או אם אנו לא נוטים לצלות מזון בתדירות גבוהה במיוחד – כנראה שאנו צריכים גריל גז קומפקטי יותר. אנו ממליצים לנתח היטב את דפוסי השימוש שלכם, לפני שאתם רצים לקנות גריל גז. לעתים החנויות השונות מפתות אותנו עם מבצעים ומניפולציות אחרות, ובכל זאת – אין מומלץ לרכוש מוצר שאין לנו צורך בו.

 

עיון בחוות דעת

בעידן האינטרנט, עשרות ומאות חוות דעת נגישות לנו בלחיצת כפתור פשוטה. יחד עם זאת, הדבר מציב בפנינו גם בעיה מסוימת, מכיוון שלא תמיד אנו יכולים לדעת מהי אמינותן של חוות הדעת האלה.
כדי להגביר את הסיכוי לכך שאנו מעיינים בחוות דעת אמיתיות ונכונות, אנו ממליצים להצליב חוות דעת ממספר מקורות שונים.

למשל, באפשרותכם לבדוק באתרים שונים כמו אתר “מדרג”, דף הפייסבוק של העסק, חנות אינטרנטית ועוד. במידת הצורך, תמיד תוכלו לבקש חוות דעת ממקור ראשון – אולי אצל בן משפחה או חבר שכבר משתמש באותו המוצר.

 

בחירת מותג מוביל

לעתים ישתלם לנו להשקיע מעט יותר, ולקבל מוצר איכותי שילווה אותנו לאורך זמן. מותגים מובילים לרוב עולים מעט יותר, אך מגיעים עם קרדיט המבטיח לנו שמדובר באיכות גבוהה, ובחוויית משתמש ללא פשרות.
גם אם אתם לא מכירים את תחום גרילי הגז, באפשרותכם לשאול ולברר אילו מותגים הם המובילים בתחום זה.

 

בירור לגבי אחריות

האחריות התקופתית על גריל הגז שלכם היא קריטית, וזאת מכיוון שייתכנו פגמים שאינם תלויים ביצרן ובלקוח. לרוב, חברות מובילות מעניקות לנו אחריות גם בלי שנבקש, אך זהו גם תפקידכם לבדוק זאת במעמד הרכישה. לרוב, האחריות ניתנת באמצעות תעודה מיוחדת המוגשת לכם יחד עם המוצר, או ע”י חשבונית הרכישה עצמה.

ינואר 15, 2024
יש לכם שאלות?
השאירו פרטים ומומחה יחזור אליכם בהקדם
0
    עגלת הקניות
    עגלת הקניות שלך ריקהחזרה לחנות